Διαβάστε στο motorone.gr: Το Subaru WRX επιστρέφει με 271 ίππους από 2.4 boxer turbo
Προς το παρόν το λανσάρισμα της πέμπτης γενιάς του σπορ μοντέλου έχει επιβεβαιωθεί μόνο για τις ΗΠΑ
Η αναμονή ολοκληρώθηκε και η Subaru αποκάλυψε το νέο WRX, το οποίο εισέρχεται πλέον στην πέμπτη γενιά του. Μπορεί η ιαπωνική μάρκα να έχει διακόψει τους δεσμούς της με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όμως διατηρεί στη γκάμα της το μοντέλο επιδόσεων, σε sedan αμάξωμα.
Για πρώτη φορά το WRX βασίζεται στην νέα πλατφόρμα Subaru Global Platform, η οποία συνδυάζει αυξημένη ασφάλεια, βελτιωμένες επιδόσεις και ποιοτικότερη κύλιση. Στις Ηνωμένες Πολιτείες τουλάχιστον – καθώς μόνο εκεί έχει προς το παρόν επισημοποιηθεί η κυκλοφορία του – το νέο Subaru WRX εφοδιάζεται με νέο κινητήρα.
Ο τετρακύλινδρος boxer έχει αυξημένη χωρητικότητα από τα 2 στα 2,4 λίτρα και με τη βοήθεια turbo αποδίδει 271 ίππους. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται σε 350 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 5.200 σ.α.λ. Όσον αφορά το κιβώτιο, προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα νέο αυτόματο, 8 σχέσεων. Στάνταρ είναι φυσικά στο WRX η τετρακίνηση Subaru Symmetrical All-Wheel Drive και το σύστημα Active Torque Vectoring. Η κορυφαία έκδοση WRX GT έχει στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται με τα προγράμματα Comfort, Normal και Sport.
Πέρα από τα δυναμικά χαρακτηριστικά, η Subaru δεν θα μπορούσε να αμελήσει τους τομείς της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας. Έτσι το νέο WRX εφοδιάζεται με το σύστημα πολυμέσων Subaru Starlink με οθόνη αφής 11,6 ιντσών και την ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, EyeSight.
Το λανσάρισμα του σπορ μοντέλου στις ΗΠΑ θα γίνει στις αρχές του 2022. Παραμένει αμφίβολο το λανσάρισμά του την Ευρώπη, ενώ οι συνάδελφοι στο Auto Express αναφέρουν ότι δεν θα εισαχθεί στην Μ. Βρετανία.
Για πρώτη φορά το WRX βασίζεται στην νέα πλατφόρμα Subaru Global Platform, η οποία συνδυάζει αυξημένη ασφάλεια, βελτιωμένες επιδόσεις και ποιοτικότερη κύλιση. Στις Ηνωμένες Πολιτείες τουλάχιστον – καθώς μόνο εκεί έχει προς το παρόν επισημοποιηθεί η κυκλοφορία του – το νέο Subaru WRX εφοδιάζεται με νέο κινητήρα.
Ο τετρακύλινδρος boxer έχει αυξημένη χωρητικότητα από τα 2 στα 2,4 λίτρα και με τη βοήθεια turbo αποδίδει 271 ίππους. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται σε 350 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 5.200 σ.α.λ. Όσον αφορά το κιβώτιο, προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα νέο αυτόματο, 8 σχέσεων. Στάνταρ είναι φυσικά στο WRX η τετρακίνηση Subaru Symmetrical All-Wheel Drive και το σύστημα Active Torque Vectoring. Η κορυφαία έκδοση WRX GT έχει στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται με τα προγράμματα Comfort, Normal και Sport.
Πέρα από τα δυναμικά χαρακτηριστικά, η Subaru δεν θα μπορούσε να αμελήσει τους τομείς της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας. Έτσι το νέο WRX εφοδιάζεται με το σύστημα πολυμέσων Subaru Starlink με οθόνη αφής 11,6 ιντσών και την ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, EyeSight.
Το λανσάρισμα του σπορ μοντέλου στις ΗΠΑ θα γίνει στις αρχές του 2022. Παραμένει αμφίβολο το λανσάρισμά του την Ευρώπη, ενώ οι συνάδελφοι στο Auto Express αναφέρουν ότι δεν θα εισαχθεί στην Μ. Βρετανία.