H Chevrolet έχει ανακοινώσει από καιρό την εξέλιξη μιας υβριδικής παραλλαγής της όγδοης κατά σειρά γενιάς της Corvette η οποία πλέον βρίσκεται στην τελική ευθεία καθώς θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στις 17 Ιανουαρίου.
Αν και οι πληροφορίες που αφορούν την υβριδική Corvette C8 είναι λίγες προς το παρόν και οφείλονται σε επιλεκτικές διαρροές, επιβεβαιώνουν ότι το όνομα της νέας έκδοσης θα είναι E-Ray αλλά και ότι η πρώτη υβριδική παραλλαγή στην ιστορία του αμερικανικού muscle car θα είναι και τετρακίνητη.
Βάσει των teaser που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, οι σχεδιαστικές επιρροές της νέας έκδοσης θα προέλθουν από τις πιο σκληροπυρηνικές παραλλαγές του μοντέλου Z06 και Stingray με την πρώτη να δανείζει στην υβριδική έκδοση τις πλευρικές εισαγωγές αέρα και την Stingray, το πιο πληθωρικό τμήμα με την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Φυσικά η E-Ray θα διαθέτει και αισθητικούς νεολογισμούς όπως το κατώτερο μπροστινό τμήμα που δείχνει εντελώς διαφορετικό σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις της Corvette C8.
Aνάμεσα στα χαρακτηριστικά που «διαφημίζονται» συγκαταλέγεται και ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης με την μυστηριώδη ονομασία Stealth και παρόλο που η Chevrolet δεν διευκρινίζει περισσότερα προς το παρόν, πιθανότατα θα αντιστοιχεί στη δυνατότητα της E-Ray να κινείται για λίγα χιλιόμετρα βασιζόμενη αποκλειστικά στη ενέργεια των μπαταριών της.
Η υβριδική διάταξη θα εξασφαλίζει στην E-Ray κίνηση και στους τέσσερις τροχούς για επίσης πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου που αναμένεται να εφοδιάζεται με τον συνδυασμό του V8 κινητήρα LT2 με χωρητικότητα 6,2 λίτρων της Stingray με ηλεκτρικό μοτέρ. Καταχρηστικά η E-Ray θα μπορούσε επίσης να έχει τον τίτλο και της πρώτης Corvette με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς καθώς το ηλεκτρικό μοτέρ αναμένεται να αναλαμβάνει τον μπροστινό άξονα καθιστώντας το μοντέλο κατά την αμιγή ηλεκτρική λειτουργία, εμπροσθοκίνητο.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για μεγέθη και επιδόσεις, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι ο παραπάνω V8 κινητήρας προσφέρει στην περίπτωση της Stingray 502 ίππους, μέγεθος που αναμένεται να ενισχυθεί κατά περίπου 150 ίππους από την παρουσία του ηλεκτρικού μοτέρ.