Διαβάστε στο motorone.gr: Το Hyundai Ioniq 5 αποκτά μεγαλύτερη μπαταρία
Η νέα μπαταρία αναμένεται να βελτιώσει την αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου
Το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 θα ανανεωθεί ελαφρώς, με τη μπαταρία των 73 kWh να αλλάζει σε 77,4 kWh, μερικές τροποποιήσεις στην ανάρτηση και κάποιες προσθήκες στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το ανανεωμένο αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Απρίλιο, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2023. Η Hyundai δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τιμές και προδιαγραφές, αλλά αναμένουμε μια μικρή αύξηση στην αρχική τιμή του μοντέλου.
Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την αύξηση της αυτονομίας με τη νέα μπαταρία, καθώς το αυτοκίνητο βρίσκεται στα τελευταία στάδια της διαδικασίας δοκιμών, ωστόσο είναι βέβαιο ότι θα μπορεί να διανύσει σχεδόν 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση ελάχιστα μεγαλύτερης διάρκειας.
Με τη μπαταρία των 73 kWh το αυτοκίνητο είχε αυτονομία 450 χιλιομέτρων στην έκδοση με έναν κινητήρα 217 ίππων και χάρη στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800 volt το σύστημα φορτίζει μέχρι το 80% σε περίπου 18 λεπτά σε ταχυφορτιστή. Η Hyundai θα συνεχίσει να προσφέρει την βασική έκδοση με μπαταρία 58 kWh που έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων στον πίσω άξονα και μπορεί να διανύσει μέχρι 383 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
Το νέο πακέτο μπαταριών θα συμπληρώνεται από ένα νέο σύστημα ψύξης, το οποίο θα επιτρέπει στο Ioniq 5 να προσαρμόζει αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας ενώ βρίσκεται στο δρόμο, διασφαλίζοντας βέλτιστες συνθήκες φόρτισης μόλις φτάσει σε ένα σημείο φόρτισης και βελτιώνοντας την πραγματική απόδοση φόρτισης τόσο σε υψηλές όσο και σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.
Οι νέες επιλογές εξοπλισμού της ανανεωμένης έκδοσης του Ioniq 5 θα περιλαμβάνουν ένα νέο Digital Center Mirror (DCM), που αντικαθιστά τον μεσαίο καθρέπτη με μια οθόνη που παίρνει εικόνα από κάμερα που βρίσκεται κάτω από την πίσω αεροτομή του αυτοκινήτου. Έτσι ίσως το αυτοκίνητο αποκτήσει πίσω υαλοκαθαριστήρα, κάτι που ζητούσαν οι πελάτες.
Θα υπάρχει επίσης προαιρετικά η επιλογή ψηφιακών πλαϊνών καθρεπτών, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε όχημα του Ομίλου Hyundai στην Ευρώπη. Όπως το DCM, έτσι και οι ψηφιακοί καθρέπτες χρησιμοποιούν με ένα ζευγάρι κάμερες τοποθετημένες στις πόρτες του αυτοκινήτου που στέλνουν εικόνα στις οθόνες μέσα στην καμπίνα. Σύμφωνα με την Hyundai οι ψηφιακοί καθρέπτες αυξάνουν την αεροδυναμική του μοντέλου, ενώ προσφέρουν καλύτερη εικόνα ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες.
Τέλος, το ανανεωμένο Ioniq 5 θα έχει καινούρια αμορτισέρ που θα βελτιώσουν την απόκριση του πίσω άξονα, θα προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και θα βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την αύξηση της αυτονομίας με τη νέα μπαταρία, καθώς το αυτοκίνητο βρίσκεται στα τελευταία στάδια της διαδικασίας δοκιμών, ωστόσο είναι βέβαιο ότι θα μπορεί να διανύσει σχεδόν 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση ελάχιστα μεγαλύτερης διάρκειας.
Με τη μπαταρία των 73 kWh το αυτοκίνητο είχε αυτονομία 450 χιλιομέτρων στην έκδοση με έναν κινητήρα 217 ίππων και χάρη στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800 volt το σύστημα φορτίζει μέχρι το 80% σε περίπου 18 λεπτά σε ταχυφορτιστή. Η Hyundai θα συνεχίσει να προσφέρει την βασική έκδοση με μπαταρία 58 kWh που έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων στον πίσω άξονα και μπορεί να διανύσει μέχρι 383 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
Το νέο πακέτο μπαταριών θα συμπληρώνεται από ένα νέο σύστημα ψύξης, το οποίο θα επιτρέπει στο Ioniq 5 να προσαρμόζει αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας ενώ βρίσκεται στο δρόμο, διασφαλίζοντας βέλτιστες συνθήκες φόρτισης μόλις φτάσει σε ένα σημείο φόρτισης και βελτιώνοντας την πραγματική απόδοση φόρτισης τόσο σε υψηλές όσο και σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.
Οι νέες επιλογές εξοπλισμού της ανανεωμένης έκδοσης του Ioniq 5 θα περιλαμβάνουν ένα νέο Digital Center Mirror (DCM), που αντικαθιστά τον μεσαίο καθρέπτη με μια οθόνη που παίρνει εικόνα από κάμερα που βρίσκεται κάτω από την πίσω αεροτομή του αυτοκινήτου. Έτσι ίσως το αυτοκίνητο αποκτήσει πίσω υαλοκαθαριστήρα, κάτι που ζητούσαν οι πελάτες.
Θα υπάρχει επίσης προαιρετικά η επιλογή ψηφιακών πλαϊνών καθρεπτών, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε όχημα του Ομίλου Hyundai στην Ευρώπη. Όπως το DCM, έτσι και οι ψηφιακοί καθρέπτες χρησιμοποιούν με ένα ζευγάρι κάμερες τοποθετημένες στις πόρτες του αυτοκινήτου που στέλνουν εικόνα στις οθόνες μέσα στην καμπίνα. Σύμφωνα με την Hyundai οι ψηφιακοί καθρέπτες αυξάνουν την αεροδυναμική του μοντέλου, ενώ προσφέρουν καλύτερη εικόνα ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες.
Τέλος, το ανανεωμένο Ioniq 5 θα έχει καινούρια αμορτισέρ που θα βελτιώσουν την απόκριση του πίσω άξονα, θα προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και θα βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.