Την πρόκληση στη διατήρηση ταλέντων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, κλήθηκε να σχολιάσει η Charlotte Foucteau, CEO της Teleperformance στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της -για δεύτερη συνεχή χρονιά- στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στο φετινό πάνελ με τίτλο «Talent Crisis Alert: Upskilling for the AI Revolution», η κα Foucteau τόνισε τη σημασία της ραγδαίας εξέλιξης των εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης και τη σταδιακή τους εισχώρηση στον επιχειρηματικό κόσμο.

Ανέφερε χαρακτηριστικά πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν αναπτύσσεται ως απειλή για τους εργαζόμενους, αλλά ως εργαλείο ικανό να αυξήσει την αποδοτικότητά τους, καθώς θα τους αφήνει χρόνο απαραίτητο για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων. Η πρόκληση της επόμενης μέρας, τόνισε, δεν είναι η αντικατάσταση του ανθρώπου από τις μηχανές, αλλά η δημιουργική και συμπληρωματική σχέση μεταξύ τους. Το μέλλον ανήκει στην αρμονία μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας, όπου κάθε πλευρά αξιοποιεί τα δυνατά σημεία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την επίτευξη κοινών στόχων.

«Το AI δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τον άνθρωπο» σχολίασε η κα Foucteau, συμπληρώνοντας πως «είναι σημαντικό οι leaders να δώσουν έμφαση στην ενσυναίσθηση και στο upskilling του ανθρώπινου δυναμικού τους», όσον αφορά την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, ως θεμέλιο για έναν ολιστικό συνδυασμό των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των ανθρώπων με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αποδοτικότητα, καινοτομία και ευημερία.

Μέσα από την παρουσία της στη συζήτηση, η κα. Foucteau αναφέρθηκε στο πόσο σημαντική είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας το οποίο θα τροφοδοτεί την προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη, με την αξιοποίηση τεχνολογιών και ψηφιακών εργαλείων που ενισχύουν την εργασιακή εμπειρία. Για όλα αυτά, όμως, υποστήριξε πως χρειάζεται το ανθρώπινο στοιχείο στο επίκεντρο, διασφαλίζοντας την προώθηση της συμπληρωματικότητας ανθρώπου και τεχνολογίας.

Σχετικά με την Teleperformance στην Ελλάδα

Η Teleperformance στην Ελλάδα είναι μέλος του Ομίλου Teleperformance, που επιδιώκει σταθερά να συνδυάσει την πιο προηγμένη τεχνολογία με την ανθρώπινη επαφή για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή, ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση στα μεγαλύτερα brands του κόσμου και τους πελάτες τους. Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της εταιρείας, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, περιλαμβάνει από front-office εξυπηρέτηση πελατών, έως και λειτουργίες back-office, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Trust και Safety, που βοηθούν στην προστασία τόσο των διαδικτυακών χρηστών, όσο και της φήμης του brand.

Η Teleperformance προσφέρει επίσης μια σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων υπηρεσίες collections, διερμηνείας, visa και recruitment process outsourcing. Υποστηριζόμενη παγκοσμίως από σχεδόν 500.000 εμπνευσμένα και παθιασμένα μέλη του Ομίλου Teleperformance, που μιλούν περισσότερες από 300 γλώσσες, η Teleperformance στην Ελλάδα έχει παρουσία σε παγκόσμια και τοπική κλίμακα, που της επιτρέπει να δημιουργεί ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο σε κοινότητες, πελάτες και το περιβάλλον.