Διαβάστε στο motorone.gr: Citroen My Ami Buggy - Συλλεκτική αξία… καλοκαιρινών προδιαγραφών
H γαλλική φίρμα αποφάσισε να οδηγήσει στην παραγωγή την πρωτότυπη, εμπνευσμένη από τα καλοκαιρινά ήθη των buggy ,έκδοση του ηλεκτροκίνητου Ami, δημιουργώντας μια νέα συλλεκτική αξία καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα
Η πολυσυλλεκτική όσο και πολύχρωμη γκάμα του Ami πρόκειται να αποκτήσει ακόμα μία ενδιαφέρουσα παραλλαγή η οποία μιμείται τις προδιαγραφές και την αισθητική του My Ami Buggy που η Citroen παρουσίασε το Δεκέμβριο του 2021.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το My Ami Buggi θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα χωρίς ωστόσο η Citroen να αποκλείει το ενδεχόμενο να αυξήσει την παραγωγή εφόσον υπάρξει ζήτηση.
Όπως εύκολα υποθέτει κανείς, η νέα έκδοση του Ami υιοθετεί ένα μέρος των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του πρωτότυπου που προηγήθηκε αν και σε μια προσγειωμένη εκδοχή προκειμένου να μην πλήττονται οι προδιαγραφές ασφαλείας.
Υπό το σκεπτικό του πρωτότυπου, η έκδοση παραγωγής διαθέτει ένα σετ υποτυπωδών θυρών με σωληνωτό σκελετό καθώς και υφασμάτινη οροφή, παραπομπή στο κλασικό Mehari, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί και να αποθηκευτεί πίσω από τα καθίσματα.
Για ευνόητους λόγους, τα off-road ελαστικά του πρωτοτύπου έχουν αντικατασταθεί με πιο συμβατικά 14 ιντσών που ντύνουν τους τροχούς από ατσάλι με χρυσίζον φινίρισμα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα μαύρα προστατευτικά που περιβάλλουν τους θόλους και οι επίσης σκούρες προστατευτικές ποδιές μπροστά και πίσω.
Αυτό που επίσης έχει διατηρηθεί σε σχέση με το πρωτότυπο είναι η διχρωμία λαδί-κίτρινου σε εξωτερικό και εσωτερικό.
Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τεχνικά χαρακτηριστικά αν και δεδομένα δεν πρόκειται να διαφέρουν από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Ami το οποίο αξιοποιεί μπαταρία 5,5 kWh προσφέροντας αυτονομία έως και 75 χλμ. Η μπαταρία τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το γαλλικό τετράκυκλο όπως ονομάζονται επισήμως αυτού του είδους τα τετράτροχα, διαμορφώνεται σε 45 χλμ./ώρα.
Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.g
Σύμφωνα με τις συστάσεις το My Ami Buggi θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα χωρίς ωστόσο η Citroen να αποκλείει το ενδεχόμενο να αυξήσει την παραγωγή εφόσον υπάρξει ζήτηση.
Όπως εύκολα υποθέτει κανείς, η νέα έκδοση του Ami υιοθετεί ένα μέρος των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του πρωτότυπου που προηγήθηκε αν και σε μια προσγειωμένη εκδοχή προκειμένου να μην πλήττονται οι προδιαγραφές ασφαλείας.
Υπό το σκεπτικό του πρωτότυπου, η έκδοση παραγωγής διαθέτει ένα σετ υποτυπωδών θυρών με σωληνωτό σκελετό καθώς και υφασμάτινη οροφή, παραπομπή στο κλασικό Mehari, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί και να αποθηκευτεί πίσω από τα καθίσματα.
Για ευνόητους λόγους, τα off-road ελαστικά του πρωτοτύπου έχουν αντικατασταθεί με πιο συμβατικά 14 ιντσών που ντύνουν τους τροχούς από ατσάλι με χρυσίζον φινίρισμα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα μαύρα προστατευτικά που περιβάλλουν τους θόλους και οι επίσης σκούρες προστατευτικές ποδιές μπροστά και πίσω.
Αυτό που επίσης έχει διατηρηθεί σε σχέση με το πρωτότυπο είναι η διχρωμία λαδί-κίτρινου σε εξωτερικό και εσωτερικό.
Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τεχνικά χαρακτηριστικά αν και δεδομένα δεν πρόκειται να διαφέρουν από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Ami το οποίο αξιοποιεί μπαταρία 5,5 kWh προσφέροντας αυτονομία έως και 75 χλμ. Η μπαταρία τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το γαλλικό τετράκυκλο όπως ονομάζονται επισήμως αυτού του είδους τα τετράτροχα, διαμορφώνεται σε 45 χλμ./ώρα.
Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.g