Διαβάστε στο motorone.gr: Πλησιάζει η ώρα της αποκάλυψης για τη Lamborghini Sterrato
Το νέο εκτός δρόμου supercar, η Sterrato θα κάνει πρεμιέρα στο Μαϊάμι, λίγο αργότερα μέσα στη χρονιά και προς το τέλος. Φυσικά, η Lamborghini μπορεί να διατείνεται ότι με αυτό το αυτοκίνητο δημιουργεί μια νέα κατηγορία, αυτή των εκτός δρόμου supercar, που σίγουρα δεν υπάρχει, αλλά και λίγοι είναι αυτοί που θα περίμεναν να δουν στην πράξη.
Η ανακοίνωση αυτή έγινε στο πλαίσιο της 3μηνιαίας οικονομικής έκθεσης της Lamborghini και όπως αναφέρθηκε εκεί η Sterrato είναι μια «all-terrain έκδοση της Huracan». Πρώτη φορά, ως ιδέα αλλά και concept εμφανίστηκε το 2019 και εντυπωσίασε σε βαθμό που έμοιαζε απραγματοποίητο project.
Σήμερα, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα, έρχεται με πολλές ομοιότητες σε σχέση με το πρωτότυπο μοντέλο. Σε αντίθεση όμως με το concept, η έκδοση παραγωγής δεν θα διαθέτει φώτα στην οροφή, αλλά θα έχει μια μεγάλη κεντρική εισαγωγή, εμπνευσμένη από την Huracan STO.
Δύο LED υπάρχουν στο εμπρός μέρος της Sterrato, ενώ οι θόλοι είναι μεγάλοι με την απόσταση από το έδαφος να είναι μεγαλύτερη κατά 47 χιλιοστά και τους μικρότερους σε σχέση με την απλή Huracan τροχούς, ειδικά σχεδιασμένους για μεγαλύτερη αντοχή στις καταπονήσεις. Τα ελαστικά φυσικά είναι εκτός δρόμου.
Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός V10 των 5,2 λίτρων με απόδοση 640 ίππων και 600 Nm ροπής. Για τη μετάδοση που περνάει και στους τέσσερις τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Οι επιδόσεις της δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ανάλογες με την πισωκίνητη EVO, κοντά στα 3,3 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Η ανακοίνωση αυτή έγινε στο πλαίσιο της 3μηνιαίας οικονομικής έκθεσης της Lamborghini και όπως αναφέρθηκε εκεί η Sterrato είναι μια «all-terrain έκδοση της Huracan». Πρώτη φορά, ως ιδέα αλλά και concept εμφανίστηκε το 2019 και εντυπωσίασε σε βαθμό που έμοιαζε απραγματοποίητο project.
Σήμερα, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα, έρχεται με πολλές ομοιότητες σε σχέση με το πρωτότυπο μοντέλο. Σε αντίθεση όμως με το concept, η έκδοση παραγωγής δεν θα διαθέτει φώτα στην οροφή, αλλά θα έχει μια μεγάλη κεντρική εισαγωγή, εμπνευσμένη από την Huracan STO.
Δύο LED υπάρχουν στο εμπρός μέρος της Sterrato, ενώ οι θόλοι είναι μεγάλοι με την απόσταση από το έδαφος να είναι μεγαλύτερη κατά 47 χιλιοστά και τους μικρότερους σε σχέση με την απλή Huracan τροχούς, ειδικά σχεδιασμένους για μεγαλύτερη αντοχή στις καταπονήσεις. Τα ελαστικά φυσικά είναι εκτός δρόμου.
Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός V10 των 5,2 λίτρων με απόδοση 640 ίππων και 600 Nm ροπής. Για τη μετάδοση που περνάει και στους τέσσερις τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Οι επιδόσεις της δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ανάλογες με την πισωκίνητη EVO, κοντά στα 3,3 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα.