Διαβάστε στο motorone.gr: F1 - Το χρονοδιάγραμμα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων της McLaren
O διευθυντής της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl, έδωσε το χρονοδιάγραμμα τις ολοκλήρωσης των αναβαθμίσεων στις εγκαταστάσεις της, με στόχο ένα πιο επιτυχημένο μέλλον στη Formula 1
Φέτος, η McLaren δίνει μάχη με την Alpine για την 4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών της Formula 1. H βρετανική ομάδα έχει ήδη βάλει σε εφαρμογή εδώ και αρκετό καιρό ένα σχέδιο αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του Woking, γεγονός που θα τη βοηθήσει να είναι πιο ανταγωνιστική στο μέλλον.
Σε αυτό το σχέδιο περιλαμβάνεται η κατασκευή μίας καινούργιας αεροδυναμικής σήραγγας, προσομοιωτή οδήγησης και αναβαθμίσεις στις υποδομές CFD (Computational Fluid Dynamics), τους Η/Υ και το λογισμικό δηλαδή που διαμορφώνουν το ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο διεξάγονται μελέτες που πλαισιώνουν αυτές στη σήραγγα.
O επικεφαλής της ομάδας της McLaren, ο Γερμανός Andreas Seidl, δήλωσε σχετικά με τις αναβαθμίσεις που θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις του Woking: «Σκοπεύουμε να έχουμε την αεροδυναμική σήραγγα έτοιμη στα μέσα της επόμενης χρονιάς, πράγμα που σημαίνει ότι ένα μέρος της εξέλιξης του μονοθεσίου του 2024 θα επωφεληθεί ήδη από αυτήν».
«Το πρώτο πλήρες μονοθέσιο που θα εξελιχθεί στη νέα σήραγγα είναι αυτό του 2025. Από την πλευρά του προσομοιωτή οδήγησης, σχεδιάζουμε να τον ολοκληρώσουμε στο τέλος του τρέχοντος έτους/αρχές του επόμενου. Σε αυτό τον τομέα ελπίζουμε να δούμε κάποια οφέλη ήδη από το επόμενο έτος, ή το 2024».
«Στο CFD κάναμε επίσης μεγάλες αναβαθμίσεις. Εξετάζουμε επίσης σε μεγάλο βαθμό την αναβάθμιση όλων των εγκαταστάσεων παραγωγής μας, η οποία πρέπει να γίνει παράλληλα με το να γίνουμε καλύτεροι ως ομάδα».
Αυτός είναι ο τομέας στον οποίο ο Seidl πιστεύει ότι θα πρέπει να επικεντρωθεί η McLaren για να βελτιώσει τις επιδόσεις της στο μέλλον. Ο Γερμανός ανέφερε ότι δεν τον εκπλήσσει το γεγονός οι μεγάλες αλλαγές φέτος στους τεχνικούς κανονισμούς δεν άλλαξαν πολύ την ανταγωνιστικότητα των ομάδων.
Ο Seidl δήλωσε: «Δεν περίμενα μια μεγάλη αλλαγή στη σειρά κατάταξης, καθώς εισερχόμασταν σε αυτή τη νέα εποχή της Formula 1. Γιατί; Επειδή οι ομάδες που είναι απλά καλύτερες αυτή τη στιγμή, με τους καθιερωμένους οργανισμούς, υποδομές και εργαλεία που χρησιμοποιούν, δεν υπάρχει λόγος να μην κάνουν καλύτερη δουλειά σε σύγκριση με εμάς κατά την προετοιμασία αυτής της νέας εποχής. Και αυτό βλέπουμε».
«Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι όλες οι ομάδες από τις οποίες είχαμε μεγαλύτερο budget στο παρελθόν, επειδή ήμασταν η τέταρτη μεγαλύτερη ομάδα, ξαφνικά βρίσκονται και αυτές στη μέση της μάχης. Ορισμένες από αυτές τις ομάδες, όπως η Alpine και η Alfa Romeo, έχουν ήδη έτοιμες υποδομές τελευταίας τεχνολογίας. Για αυτό πρέπει να δεχτούμε ότι αυτές οι ομάδες μπορούν να τα καταφέρουν εξίσου καλά με εμάς, ίσως και να μας ξεπεράσουν αυτή τη στιγμή, κάτι που δεν μας χαροποιεί, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα στην οποία βρισκόμαστε».
«Σε μια χρονιά όπως η φετινή, βλέπω ότι, ως ομάδα, κάνουμε βήματα προς τα εμπρός: στον τρόπο συνεργασίας, μεταξύ του εργοστασίου και της ομάδας αγώνων, όσον αφορά την παραγωγικότητα ή τα pit-stop, για παράδειγμα. Αυτό είναι, για μένα, το πιο σημαντικό πράγμα: ακόμα και σε μια δύσκολη σεζόν όπως αυτή, συνεχίζουμε να κάνουμε βήματα προόδου ως ομάδα. Γιατί αυτό είναι το κλειδί για μένα, να βρισκόμαστε σε θέση σε τρία χρόνια να παλεύουμε και πάλι τακτικά για νίκες».
Σε αυτό το σχέδιο περιλαμβάνεται η κατασκευή μίας καινούργιας αεροδυναμικής σήραγγας, προσομοιωτή οδήγησης και αναβαθμίσεις στις υποδομές CFD (Computational Fluid Dynamics), τους Η/Υ και το λογισμικό δηλαδή που διαμορφώνουν το ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο διεξάγονται μελέτες που πλαισιώνουν αυτές στη σήραγγα.
O επικεφαλής της ομάδας της McLaren, ο Γερμανός Andreas Seidl, δήλωσε σχετικά με τις αναβαθμίσεις που θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις του Woking: «Σκοπεύουμε να έχουμε την αεροδυναμική σήραγγα έτοιμη στα μέσα της επόμενης χρονιάς, πράγμα που σημαίνει ότι ένα μέρος της εξέλιξης του μονοθεσίου του 2024 θα επωφεληθεί ήδη από αυτήν».
«Το πρώτο πλήρες μονοθέσιο που θα εξελιχθεί στη νέα σήραγγα είναι αυτό του 2025. Από την πλευρά του προσομοιωτή οδήγησης, σχεδιάζουμε να τον ολοκληρώσουμε στο τέλος του τρέχοντος έτους/αρχές του επόμενου. Σε αυτό τον τομέα ελπίζουμε να δούμε κάποια οφέλη ήδη από το επόμενο έτος, ή το 2024».
«Στο CFD κάναμε επίσης μεγάλες αναβαθμίσεις. Εξετάζουμε επίσης σε μεγάλο βαθμό την αναβάθμιση όλων των εγκαταστάσεων παραγωγής μας, η οποία πρέπει να γίνει παράλληλα με το να γίνουμε καλύτεροι ως ομάδα».
Αυτός είναι ο τομέας στον οποίο ο Seidl πιστεύει ότι θα πρέπει να επικεντρωθεί η McLaren για να βελτιώσει τις επιδόσεις της στο μέλλον. Ο Γερμανός ανέφερε ότι δεν τον εκπλήσσει το γεγονός οι μεγάλες αλλαγές φέτος στους τεχνικούς κανονισμούς δεν άλλαξαν πολύ την ανταγωνιστικότητα των ομάδων.
Ο Seidl δήλωσε: «Δεν περίμενα μια μεγάλη αλλαγή στη σειρά κατάταξης, καθώς εισερχόμασταν σε αυτή τη νέα εποχή της Formula 1. Γιατί; Επειδή οι ομάδες που είναι απλά καλύτερες αυτή τη στιγμή, με τους καθιερωμένους οργανισμούς, υποδομές και εργαλεία που χρησιμοποιούν, δεν υπάρχει λόγος να μην κάνουν καλύτερη δουλειά σε σύγκριση με εμάς κατά την προετοιμασία αυτής της νέας εποχής. Και αυτό βλέπουμε».
«Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι όλες οι ομάδες από τις οποίες είχαμε μεγαλύτερο budget στο παρελθόν, επειδή ήμασταν η τέταρτη μεγαλύτερη ομάδα, ξαφνικά βρίσκονται και αυτές στη μέση της μάχης. Ορισμένες από αυτές τις ομάδες, όπως η Alpine και η Alfa Romeo, έχουν ήδη έτοιμες υποδομές τελευταίας τεχνολογίας. Για αυτό πρέπει να δεχτούμε ότι αυτές οι ομάδες μπορούν να τα καταφέρουν εξίσου καλά με εμάς, ίσως και να μας ξεπεράσουν αυτή τη στιγμή, κάτι που δεν μας χαροποιεί, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα στην οποία βρισκόμαστε».
«Σε μια χρονιά όπως η φετινή, βλέπω ότι, ως ομάδα, κάνουμε βήματα προς τα εμπρός: στον τρόπο συνεργασίας, μεταξύ του εργοστασίου και της ομάδας αγώνων, όσον αφορά την παραγωγικότητα ή τα pit-stop, για παράδειγμα. Αυτό είναι, για μένα, το πιο σημαντικό πράγμα: ακόμα και σε μια δύσκολη σεζόν όπως αυτή, συνεχίζουμε να κάνουμε βήματα προόδου ως ομάδα. Γιατί αυτό είναι το κλειδί για μένα, να βρισκόμαστε σε θέση σε τρία χρόνια να παλεύουμε και πάλι τακτικά για νίκες».