Διαβάστε στο motorone.gr: Σε ποιο δρόμο και γιατί απαγορεύεται η ζώνη ασφαλείας
Υπάρχει ένας δρόμος στην Ευρώπη όπου “η ζώνη ασφαλείας δεν σώζει ζωές” αλλά αντίθετα μπορεί και να τις αφαιρέσει
Παρόλο που όλες οι επιστημονικές μελέτες δείχνουν αδιαμφησβήτητα ότι η ζώνη ασφαλείας μειώνει την πιθανότητα θανάτου ή σοβαρού τραυματισμού σε σύγκρουση, από την άλλη υπάρχει και ένας δρόμος στον πλανήτη όπου αυτό το σωτήριο σύστημα ασφαλείας δεν ευννοεί την ασφάλεια των ατόμων.
Πρόκειται για το νησί Hiiumaa στην Εσθονία, το οποίο κατά τη διάρκεια του χειμώνα και μέχρι το τέλος του Μαρτίου συνδέεται με την ηπειρωτική χώρα μέσω ενός διαδρόμου μήκους 26 χλμ. πάνω στα παγωμένα νερά της Βαλτικής.
Για ποιον λόγο όμως οι επιβάτες απαγορεύεται να φορούν ζώνη; Ο λόγος έγκειται στον υπαρκτό κίνδυνο να «σπάσει» η παγωμένη επιφάνεια της θάλασσας, κάτι το οποίο θα απαιτούσε την γρήγορη απομάκρυνση των επιβατών από το όχημα.
Όπως γίνεται αντιληπτό, η ζώνη ασφαλείας θα δυσχέραινε τις προσπάθειες των επιβατών να εξέλθουν από το αυτοκίνητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι κυκλοφορούν με το όχημά τους στον εν λόγω δρόμο υπόκεινται και σε μία ακόμη ασυνήθιστη απαγόρευση που αφορά τα όρια ταχύτητας.
Μπορούν να κινούνται σε ταχύτητες 0 – 25 χλμ./ώρα και 40 – 70 χλμ./ώρα, ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για σταθερή ταχύτητα.
Ωστόσο, δεν επιτρέπεται να αναπτύξουν ταχύτητες από 25 έως 40 χλμ./ώρα, ώστε να αποφευχθεί η πρόκληση κραδασμών που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην κατάρρευση της παγωμένης επιφάνειας.
Σημειώνεται ότι μετά τη δύση του ηλίου εφαρμόζεται απαγόρευση της κυκλοφορίας, ενώ υπάρχουν και φωτεινοί σηματοδότες που υπαγορεύουν στα αυτοκίνητα να τηρούν αποστάσεις 2 λεπτών μεταξύ τους.
Πρόκειται για το νησί Hiiumaa στην Εσθονία, το οποίο κατά τη διάρκεια του χειμώνα και μέχρι το τέλος του Μαρτίου συνδέεται με την ηπειρωτική χώρα μέσω ενός διαδρόμου μήκους 26 χλμ. πάνω στα παγωμένα νερά της Βαλτικής.
Για ποιον λόγο όμως οι επιβάτες απαγορεύεται να φορούν ζώνη; Ο λόγος έγκειται στον υπαρκτό κίνδυνο να «σπάσει» η παγωμένη επιφάνεια της θάλασσας, κάτι το οποίο θα απαιτούσε την γρήγορη απομάκρυνση των επιβατών από το όχημα.
Όπως γίνεται αντιληπτό, η ζώνη ασφαλείας θα δυσχέραινε τις προσπάθειες των επιβατών να εξέλθουν από το αυτοκίνητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι κυκλοφορούν με το όχημά τους στον εν λόγω δρόμο υπόκεινται και σε μία ακόμη ασυνήθιστη απαγόρευση που αφορά τα όρια ταχύτητας.
Μπορούν να κινούνται σε ταχύτητες 0 – 25 χλμ./ώρα και 40 – 70 χλμ./ώρα, ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για σταθερή ταχύτητα.
Ωστόσο, δεν επιτρέπεται να αναπτύξουν ταχύτητες από 25 έως 40 χλμ./ώρα, ώστε να αποφευχθεί η πρόκληση κραδασμών που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην κατάρρευση της παγωμένης επιφάνειας.
Σημειώνεται ότι μετά τη δύση του ηλίου εφαρμόζεται απαγόρευση της κυκλοφορίας, ενώ υπάρχουν και φωτεινοί σηματοδότες που υπαγορεύουν στα αυτοκίνητα να τηρούν αποστάσεις 2 λεπτών μεταξύ τους.