Τη σύγχρονη λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης EINVOICING της SOFTONE IMPACT επέλεξε η HENKEL HELLAS, κορυφαίος οργανισμός στους τομείς των βιομηχανικών και καταναλωτικών προϊόντων, βελτιώνοντας τη διαχείριση των φορολογικών της διαδικασιών και διασφαλίζοντας απόλυτη συμμόρφωση με τις ισχύουσες νομοθετικές ρυθμίσεις. Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, η πιστοποιημένη από την ΑΑΔΕ υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης EINVOICING επιτρέπει την αυτοματοποιημένη και σε πραγματικό χρόνο διαβίβαση όλων των τύπων παραστατικών πώλησης – B2B, B2C και B2G – καλύπτοντας πλήρως τις τρέχουσες και επερχόμενες απαιτήσεις, όπως η εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής (ΨΔΑ) από τον Απρίλιο 2025 και η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση B2B από τον Ιούλιο 2025.

Η λύση ενσωματώνεται απρόσκοπτα στα πληροφοριακά συστήματα της HENKEL HELLAS, υποστηρίζοντας την έκδοση, αποστολή και αρχειοθέτηση παραστατικών μέσω ενός ασφαλούς cloud περιβάλλοντος. Επιπλέον, η άμεση διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA εξασφαλίζει τη βέλτιστη διαχείριση των φορολογικών υποχρεώσεων και προσφέρει ευελιξία στην προσαρμογή σε κάθε νέα κανονιστική απαίτηση.