Την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις Plug-in Hybrid. Αμφότερες συνδυάζονται με κινητήρα 200 ίππων και μπαταρία 18,7 kWh και έναν 6κύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα βενζίνης, με τη μετάδοση να δίνει ένα αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Ο συνδυασμός αυτός αποδίδει 490 ίππους και 700 Nm ροπής στην έκδοση 750e xDrive και 571 ίππους και 800 Nm ροπής στην M760e xDrive.

Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί επιδόσεις των δύο Plug-in υβριδικών εκδόσεων, αλλά όπως γνωρίζουμε και οι δύο θα μπορούν να καλύψουν αμιγώς ηλεκτρικά απόσταση 80 χιλιομέτρων.

Όπως και ο προκάτοχός της, έτσι και η νέα Σειρά 7 θα έχει διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αλλά με κάποιες αναβαθμίσεις. Για παράδειγμα το εμπρός μετατρόχιο έχει μεγαλώσει κατά 47 χιλ. και το πίσω κατά 4 χιλ. Η αερανάρτηση είναι στάνταρ και ελέγχει κάθε τροχό ξεχωριστά. Στη λειτουργία Sport ή σε υψηλές ταχύτητες το αμάξωμα χαμηλώνει κατά 10 χιλ. με στόχο την επίτευξη καλύτερης αεροδυναμικής. Αντίστροφα, το αμάξωμα μπορεί να σηκωθεί κατά 20 χιλ. προκειμένου να ανταπεξέρθει σε δρόμους με κακοτεχνίες.

Επίσης, υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν κατά 3,5 μοίρες, είτε με τη φορά του τιμονιού είτε με την αντίθετη, αυξάνοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και την ευελιξία στις χαμηλότερες. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης έχει μεταβλητό λόγο.

Εξωτερικά…

Όπως και η ανανεωμένη εκδοχή του προκατόχου της, η νέα Σειρά 7 διακρίνεται για τα μεγάλα «νεφρά» της μάσκας. Εδώ τη διαφορά κάνουν τα νέα φωτιστικά σώματα που είναι ξεχωριστά σε δύο επίπεδα, όπως και στην ανανεωμένη X7. Είναι κάτι που δεν περιμέναμε να δούμε σε μικρότερου μεγέθους μοντέλα, αλλά όπως τόνισαν οι σχεδιαστές, θα υιοθετείται από τα κορυφαία μοντέλα της BMW.

Πιο ήπια είναι η προσέγγιση στο πλάι του αυτοκινήτου, χωρίς υπερβολικές γραμμές ή λοιπές φλυαρίες, επιλογή που της χαρίζει κύρος. Η κορυφαία έκδοση M760e έχει ξεχωριστή εμφάνιση στο εμπρός μέρος που υπογραμμίζεται από τις διαφορετικές εισαγωγές αέρα, αλλά και το logo «M» στον πίσω προφυλακτήρα με τις εξατμίσεις τραπεζοειδούς σχήματος. Οι υπόλοιπες εκδόσεις PHEV θα έχουν κρυφές εξατμίσεις.

Εσωτερικά…

Το κύριο χαρακτηριστικό που την καθιστά εντελώς ξεχωριστή αυτή τη νέα BMW Σειρά 7 βρίσκεται στο πίσω μέρος, εκεί όπου μια προαιρετικά διαθέσιμη οθόνη 31,3 ιντσών και ανάλυσης 8K κλέβει την παράσταση. Αυτή αναδιπλώνεται μέσα στην οροφή, ενώ την high tech συμπληρώνουν τα προαιρετικά 36 ηχεία 1.965 watt της Bowers & Wilkins Diamond, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται 18 ηχεία της ίδιας εταιρείας.

 

Περνώντας στο εμπρός μέρος διαπιστώνεις τη μείωση των φυσικών χειριστηρίων, σε σύγκριση με την προηγούμενης γενιάς Σειρά 7. Ωστόσο, ο περιστροφικός διακόπτης συνεχίζει να υπάρχει, ελέγχοντας το σύστημα πολυμέσων iDrive, το οποίο συνδυάζεται με τη νέο «BMW Interaction Bar» η οποία εκτίνεται σε όλο το ταμπλό, αλλά και στα πάνελ των θυρών. Η νέα Σειρά 7 υιοθετεί τις καμπυλωτές οθόνης που είδαμε για πρώτη φορά στη Σειρά iX και έχουν διάσταση 14,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων.