Το νέο ΑC525X είναι, σύμφωνα με τη Voge, μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για να προσφέρει αμεσότητα και ευκολία στην οδήγηση, αδιαφορώντας για το είδος και την ποιότητα του οδοστρώματος, αλλά και μια προσιτή βάση για custom δημιουργίες, όπως café racers κλπ.

Η σχεδίαση του νέου AC525X ακολουθεί τη φιλοσοφία των scrambler και χαρακτηρίζεται από μια μίξη κλασικών και μοντέρνων στοιχείων. Για την κατασκευή του ACX, η Voge χρησιμοποίησε σαν βάση το modern classic μοντέλο δρόμου 500AC.

Το πνεύμα scrambler τονίζεται από τον στρογγυλό προβολέα τεχνολογίας Full Led, τους «βουρτσισμένους» λαιμούς της εξάτμισης, τις ακτινωτές ζάντες, τον εμπρός τροχό των 19”, τα ελαστικά On/Off, το ψηλά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης, το ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» και τη μικρή αεροδυναμική «flyscreen» ζελατίνα.

Κινητήρας και πλαίσιο

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, αφήνοντας σε κοινή θέα τον κινητήρα, ενώ ενώνεται με ένα ομοίως σωληνωτό υποπλαίσιο που προσθαφαιρείται. Στον τομέα της ανάρτησης, υπάρχει ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι της KYB (Kayaba) με καλάμια διαμέτρου 41 χιλ. και ένα μονό πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και μοχλικό σύστημα τεχνολογίας CAE (Computer Αided Εngineering).

Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, οι τροχοί είναι ακτινωτοί και διαθέτουν ελαστικά tubeless της Metzeler σε διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω, ενώ τα φρένα είναι της Nissin με δικάναλο ABS της Bosch και αποτελούνται από ένα ζεύγος δίσκων διαμέτρου 300 χιλ. εμπρός με δαγκάνες διπλού εμβόλου και πίσω από δαγκάνα μονού εμβόλου που επενεργεί σε δίσκο διαμέτρου 220 χιλ..

Το μικρό βάρος των 185 κιλών και η σέλα στα 820 χιλ. από το έδαφος καθιστούν το AC525X μια εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα, κατάλληλη για αναβάτες οποιασδήποτε εμπειρίας και σωματότυπου.

Η καρδιά του Voge AC525X είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 494 κ.εκ., τελείως νέος σε σχέση με τον προηγούμενο των 471 κ.εκ., με νέες διαστάσεις τόσο στη διάμετρο όσο και στη διαδρομή των εμβόλων του. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού, με την ισχύ των 47,6 ίππων να επιτρέπει στο AC525X την οδήγηση ακόμη και με δίπλωμα A2.

Τα 44,5 Nm ροπής κατανέμονται ομοιόμορφα σε όλο το εύρος ισχύος. Το κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, τέλος, συνοδεύεται από υποβοηθούμενο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.

Σύγχρονες ανέσεις σε ελκυστική τιμή

Πίσω από την scrambler φιλοσοφία υπάρχει σύγχρονη τεχνολογία που κάνει τη χρήση της μοτοσυκλέτας πιο εύκολη, άνετη και ασφαλής.

Η έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών προσφέρει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για την οδήγηση, δίνοντας παράλληλα δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone. Υπάρχουν επίσης υποδοχές φόρτισης 12V και USB, πλήρως LED φωτισμοί και προβολέας τεχνολογίας DRL.

Η διάθεση του AC525X στη χώρα μας μόλις ξεκίνησε με τιμή 5.945 €. Η μοτοσυκλέτα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό, ενώ για την απόκτησή της υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.

  • Οδήγηση με δίπλωμα κατηγορίας Α2
  • Δικύλινδρος εν σειρά υγρόψυκτος κινητήρας 494 κ.εκ., 4V, DOHC

 

  • Ισχύς 47,6 Hp, ροπή 44,5 Nm

 

  • Ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch

 

  • Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων

 

  • Υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης

 

  • Ρεζερβουάρ 19 λτ.

 

  • Ατσάλινο πλαίσιο και αφαιρούμενο υποπλαίσιο

 

  • Aλουμινένιο ψαλίδι

 

  • Ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ. KYB (Kayaba)

 

  • Μονό αμορτισέρ KYB με μοχλικό σύστημα και ρυθμιζόμενη προφόρτιση

 

  • Σύστημα πέδησης της Nissin (τρία κυματιστά δισκόφρενα)

 

  • Δικάναλο Bosch ABS

 

  • Ελαστικά Metzeler tubeless

 

  • Ακτινωτές αλουμινένιες ζάντες 19” μπροστά και 17” πίσω

 

  • Ελαστικά σε μεγέθη 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω

 

  • Έγχρωμη οθόνη 7″ με συνδεσιμότητα bluetooth

 

  • Πρίζες 12V και USB

 

  • Φώτα τεχνολογίας Full LED, προβολέας DRL

 

  • Bάρος 185 κιλά

 

  • Ύψος σέλας 820 χιλ.

 

  • Μεταξόνιο 1.450 χιλ.