Το νέο μεγάλο SUV της πολυτελούς φίρμας της Citroen, DS, επέλεξε ο νέος γάλλος πρόεδρος, Emmanuel Macron ως το νέο του αυτοκίνητο ακολουθώντας μια παράδοση πολλών ετών που ξεκινά από τον στρατηγό Charles de Gaulle o όποιος είχε επιλέξει τον κλασικό «βάτραχο» για τις μετακινήσεις του.

Επιστρέφοντας στο παρόν, οι Γάλλοι και όλος ο υπόλοιπος πλανήτης που παρακολούθησε την ορκωμοσία του όγδοου προέδρου της 5ης γαλλικής δημοκρατίας είχαν την ευκαιρία να δουν το νέο μοντέλο της DS, DS7 Crossback για πρώτη φορά εν δράσει καθώς ανέλαβε άμεσα καθήκοντα, μεταφέροντας τον Emmanuel Macron στο Μέγαρο των Ηλυσίων για την τελετή ορκωμοσίας του.

Φυσικά όπως υποθέτει κανείς το προεδρικό DS7 Crossback διαθέτει ορισμένες αλλαγές όπως η θωράκιση, μια ειδικά σχεδιασμένη ηλιοροφή, ορισμένα ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στα διακριτικά της γαλλικής δημοκρατίας καθώς και ένα πολυτελέστερο εσωτερικό εμπνευσμένο από την Όπερα του Παρισιού, ούτως ώστε να εκπληρώσει τα νέα υψηλά του καθήκοντα.

Η γαλλική φίρμα δεν έχει αποκαλύψει ποια έκδοση του DS7 Crossback, επέλεξε ο γάλλος πρόεδρος ωστόσο, επισημαίνει ότι το γαλλικό μοντέλο διαθέτει τεχνολογίες στις οποίες θα έχουν πρόσβαση και οι καταναλωτές από τον Ιανουάριο του 2018 οπότε και θα ξεκινήσει η διάθεσή του.

Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της φίρμας, DS Connected Pilot καθώς και η ενεργή ανάρτηση η οποία με την συνδρομή κάμερας που διαβάζει το οδόστρωμα, πραγματοποιεί αυτομάτως τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, υποσχόμενη να προσφέρει την περιώνυμη άνεση που υπόσχονται τα διακριτικά DS στον 21ου αιώνα.

Για την ιστορία σημειώνεται ότι η επιλογή μοντέλων DS και Citroen από τη γαλλική προεδρία «οφείλεται» στην αντίστοιχη επιλογή του Charles de Gaulle την οποία ακολούθησαν, μεταξύ άλλων, οι Georges Pompidou, Giscard d’Estaing, François Mitterand και Jacques Chirac.

Μάλιστα η δημοτικότητα της DS ως προεδρικού αυτοκινήτου –και όχι μόνο- αυξήθηκε ιδιαίτερα καθώς συνετέλεσε στη διάσωση του προέδρου de Gaulle όταν τον Αύγουστο του 1962, ο τελευταίος δέχθηκε επίθεση από 12 μέλη του OAS καθώς μετέβαινε από το προεδρικό μέγαρο στο αεροδρόμιο.

Σύμφωνα με τα όσα είχαν γραφτεί εκείνη την εποχή η 12μελής τρομοκρατική ομάδα γάζωσε την προεδρική DS με 140 σφαίρες οι οποίες διαπέρασαν το πίσω τζάμι και έσκασαν και τα τέσσερα ελαστικά, ωστόσο χάρη στην υδροπνευματική ανάρτηση, ο οδηγός μπόρεσε να διατηρήσει τον έλεγχο της DS και έτσι ο Στρατηγός de Gaulle γλύτωσε.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε ένδειξη της ευγνωμοσύνης του προς την Citroen και την οικογένεια Michelin στην οποία ανήκε, ο Στρατηγός de Gaule εμπόδισε την Fiat to 1969 να αποκτήσει ποσοστό μεγαλύτερο του 15% στη γαλλική φίρμα.