Τραγωδία στη Λάρισα: Τα μέτρα ασφαλείας για την ηλεκτρονική επιτήρηση των γραμμών δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004
«Δεν θα έπρεπε να λειτουργούν οι συρμοί» είπε ο δικαστικός πραγματογνώμων τροχαίων ατυχημάτων, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος
Τοποθέτηση που αναδεικνύει ελλείψεις έκανε ο Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, δικαστικός πραγματογνώμων τροχαίων ατυχημάτων, μιλώντας στο MEGA για τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη το βράδυ της Τρίτης, 28 Φεβρουαρίου, που έχει «δώσει» έναν απολογισμό 44 νεκρών.
«Πρέπει να σταθούμε πως υπάρχουν κάποιες οδηγίες για τα θέματα ασφάλειας των γραμμών πέρα από το ανθρώπινο λάθος. Η εξάλειψη του ανθρώπινου λάθους δεν είναι ένας τυχαίος παράγοντας. Ο κανονισμός λειτουργίας είναι πολύ συγκεκριμένος. Τα μέτρα ασφάλειας για την ηλεκτρονική επιτήρηση των γραμμών δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004. Προφανώς, δεν θα έπρεπε να λειτουργούν οι συρμοί», είπε ο κ. Μιχαλόπουλος.
«Πρέπει να σταθούμε πως υπάρχουν κάποιες οδηγίες για τα θέματα ασφάλειας των γραμμών πέρα από το ανθρώπινο λάθος. Η εξάλειψη του ανθρώπινου λάθους δεν είναι ένας τυχαίος παράγοντας. Ο κανονισμός λειτουργίας είναι πολύ συγκεκριμένος. Τα μέτρα ασφάλειας για την ηλεκτρονική επιτήρηση των γραμμών δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004. Προφανώς, δεν θα έπρεπε να λειτουργούν οι συρμοί», είπε ο κ. Μιχαλόπουλος.