Διαβάστε στο motorone.gr: Η νέα Mercedes-Benz G-Class 4x4x2 σε σκληρές δοκιμές
Η Mercedes θα παρουσιάσει το 2023 μια εστιασμένη off-road έκδοση του ανανεωμένου G-Glass, η οποία αναμένουμε ότι θα εφοδιάζεται με ένα V8 υβριδικό σύστημα
Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει ένα μοντέλο που θα αντικαταστήσει την G-Class 4x4x2 το 2023, λίγο μετά το face lift του SUV. Οι κατάσκοποι φωτογράφοι μας εντόπισαν ένα πρωτότυπο μοντέλο κατά τη διάρκεια χειμερινών δοκιμών, με ελαφρύ καμουφλάζ που μας επιτρέπει να διακρίνουμε τις αναβαθμίσεις.
Το αμάξωμα είναι σε γενικές γραμμές ίδιο με της στάνταρ G-Class που κατασκοπεύσαμε νωρίτερα εφέτος, με τους ίδιους προβολείς LED και τον ανανεωμένο εμπρός προφυλακτήρα. Ωστόσο, η Mercedes έχει «φορτώσει» το αυτοκίνητο με ένα σωρό off-road αξεσουάρ, όπως μια νέα σχάρα οροφής, έναν εφεδρικό τροχό στην πίσω πόρτα και έναν μεταλλικό πίσω προφυλακτήρα.
Το πρωτότυπο έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πολύ πιο φαρδύ μετατρόχιο σε σχέση με τη στάνταρ G-Class. Γι’ αυτό χρειάστηκε φαρδύτερους θόλους τροχών, ενώ παρατηρούμε και πιο χοντρά αμορτισέρ. Αυτή, η ναυαρχίδα της G-Class, θα μπορούσε να κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 4,0 λίτρων της Mercedes.
Η ίδια μονάδα βρίσκεται στην πρόσφατα ανανεωμένη AMG E 63 και αποδίδει 612. Ωστόσο, λόγω της αστάθειας που προκαλεί το πρόσθετο ύψος και το σχετικά μικρό μεταξόνιο, η Mercedes θα μπορούσε να μειώσει την απόδοση του κινητήρα.
Η προηγούμενη γενιά 4x4x2 είχε ισχύ 422 ίππων και δεν απέκτησε έκδοση «AMG», αλλά G 500. Σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας θα συνδυάζεται με μια βελτιωμένη έκδοση του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων και του μηχανικού συστήματος τετρακίνησης της G-Class, καθώς και έξυπνη τεχνολογία anti-roll.
Στο εσωτερικό θα δούμε επιτέλους την πιο πρόσφατη έκδοση του λογισμικού infotainment MBUX, η οποία είναι μια σημαντική αναβάθμιση, καθώς η G-Class είναι το μοναδικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας που χρησιμοποιεί τεχνολογία προηγούμενης γενιάς. Δεν θα υπάρχουν μεγάλες οθόνες, αλλά η εστίαση θα είναι στο νέο λογισμικό, σε ανανεωμένες λεπτομέρειες και μια επιφάνεια αφής στη θέση του περιστροφικού επιλογέα που έχει το σημερινό μοντέλο.
Οι τιμές για την ενημερωμένη G-Class δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά αναμένουμε ότι στη Γερμανία θα αρχίζει περίπου από 126.000 ευρώ.
Το αμάξωμα είναι σε γενικές γραμμές ίδιο με της στάνταρ G-Class που κατασκοπεύσαμε νωρίτερα εφέτος, με τους ίδιους προβολείς LED και τον ανανεωμένο εμπρός προφυλακτήρα. Ωστόσο, η Mercedes έχει «φορτώσει» το αυτοκίνητο με ένα σωρό off-road αξεσουάρ, όπως μια νέα σχάρα οροφής, έναν εφεδρικό τροχό στην πίσω πόρτα και έναν μεταλλικό πίσω προφυλακτήρα.
Το πρωτότυπο έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πολύ πιο φαρδύ μετατρόχιο σε σχέση με τη στάνταρ G-Class. Γι’ αυτό χρειάστηκε φαρδύτερους θόλους τροχών, ενώ παρατηρούμε και πιο χοντρά αμορτισέρ. Αυτή, η ναυαρχίδα της G-Class, θα μπορούσε να κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 4,0 λίτρων της Mercedes.
Η ίδια μονάδα βρίσκεται στην πρόσφατα ανανεωμένη AMG E 63 και αποδίδει 612. Ωστόσο, λόγω της αστάθειας που προκαλεί το πρόσθετο ύψος και το σχετικά μικρό μεταξόνιο, η Mercedes θα μπορούσε να μειώσει την απόδοση του κινητήρα.
Η προηγούμενη γενιά 4x4x2 είχε ισχύ 422 ίππων και δεν απέκτησε έκδοση «AMG», αλλά G 500. Σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας θα συνδυάζεται με μια βελτιωμένη έκδοση του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων και του μηχανικού συστήματος τετρακίνησης της G-Class, καθώς και έξυπνη τεχνολογία anti-roll.
Στο εσωτερικό θα δούμε επιτέλους την πιο πρόσφατη έκδοση του λογισμικού infotainment MBUX, η οποία είναι μια σημαντική αναβάθμιση, καθώς η G-Class είναι το μοναδικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας που χρησιμοποιεί τεχνολογία προηγούμενης γενιάς. Δεν θα υπάρχουν μεγάλες οθόνες, αλλά η εστίαση θα είναι στο νέο λογισμικό, σε ανανεωμένες λεπτομέρειες και μια επιφάνεια αφής στη θέση του περιστροφικού επιλογέα που έχει το σημερινό μοντέλο.
Οι τιμές για την ενημερωμένη G-Class δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά αναμένουμε ότι στη Γερμανία θα αρχίζει περίπου από 126.000 ευρώ.