
NOVA: Δωρεάν παροχή επικοινωνίας για τους συνδρομητές κινητής σε Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά
Άμεση ανταπόκριση στις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας
Η Nova στηρίζει τους συνδρομητές της στις πληγείσες από τις πυρκαγιές περιοχές της Ελλάδας, προσφέροντας δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας σε Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά
Η Nova, μέλος της United Group – του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη – ανταποκρίνεται στις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας που έχουν προκύψει λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών σε Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά. Με στόχο τη στήριξη των συνδρομητών της στις πληγείσες περιοχές, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας, θέλοντας να σταθεί στο πλευρό τους σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.
Επιπλέον, η Nova έχει αναστείλει τις εισπρακτικές ενέργειες φραγής για τις υπηρεσίες Σταθερής & Internet, Κινητής και συνδρομητικής Τηλεόρασης, στις εν λόγω περιοχές. Ενημερώνει επίσης ότι, από την πρώτη στιγμή, το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση τις πληγείσες περιοχές, για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων. Οι τεχνικοί της Nova συνεργάζονται στενά με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία επεμβαίνοντας, όπου είναι εφικτό, ώστε να αποκατασταθούν άμεσα οι λειτουργίες των δικτύων.
NOVA: Δωρεάν παροχή επικοινωνίας για τους συνδρομητές κινητής σε Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά
Ειδικότερα, η Nova, ήδη από τις 27/07/2025, προσφέρει δωρεάν στους συνδρομητές της στις πληγείσες περιοχές, 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και απεριόριστα GB στο κινητό τους. Η παροχή ισχύει από 27/07/2025 έως και 10/8/2025 και αφορά σε συνδρομητές κινητής, συμβολαίου και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες. Οι συνδρομητές ενημερώνονται με SMS στο κινητό τους για την ενεργοποίηση των παροχών.Επιπλέον, η Nova έχει αναστείλει τις εισπρακτικές ενέργειες φραγής για τις υπηρεσίες Σταθερής & Internet, Κινητής και συνδρομητικής Τηλεόρασης, στις εν λόγω περιοχές. Ενημερώνει επίσης ότι, από την πρώτη στιγμή, το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση τις πληγείσες περιοχές, για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων. Οι τεχνικοί της Nova συνεργάζονται στενά με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία επεμβαίνοντας, όπου είναι εφικτό, ώστε να αποκατασταθούν άμεσα οι λειτουργίες των δικτύων.