Διαβάστε στο motorone.gr: Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz GLC στην Ελλάδα
Η GLC είναι ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mercedes-Benz, κάτι που μαρτυρά και η αποδοχή της από το αγοραστικό κοινό, με τις πωλήσεις της πρώτης γενιάς να ξεπερνούν τα 2,6 εκατομμύρια μονάδες. Στη δεύτερη γενιά της πλέον, έρχεται με πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα, που περιλαμβάνει ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V, αλλά και Plug-in Hybrid, που διακρίνονται για την ηλεκτρική αυτονομία τους που ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα.
Όλα αυτά χάρη στη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται και πέρα από την τεχνολογία σε επίπεδο κινητήρων, φέρνει και περισσότερη άνεση και ασφάλεια, με πολλά συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Σχεδιαστικά ακολουθεί τις φόρμες που διακρίνουν τα μοντέλα της γερμανικής φίρμας και παρουσιάζεται ως μια φυσική εξέλιξης της προηγούμενης γενιάς.
Διαθέσιμη σε απλές εκδόσεις αλλά και σπορ με πακέτο AMG, ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, χάρη στη νέα μάσκα με τα εξελιγμένα φωτιστικά σώματα και το μεγάλο αστέρι που δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας. Το προφίλ της είναι πιο γνώριμο, ενώ το πίσω μέρος έχει γίνει πιο κομψό χάρη στα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα. Βελτιωμένος είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής, από Cd 0,31 σε Cd 0,29.
Στο εσωτερικό είναι πιο έντονες οι αλλαγές, με τη μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος MBUX να φροντίζει για αυτό. Δάνειο από την αδελφή C-Class, προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες, με γρήγορο λογισμικό και εύκολο χειρισμό. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών. Ψηφιακή είναι και η οθόνη του πίνακα οργάνων, με δυνατότητες εξατομίκευσης. Σε κάθε περίπτωση, η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, όπως και η διαθέσιμη πολυτέλεια.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά 4κύλινδρα σύνολα της οικογένειας «FAME» της Mercedes-Benz. Οι τέσσερις από τους επτά κινητήρες με τους οποίους είναι διαθέσιμη η νέα GLC έχουν ήπια υβριδική τεχνολογία, που βοηθάει σε απόδοση στις χαμηλές στροφές, χάρη στο μίζα-δυναμό δεύτερης γενιάς (ISG). Οι υπόλοιποι τρεις είναι πλήρως υβριδικοί με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 100 kW (136 ίππων) και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Το Plug-in υβριδικό σύστημα είναι τέταρτης γενιάς και διακρίνεται για την απόδοσή του.
Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου είναι: Η εισαγωγική GLC 200 4MATIC με 204 ίπποι 320 Nm, αλλά και επιπλέον 23 ίππους έξτρα ισχύος από το mild hybrid σύστημα, κάτι που ισχύει και για τις υπόλοιπες εκδόσεις με την ίδια τεχνολογία. Η GLC 300 4MATIC με 258 ίππους και 400 Nm ροπής, η GLC 220 d 4MATIC με απόδοση 197 ίππων και 440 Nm ροπής, αλλά και μια πιο ισχυρή εκδοχή της GLC 220 d 4MATIC με 269 ίππους και 550 Nm ροπής.
Οι Plug-in Hybrid εκδόσεις ξεκινούν με την GLC 300 e 4MATIC, που αποδίδει 204 ίππους από τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και 100 kW (136 ίππους) από τον ηλεκτρικό, με τη ροπή να είναι 320 και 440 Nm αντίστοιχα. Συνδυαστικά η ισχύς φτάνει τους 313 ίππους και η ροπή τα 550 Nm. Η ισχυρότερη έκδοση GLC 400 e 4MATIC αποδίδει 252 ίππους από τον 2λιτρο επίσης κινητήρα βενζίνης και 100 kW (136 ίππους) από τον ηλεκτρικό, με τη ροπή να είναι 400 και 440 Nm αντίστοιχα. Η συνδυαστική απόδοση είναι 381 ίπποι και 650 Nm ροπής.
Λίγο αργότερα, στις 25 Νοεμβρίου θα προστεθεί μία ακόμα Plug-in υβριδική έκδοση πετρελαίου όμως, με την ονομασία GLC 300 de 4MATIC, για την οποία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα τεχνικά στοιχεία.