Η γερμανική εταιρεία επικεντρώνεται στα VW Golf GTI, GTD και Golf R με τους 230, 184 και 300 ίππους αντίστοιχα, αρχικά τοποθετώντας ένα νέο εμπρόσθιο σπόιλερ μαζί με ένα νέο splitter, αλλά και καινούργιες πλαϊνές ποδιές. Στη συνέχεια, προχωράμε στο πίσω μέρος του Golf GTI και του GTD, εκεί όπου η Oettinger έχει τοποθετήσει νέες τετραπλές εξατμίσεις με διάμετρο 84 χλστ. και καινούργιο διαχύτη, που τονίζουν την επιθετικότητα των δύο μοντέλων.

Ειδικά για το κορυφαίο VW Golf R, υπάρχει μια πλήρης custom εξάτμιση με σύστημα ελέγχου του ηχητικού αποτελέσματος, ενώ έχει τοποθετηθεί και εδώ νέος διαχύτης, αλλά και μια πιο σπορ διπλού τύπου αεροτομή οροφής. Η Oettinger τονίζει ότι όλες οι παραπάνω επεμβάσεις έχουν τεσταριστεί σε αεροδυναμικό τούνελ, ώστε να εξασφαλιστεί ότι εκτός από την αισθητική, βελτιώνεται και η αεροδυναμική των κορυφαίων VW Golf.

πηγή: newsauto.gr