H γαλλική φίρμα παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του DS 7 η οποία επωφελείται από αναβαθμισμένη αισθητική, βελτιωμένο infotainment και μια νέα plug-in υβριδική έκδοση με σπορ αποχρώσεις

Το DS 7 Crossback πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του επαναπροσδιορισμού της DS ως μια πιο upmarket φίρμας με σαφείς premium βλέψεις.

Πλέον, το επιβλητικών προδιαγραφών SUV της γαλλικής φίρμας, υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία εστιάζει στην αισθητική όσο και τεχνολογική αναβάθμιση με επιστέγασμα μια νέα plug-in υβριδική έκδοση με σπορ προσανατολισμό και επιπλέον ισχύ.

Ξεκινώντας από την σχεδίαση, η μεγαλύτερη αλλαγή έγκειται στην χαρακτηριστική νέα σχεδίαση των LED ημέρας τα οποία υιοθετούν μια νέα γεωμετρία που επεκτείνεται στον μπροστινό προφυλακτήρα. Ο τελευταίος υιοθετεί επίσης μια νέα σχεδίαση, «ακολουθώντας» τις επιταγές της μεγαλύτερης γρίλιας που φιλοξενεί το ανασχεδιασμένο έμβλημα της DS. Αναλόγως την έκδοση και την απόχρωση του αμαξώματος το φινίρισμα του λογότυπου, είναι μαύρο ή από χρώμιο.

Την ανανεωμένη όψη του συμπληρώνουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τα οποία ενσωματώνουν νέα τεχνολογία Pixel LED Vision 3.0 και υπόσχονται ενισχυμένη φωτεινότητα και καλύτερη ορατότητα. Επιπλέον, εγγυώνται μια πιο «εξατομικευμένη» γκάμα ρυθμίσεων προσαρμοσμένη στις καιρικές συνθήκες αλλά και στις ευρύτερες συνθήκες.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα επίσης ανασχεδιασμένα και πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και η συνολικά πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση που εξασφαλίζει μια πιο επιβλητική εικόνα. Επίσης τα διακριτικά Crossback αντικαθίστανται πλέον από τα DS Automobiles. Tην εξωτερική οπτική αναβάθμιση ολοκληρώνουν οι τροχοί των 19 ιντσών με τις νέου σχεδιασμού ζάντες ή 21 ιντσών για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό με κυρίαρχη την νέα οθόνη 12,0 ιντσών για το infotainment.

Πρόκειται για μια μεγαλύτερη οθόνη σε σχέση με το DS 4 η οποία, όμως  ενσωματώνει το ίδιο λογισμικό IRIS το οποίο προσφέρει σύστημα φωνητικού ελέγχου και αντικαθιστά το βασισμένο σε widget προηγούμενο infotainment με ένα υψηλής ευκρίνειας σύγχρονο interface.

To infotainment συνοδεύεται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,0 ιντσών με ανασχεδιασμένα γραφικά και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης ενώ πλέον εμφανίζει περισσότερα δεδομένα από τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.

 

Στα τελευταία, έχει προστεθεί και μια κάμερα πίσω από το τιμόνι η οποία τροφοδοτεί με δεδομένα το σύστημα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού. Το παλμαρέ ασφαλείας συμπληρώνει ενεργό cruise control, το Active Scan Suspension το οποίο σκανάρει την άσφαλτο διαμορφώνοντας αυτομάτως την ρύθμιση των αμορτισέρ.

Φυσικά από την αναβαθμισμένη εικόνα εξαίρεση δεν αποτελούν οι νέες επιλογές για τις επενδύσεις ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγονται δέρματα Alcantara και Nappa σε διάφορους συνδυασμούς και σε συνδυασμό με άλλες υφάνσεις.

Εμπλουτισμένες είναι και οι επιλογές σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα. Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί η πετρελαιοκίνητη έκδοση BlueHDi των 130 ίππων, ψηλότερα ωστόσο «επικρατεί» η plug-in υβριδική τεχνολογία. Αναλυτικότερα, η «βασική» plug-in υβριδική έκδοση συνδυάζει τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 225 ίππων.

Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του ανανεωμένου DS7, η μπαταρία των plug-in υβριδικών εκδόσεων έχει αυξημένη ενεργειακή απόδοση (14,2 kWh) κάτι που στην περίπτωση της παραπάνω έκδοσης εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 65 χλμ. Η επαναφόρτιση της μπαταρίας απαιτεί περίπου δύο ώρες μέσω ταχυφορτιστή 7,4 kW.

Tη σκυτάλη παίρνει η αντίστοιχης τεχνολογίας έκδοση DS7 E-Tense 4X4 300 που όπως προδίδει και η ονομασία της, προσφέρει επιπλέον ισχύ και τετρακίνηση χάρη στην παρουσία ενός δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ στον πίσω άξονα.

Από plug-in υβριδική τεχνολογία επωφελείται και η νέα κορυφαία έκδοση της γκάμας με ισχύ 360 ίππων η οποία υιοθετεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του παραπάνω συνόλου. Εκτός από τους επιπλέον ίππους, η έκδοση DS 7 E-Tense 4Χ4 360 διαθέτει ανασχεδιασμένη ανάρτηση που επωφελείται από νέα ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους, μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό.

Η έκδοση εφοδιάζεται και από ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με δισκόφρενα 380 χιλιοστών και τετραπίστονες δαγκάνες, αλλά και ακόμα φαρδύτερα μετατρόχια που έχουν προσθέσει 2,4 εκ. μπροστά και 1,0 εκ. πίσω. Χάρη σε όλα τα παραπάνω στοιχεία η ισχυρότερη έκδοση του ανανεωμένου DS7 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Βέβαια, εξαιτίας της αυξημένης ισχύος, η ηλεκτρική αυτονομία περιορίζεται σε 55 χλμ. αν και η έκδοση, διαθέτει ένα βελτιωμένο σύστημα ελέγχου που αφορά το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας και ενθαρρύνει τον οδηγό να το χρησιμοποιεί.