Διαβάστε στο motorone.gr: Εμπνευσμένη από το Le Mans η Jaguar F-Pace SVR Edition 1988
Η Jaguar κέρδισε το φημισμένο αγώνα 24 Ωρών του Le Mans το 1988, με την XJR-9 με το θρυλικό μωβ χρώμα και βασικό σπόνσορα τη Silk Cut. Τώρα, η βρετανική μάρκα αποτίει φόρο τιμής σε αυτή την εμβληματική νίκη, με τη νέα F-Pace SVR Edition 1988.
click here
Το τμήμα SV Bespoke της Jaguar ολοκλήρωσε την ειδική έκδοση της F-Pace με γυαλιστερό χρώμα Midnight Amethyst, χρυσαφί σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών και χρυσές πινελιές Sunset Gold. Υπάρχουν επίσης χρυσά γράμματα Jaguar στην πίσω πόρτα και λογότυπα «Edition 1988» χαραγμένα με λέιζερ στα εμπρός φτερά.
Η Edition 1988 διαθέτει ως στάνταρ την επιλογή «Black Pack» από την υπόλοιπη γκάμα, αλλά υπάρχουν επιπλέον μαύρα καλύμματα καθρεπτών, δαγκάνες φρένων και κεντρικά καλύμματα. Το γράμμα R στο σήμα SVR είναι επίσης φινιρισμένο με μαύρο χρώμα.
Το εσωτερικό έχει επίσης υποστεί μια μικρή ανανέωση, με επενδύσεις από ανθρακονήματα και περισσότερες χρυσές λεπτομέρειες στο τιμόνι, τους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων και τα καθίσματα εκδόσεων υψηλών επιδόσεων.
Με αφορμή τους 394 γύρους που συμπλήρωσε η XJR-9 στο δρόμο της για τη νίκη στο Le Mans το 1988, θα κατασκευαστούν μόνο 394 μονάδες Edition 1988, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ένα έμβλημα που υποδηλώνει την περιορισμένη παραγωγή οχημάτων.
Δεν υπάρχουν αλλαγές στο κινητήριο σύνολο, οπότε η Edition 1988 προσφέρει τον ίδιο 5λιτρο υπερτροφοδοτούμενο V8 βενζινοκινητήρα απόδοσης 550 ίππων. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα παραμένει αμετάβλητος, στα 3,8 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα αγγίζει 286 χλμ./ώρα.
click here
Το τμήμα SV Bespoke της Jaguar ολοκλήρωσε την ειδική έκδοση της F-Pace με γυαλιστερό χρώμα Midnight Amethyst, χρυσαφί σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών και χρυσές πινελιές Sunset Gold. Υπάρχουν επίσης χρυσά γράμματα Jaguar στην πίσω πόρτα και λογότυπα «Edition 1988» χαραγμένα με λέιζερ στα εμπρός φτερά.
Η Edition 1988 διαθέτει ως στάνταρ την επιλογή «Black Pack» από την υπόλοιπη γκάμα, αλλά υπάρχουν επιπλέον μαύρα καλύμματα καθρεπτών, δαγκάνες φρένων και κεντρικά καλύμματα. Το γράμμα R στο σήμα SVR είναι επίσης φινιρισμένο με μαύρο χρώμα.
Το εσωτερικό έχει επίσης υποστεί μια μικρή ανανέωση, με επενδύσεις από ανθρακονήματα και περισσότερες χρυσές λεπτομέρειες στο τιμόνι, τους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων και τα καθίσματα εκδόσεων υψηλών επιδόσεων.
Με αφορμή τους 394 γύρους που συμπλήρωσε η XJR-9 στο δρόμο της για τη νίκη στο Le Mans το 1988, θα κατασκευαστούν μόνο 394 μονάδες Edition 1988, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ένα έμβλημα που υποδηλώνει την περιορισμένη παραγωγή οχημάτων.
Δεν υπάρχουν αλλαγές στο κινητήριο σύνολο, οπότε η Edition 1988 προσφέρει τον ίδιο 5λιτρο υπερτροφοδοτούμενο V8 βενζινοκινητήρα απόδοσης 550 ίππων. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα παραμένει αμετάβλητος, στα 3,8 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα αγγίζει 286 χλμ./ώρα.