Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Έρχονται 500 επιπλέον ''έξυπνες στάσεις'' στην Αθήνα
Η Αθήνα παρέχει το δεύτερο φθηνότερο εισιτήριο στην ΕΕ
Στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με αντικείμενο το έργο, τις εξελίξεις και τις βελτιώσεις για το επιβατικό κοινό των δημοσίων μεταφορών
Στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με αντικείμενο το έργο, τις εξελίξεις και τις βελτιώσεις για το επιβατικό κοινό των δημοσίων μεταφορών από το Υπερταμείο και Συγκοινωνίες Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ-ΣΤΑΣΥ-ΟΣΥ).
Κατά την αναλυτική ενημέρωση που έγινε, παρουσιάστηκε η δυναμική επιστροφή του επιβατικού κοινού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) της Αθήνας. Σύμφωνα, με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η Αθήνα παρέχει το δεύτερο φθηνότερο εισιτήριο στην ΕΕ, με τις Συγκοινωνίες Αθηνών να καταγράφουν πορεία ανόδου στους βασικούς πυλώνες λειτουργίας τους, υπό τον κεντρικό σχεδιασμό και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Προτεραιότητα του Ομίλου αποτελεί η δημιουργία ενός προηγμένου μοντέλου διακυβέρνησης, καθώς επιδιώκεται η αξιοποίηση της γνώσης και των δεξιοτήτων των ανθρώπων του.Το συνολικό πλάνο δράσης αφορά σε σημαντική βελτίωση των υπηρεσιών προς τους επιβάτες, εστιάζοντας στην ανανέωση των υποδομών και σε παρεμβάσεις σε σταθμούς για την καλύτερη πρόσβαση των ΑμεΑ.
Ο Όμιλος Συγκοινωνιών Αθηνών παρακολουθεί τη δυναμική αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ. Συγκεκριμένα, έως το 2025 υλοποιείται μια σημαντική ανανέωση του στόλου με 951 νέα οχήματα, ενώ θα παραδίδονται τμηματικά οι ανακαινισμένοι συρμοί της γραμμής 1.
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην ενσωμάτωση της καινοτομίας προς όφελος των επιβατών. Συγκεκριμένα, αναβαθμίζεται το σύστημα Τηλεματικής επιτρέποντας την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη μετάδοση πληροφοριών, με την εγκατάσταση 500 επιπλέον «έξυπνων στάσεων» στους δρόμους της Αθήνας, ενώ μετατρέπονται σταδιακά σε «έξυπνες» και οι 7.500 στάσεις του συγκοινωνιακού δικτύου της πρωτεύουσας με την τοποθέτηση QR Codes, επιτρέποντας την απευθείας σύνδεση των smartphones στην εφαρμογή OASA Telematics.
Τέλος, αξιοποιείται ταυτόχρονα η τεχνητή νοημοσύνη για την ενημέρωση του κοινού μέσα από την εφαρμογή chatbot (ήδη το 2023 υπήρξαν 316.000 διαδράσεις με το κοινό). Επίσης, εισάγονται οι ανέπαφες συναλλαγές (EMV) με το πρόγραμμα Tap ‘n Pay για τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ με τη χρήση τραπεζικών καρτών που αποτελεί τομή στις αστικές συγκοινωνίες.
Κατά την αναλυτική ενημέρωση που έγινε, παρουσιάστηκε η δυναμική επιστροφή του επιβατικού κοινού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) της Αθήνας. Σύμφωνα, με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η Αθήνα παρέχει το δεύτερο φθηνότερο εισιτήριο στην ΕΕ, με τις Συγκοινωνίες Αθηνών να καταγράφουν πορεία ανόδου στους βασικούς πυλώνες λειτουργίας τους, υπό τον κεντρικό σχεδιασμό και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Προτεραιότητα του Ομίλου αποτελεί η δημιουργία ενός προηγμένου μοντέλου διακυβέρνησης, καθώς επιδιώκεται η αξιοποίηση της γνώσης και των δεξιοτήτων των ανθρώπων του.Το συνολικό πλάνο δράσης αφορά σε σημαντική βελτίωση των υπηρεσιών προς τους επιβάτες, εστιάζοντας στην ανανέωση των υποδομών και σε παρεμβάσεις σε σταθμούς για την καλύτερη πρόσβαση των ΑμεΑ.
Ο Όμιλος Συγκοινωνιών Αθηνών παρακολουθεί τη δυναμική αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ. Συγκεκριμένα, έως το 2025 υλοποιείται μια σημαντική ανανέωση του στόλου με 951 νέα οχήματα, ενώ θα παραδίδονται τμηματικά οι ανακαινισμένοι συρμοί της γραμμής 1.
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην ενσωμάτωση της καινοτομίας προς όφελος των επιβατών. Συγκεκριμένα, αναβαθμίζεται το σύστημα Τηλεματικής επιτρέποντας την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη μετάδοση πληροφοριών, με την εγκατάσταση 500 επιπλέον «έξυπνων στάσεων» στους δρόμους της Αθήνας, ενώ μετατρέπονται σταδιακά σε «έξυπνες» και οι 7.500 στάσεις του συγκοινωνιακού δικτύου της πρωτεύουσας με την τοποθέτηση QR Codes, επιτρέποντας την απευθείας σύνδεση των smartphones στην εφαρμογή OASA Telematics.
Τέλος, αξιοποιείται ταυτόχρονα η τεχνητή νοημοσύνη για την ενημέρωση του κοινού μέσα από την εφαρμογή chatbot (ήδη το 2023 υπήρξαν 316.000 διαδράσεις με το κοινό). Επίσης, εισάγονται οι ανέπαφες συναλλαγές (EMV) με το πρόγραμμα Tap ‘n Pay για τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ με τη χρήση τραπεζικών καρτών που αποτελεί τομή στις αστικές συγκοινωνίες.