Διαβάστε στο motorone.gr: Η Kia λανσάρει το νέο Sportage Plug-in Hybrid στην Ευρώπη
Το νέο οικογενειακό SUV, που θα κινείται και ηλεκτρικά, θα κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου
Την – αποκλειστική για την ευρωπαϊκή αγορά – plug-in υβριδική έκδοση του νέου Sportage, θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση του Μονάχου (7-12 Σεπτεμβρίου) η Kia. Όπως ανακοινώθηκε, το μεσαίο SUV συνδυάζει τον 1.6 turbo βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ 91 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 13,8 kWh.
Η Kia δεν έχει κάνει ακόμη γνωστή την συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συστήματος, ούτε την ηλεκτρική αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία. Στο δελτίο Τύπου αναφέρει πάντως ότι οι καθημερινές μετακινήσεις θα γίνονται κυρίως χωρίς εκπομπές ρύπων. Κάτι που παραπέμπει σε ηλεκτρική αυτονομία κοντά σε 50-60 χλμ.
Μάθετε περισσότερα για το νέο Kia Sportage
Μάλιστα η Kia έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του Sportage πέμπτης γενιάς, το οποίο θα αποκαλυφθεί διαδικτυακά την Τετάρτη, 1η Σεπτεμβρίου.
Δίπλα στο Sportage Plug-in Hybrid, στο περίπτερο της Kia θα βρίσκεται το EV6. Το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αποκλειστική για ηλεκτρικά οχήματα πλατφόρμα E-GMP θα κάνει την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο Μόναχο.
Το Kia EV6 έχει compact εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,68 μέτρα, πλάτος 1,88 μ. και ύψος 1,55 μ) και όμως χάρη στην τοποθέτηση των τροχών στα άκρα του αμαξώματος έχει μεταξόνιό του παραπέμπει στην μεγάλη κατηγορία (2,9 μέτρα). Το επίπεδο πάτωμα στην καμπίνα των επιβατών αυξάνει τα επίπεδα άνεσης, ενώ ο χώρος αποσκευών των 520 λίτρων καλύπτει τις ανάγκες μίας τυπικής οικογένειας.
Το ηλεκτρικό crossover θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις: EV6, EV6 GT-Line και EV6 GT. Οι δύο πρώτες θα μπορούν να συνδυαστούν είτε με τη βασική μπαταρία των 58 kWh, είτε με την μεγάλη, χωρητικότητας 77,4 kWh, με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς (με ένα και δύο μοτέρ, αντίστοιχα). Οι πισωκίνητες εκδόσεις έχουν ισχύ 170 ή 228 ίππους, ενώ οι τετρακίνητες 235 ή 325 ίππους. Το κορυφαίο EV6 GT είναι αποκλειστικά 4×4, με την μεγάλη μπαταρία, ισχύ 585 ίππων και επιδόσεις που αντιστοιχούν σε σπορ αυτοκίνητο: 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,5 δλ. και τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα.
Η αυτονομία με μία φόρτιση φθάνει έως τα 510 χλμ. στην πισωκίνητη έκδοση με την μεγάλη μπαταρία, ενώ η δυνατότητα ταχυφόρτισης 800V «μηδενίζει» τους χρόνους για το γέμισμα της μπαταρίας: φόρτιση 10-80% σε 18 λεπτά ή εξασφάλιση αυτονομίας 100 χλμ. σε μόλις 4,5 λεπτά.
Η Kia δεν έχει κάνει ακόμη γνωστή την συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συστήματος, ούτε την ηλεκτρική αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία. Στο δελτίο Τύπου αναφέρει πάντως ότι οι καθημερινές μετακινήσεις θα γίνονται κυρίως χωρίς εκπομπές ρύπων. Κάτι που παραπέμπει σε ηλεκτρική αυτονομία κοντά σε 50-60 χλμ.
Μάθετε περισσότερα για το νέο Kia Sportage
Μάλιστα η Kia έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του Sportage πέμπτης γενιάς, το οποίο θα αποκαλυφθεί διαδικτυακά την Τετάρτη, 1η Σεπτεμβρίου.
Δίπλα στο Sportage Plug-in Hybrid, στο περίπτερο της Kia θα βρίσκεται το EV6. Το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αποκλειστική για ηλεκτρικά οχήματα πλατφόρμα E-GMP θα κάνει την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο Μόναχο.
Το Kia EV6 έχει compact εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,68 μέτρα, πλάτος 1,88 μ. και ύψος 1,55 μ) και όμως χάρη στην τοποθέτηση των τροχών στα άκρα του αμαξώματος έχει μεταξόνιό του παραπέμπει στην μεγάλη κατηγορία (2,9 μέτρα). Το επίπεδο πάτωμα στην καμπίνα των επιβατών αυξάνει τα επίπεδα άνεσης, ενώ ο χώρος αποσκευών των 520 λίτρων καλύπτει τις ανάγκες μίας τυπικής οικογένειας.
Το ηλεκτρικό crossover θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις: EV6, EV6 GT-Line και EV6 GT. Οι δύο πρώτες θα μπορούν να συνδυαστούν είτε με τη βασική μπαταρία των 58 kWh, είτε με την μεγάλη, χωρητικότητας 77,4 kWh, με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς (με ένα και δύο μοτέρ, αντίστοιχα). Οι πισωκίνητες εκδόσεις έχουν ισχύ 170 ή 228 ίππους, ενώ οι τετρακίνητες 235 ή 325 ίππους. Το κορυφαίο EV6 GT είναι αποκλειστικά 4×4, με την μεγάλη μπαταρία, ισχύ 585 ίππων και επιδόσεις που αντιστοιχούν σε σπορ αυτοκίνητο: 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,5 δλ. και τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα.
Η αυτονομία με μία φόρτιση φθάνει έως τα 510 χλμ. στην πισωκίνητη έκδοση με την μεγάλη μπαταρία, ενώ η δυνατότητα ταχυφόρτισης 800V «μηδενίζει» τους χρόνους για το γέμισμα της μπαταρίας: φόρτιση 10-80% σε 18 λεπτά ή εξασφάλιση αυτονομίας 100 χλμ. σε μόλις 4,5 λεπτά.