Η Lotus έχει δημιουργήσει ένα νέο τμήμα ειδικών επιχειρήσεων με την ονομασία Lotus Advanced Performance και το πρώτο του έργο θα είναι, όπως αποκαλύπτει το teaser της εταιρείας, μια σύγχρονη εκδοχή του αγωνιστικού Can-Am. Αν και η βρετανική μάρκα δεν συμμετείχε στο θεσμό Can-Am, είχε σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο στα τέλη της δεκαετίας του εξήντα (το οποίο πιθανότατα θα ονομαζόταν Type 66) για να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα.


Το Lotus Advanced Performance θα προσαρμόσει πολλά κλασικά στοιχεία του Can-Am στη σύγχρονη εποχή. Αυτή η επίσημη εικόνα δείχνει το στυλ του αυτοκινήτου, το οποίο ακολουθώντας την παράδοση του Can-Am, έχει μια τεράστια αεροτομή, φαρδιά πίσω ελαστικά και ένα απλό roll bar για προστασία του οδηγού.


Υπάρχει επίσης ένα ζευγάρι εξατμίσεις που ξεπροβάλλει μέσα από τον πίσω προφυλακτήρα και μια σειρά από γυαλιστερές εισαγωγές αέρα στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτι που υποδηλώνει ότι θα χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα.


Ενώ τα αυτοκίνητα του Can-Am ήταν γνωστά για τους μεγάλου κυβισμού, ατμοσφαιρικούς κινητήρες V8, τα πρόσφατα μοντέλα παραγωγής και αγωνιστικά αυτοκίνητα της Lotus χρησιμοποιούν εν σειρά 4κύλινδρες ή 6κύλινδρες μονάδες, επομένως είναι ακόμη άγνωστο εάν αυτό το μοντέλο θα εφοδιάζεται με έναν 8κύλινδρο κινητήρα.

Άλλωστε η βρετανική μάρκα δεν έχει αποκαλύψει πληροφορίες για τον κινητήρα, την απόδοση, την τιμή ή τον όγκο παραγωγής το μοντέλου, όμως είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι γρήγορο και θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων.

Η Lotus Advanced Performance θα παρέχει και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες, όπως η παραγωγή περιορισμένων εκδόσεων των αυτοκινήτων παραγωγής της Lotus και μια μεγάλη γκάμα επιλογών εξατομίκευσης. Θα πραγματοποιεί επίσης ειδικές εκδηλώσεις, όπως περιηγήσεις στις νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας, αξίας 120 εκατομμυρίων ευρώ στο Hethel.

Η Lotus Advanced Performance θα βοηθήσει στην οδηγική εκπαίδευση των πελατών της μάρκας και θα προσφέρει επώνυμα προϊόντα και μια σειρά από αξεσουάρ αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα θα υποστηρίξει τη Lotus στο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε όλο τον κόσμο.

Επικεφαλής του τμήματος θα είναι ο Simon Lane, ο οποίος ήταν διευθυντής του αντίστοιχου τμήματος «Q» της Aston Martin.