Διαβάστε στο motorone.gr: Με δύο νέα SUV η Toyota στην Auto China
Η Toyota παρουσίασε στην Auto China δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία –πιθανώς- να τα δούμε έμμεσα και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ο λόγος για τα bZ3C και bZ3X, τα οποία έχουν ως στόχο να κερδίσουν έδαφος στην αγορά της Κίνας, καθώς η Toyota έχει αρχίσει να μένει πίσω στις πωλήσεις σε σχέση με τους εγχώριους κατασκευαστές.
Το bZ3C είναι το πιο σπορ μοντέλο, με οροφή η οποία «κόβει» στο πίσω μέρος, σαν κουπέ. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο θέτει στο στόχαστρο το Tesla Model 3. Κάτω από το αμάξωμα κρύβεται η μπαταρία και το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την BYD.
Στόχος των δύο εταιριών είναι να κατασκευάσουν ένα προσιτό, ηλεκτρικό σπορ όχημα, το οποίο θα είναι ελκυστικό σε νεαρούς αγοραστές – ο μέσος αγοραστής καινούργιου αυτοκινήτου στην Κίνα είναι 33 χρονών.
Το bZ3Χ είναι από την άλλη, το πιο συντηρητικό από τα δύο μοντέλα. Είναι ένα μεγάλο SUV με κύριο στόχο να προσφέρει αυξημένη πρακτικότητα. Το ασυνήθιστο σχεδιαστικά ταμπλό βασίζεται σε εκείνο του γνωστού σε εμάς Toyota bZ4X. Άλλα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό είναι το μικρό τιμόνι, η μεγάλη κεντρική οθόνη και ο μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Δεν έχουμε κάποια τεχνική πληροφορία για τις μπαταρίες ή τους ηλεκτροκινητήρες, παρότι η Toyota θέλει να ξεκινήσει την παραγωγή σε λιγότερο από χρόνο. Μπορεί επίσης να μην τα δούμε στην Ευρώπη, όμως είναι πιθανό να δούμε την βασική σχεδιαστική φιλοσοφία που θα ακολουθήσει η ιαπωνική εταιρεία στα μελλοντικά της ευρωπαϊκά μοντέλα.
Ο λόγος για τα bZ3C και bZ3X, τα οποία έχουν ως στόχο να κερδίσουν έδαφος στην αγορά της Κίνας, καθώς η Toyota έχει αρχίσει να μένει πίσω στις πωλήσεις σε σχέση με τους εγχώριους κατασκευαστές.
Το bZ3C είναι το πιο σπορ μοντέλο, με οροφή η οποία «κόβει» στο πίσω μέρος, σαν κουπέ. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο θέτει στο στόχαστρο το Tesla Model 3. Κάτω από το αμάξωμα κρύβεται η μπαταρία και το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την BYD.
Στόχος των δύο εταιριών είναι να κατασκευάσουν ένα προσιτό, ηλεκτρικό σπορ όχημα, το οποίο θα είναι ελκυστικό σε νεαρούς αγοραστές – ο μέσος αγοραστής καινούργιου αυτοκινήτου στην Κίνα είναι 33 χρονών.
Το bZ3Χ είναι από την άλλη, το πιο συντηρητικό από τα δύο μοντέλα. Είναι ένα μεγάλο SUV με κύριο στόχο να προσφέρει αυξημένη πρακτικότητα. Το ασυνήθιστο σχεδιαστικά ταμπλό βασίζεται σε εκείνο του γνωστού σε εμάς Toyota bZ4X. Άλλα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό είναι το μικρό τιμόνι, η μεγάλη κεντρική οθόνη και ο μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Δεν έχουμε κάποια τεχνική πληροφορία για τις μπαταρίες ή τους ηλεκτροκινητήρες, παρότι η Toyota θέλει να ξεκινήσει την παραγωγή σε λιγότερο από χρόνο. Μπορεί επίσης να μην τα δούμε στην Ευρώπη, όμως είναι πιθανό να δούμε την βασική σχεδιαστική φιλοσοφία που θα ακολουθήσει η ιαπωνική εταιρεία στα μελλοντικά της ευρωπαϊκά μοντέλα.