Νέο Nissan Juke: Έρχεται τον Ιούνιο με σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις
Το ανανεωμένο Nissan Juke αναμένεται στην ελληνική αγορά μέχρι τα μέσα Ιουνίου, με αρκετές αναβαθμίσεις τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.
Εξωτερικά το Juke διατίθεται σε μια νέα παλέτα χρωμάτων, η οποία συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων και μια καινούργια, κίτρινη απόχρωση. Το προηγούμενο λευκό pearl έχει αντικατασταθεί από μια νέα απόχρωση, η οποία είναι μια σύνθεση που δίνει μια ακόμα πιο καθαρή λευκή όψη, με περισσότερες μεταλλικές νιφάδες για εντονότερο περλέ αποτέλεσμα. Ομοίως, το μεταλλικό μαύρο είναι πιο πλούσιο και πιο σκούρο. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας περισσότερη χρωστική αιθάλη και αντικαθιστώντας τη μεταλλική νιφάδα με μια γυάλινη νιφάδα, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία υψηλότερου βαθμού «λάμψης». Οι νέες επιλογές ζαντών είναι τώρα διαθέσιμες στο Juke στις τρεις κορυφαίες κατηγορίες της σειράς.
Στο εσωτερικό η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό.
Τα καθίσματα N-Sport έχουν κίτρινα ανακυκλωμένα ένθετα Alcantara που ταιριάζουν με το νέο εξωτερικό χρώμα και καλύπτουν το επάνω εξωτερικό τμήμα του καθίσματος. Η πλάτη του καθίσματος είναι καπιτονέ με διακριτικό μοτίβο, ενώ το «Juke» είναι ανάγλυφο στο ύψος των ώμων. Η κίτρινη ραφή ολοκληρώνει την εσωτερική αναβάθμιση.
Υπάρχουν επίσης νέα καθίσματα για τις κατηγορίες N-Connecta, N-Design και Techna, με βελτιωμένη άνεση. Τα νέα καθίσματα N-Connecta διαθέτουν ένα νέο ύφασμα που ονομάζεται Kira Melange, το οποίο αποτελείται από PVC με υφάσματα που συμπληρώνουν τα ένθετα με μοτίβο κυλίνδρων. Στην έκδοση Techna, το νέο υλικό είναι μαύρο με ένθετα με καπιτονέ εφέ στην βάση και την πλάτη του καθίσματος.
Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες. Εναλλακτικά, η “βελτιωμένη” διάταξη παρουσιάζει το ταχύμετρο και το στροφόμετρο σε ένα ζευγάρι καντράν που είναι κεκλιμένα και δίνουν μια τρισδιάστατη προοπτική. Αυτό επιτρέπει μια μεγαλύτερη κεντρική περιοχή προβολής όπου μπορούν να εμφανιστούν πρόσθετες πληροφορίες.
Στο κεντρικό τμήμα μεταξύ των καντράν, ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει οδηγίες πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου χάρτη, καθώς και την κατανάλωση, πληροφορίες ήχου, απόδοση οικολογικής οδήγησης, πιέσεις ελαστικών και άλλες βασικές πληροφορίες. Τα χειριστήρια της οθόνης βρίσκονται στο τιμόνι.
Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα “widgets” για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του.
Με την ανανέωση του Nissan Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna. Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο και αν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού.
Το Nissan Juke θα προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Το Juke Hybrid αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Η δεύτερη επιλογή κινητήρα πρόκειται για έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων. Παράγει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων.