Το νέο Opel Insignia GSi χαμήλωσε κατά 10 εκατοστά, έγινε τουλάχιστον 160 κιλά ελαφρύτερο από ένα Insignia OPC προηγούμενης γενιάς, ενώ φέρει ευφυές σύστημα τετρακίνησης το οποίο μεταφέρει την ιδανική ροπή σε κάθε τροχό χάρη και στο σύστημα ελέγχου κατανομής ροπής.

Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S σε ζάντες 20-ιντσών εξασφαλίζουν ένα εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης, ενώ τα ισχυρά φρένα Brembo εγγυώνται μέγιστη ασφάλεια.
Το σπορ sedan χρησιμοποιεί έναν εντυπωσιακό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που συνδυάζει απόδοση με επιδόσεις. Ο ισχυρός 2.0L turbo παράγει 260 ίππους και αποδίδει πλούσια ροπή 400 Nm, έχοντας 11,2 λίτρα στα 100 χλμ στην πόλη, 7,1 λίτρα/100 χλμ εκτός πόλης και 8,6 λίτρα/100 χλμ μικτός κύκλος. Οι εκπομπές CO2 είναι 197 γρ. /χλμ. Εναλλακτικά, το GSi διατίθεται επίσης με τον 2.0L BiTurbo diesel που αποδίδει 210 ίππους. Η επίσημη κατανάλωση του 2.0 BiTurbo σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης είναι 8,9 λίτρα/100 χλμ στην πόλη, εκτός πόλης 6,1λιτρα/100 χλμ και στον μικτό κύκλο 7,3 λίτρα /100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων είναι 192 γρ./χλμ. Και οι δύο τετρακύλινδροι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις από τα χειριστήρια του τιμονιού χωρίς να αφήνει το τιμόνι ή να διασπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Επιπλέον, τα σημεία αλλαγών του αυτόματου κιβωτίου μπορούν να προεπιλέγονται μέσω των Standard και Sport modes.

Το νέο Opel Insignia GSi διατίθεται είτε σαν σπορ λιμουζίνα, ή ακόμα και σαν ένα πιο οικογενειακό station wagon - στην περίπτωση αυτή με την ονομασία Opel Insignia GSi Sports Tourer.