Με συγκίνηση έκλεισε το διάγγελμα, μέσω του οποίου ανακοίνωσε την παραίτησή του από την πρωθυπουργία της Βρετανίας ο Κιρ Στάρμερ. Ο απερχόμενος πρωθυπουργός έκανε μια προσωπική αναφορά, μιλώντας για τη σύζυγό του, Βικτώρια, αλλά και τα παιδιά τους. Ευχαρίστησε ειδικότερα τη σύζυγό του, τον «βράχο» του, όπως την αποκάλεσε.
Είπε χαρακτηριστικά: «Όταν αποχωρήσω από τη σημαντικότερη θέση της χώρας, θα αφιερώσω περισσότερο χρόνο στο πιο σημαντικό καθήκον, να είμαι ο καλύτερος σύζυγος που μπορώ για τη φανταστική σύζυγό μου Βικ (σ.σ. Βικτόρια), η οποία υπήρξε ο βράχος μου τόσο στις καλές όσο και στις δύσκολες στιγμές.
Και συνέχισε, αναφερόμενος στα παιδιά του και τον ρόλο του ως πατέρας: «Και να είμαι ο καλύτερος πατέρας που μπορώ για τα όμορφα παιδιά μου, που είναι η υπερηφάνεια και η χαρά μου».
🚨 BREAKING: Keir Starmer gets emotional as he resigns as Prime Minister
"I shall spend more time on the most important job. Being the best husband I can to my fantastic wife Vic... and being best dad I can to my beautiful children, who have been my pride and joy" pic.twitter.com/3OaOMTqPLQ
Ο Στάρμερ, με σπασμένη φωνή ευχαρίστησε επίσης «όλους εκείνους τους φίλους και συναδέλφους που στάθηκαν στο πλευρό μου τα τελευταία έξι περίπου χρόνια, για την απίστευτη αφοσίωση, την προσφορά και την υποστήριξή τους». Στο τέλος, μάλιστα, όπως αποτυπώνεται από τις ανωτέρω φωτογραφίες, το ζεύγος αγκαλιάστηκε, δηλωτική κίνηση της φόρτισης, η οποία υπήρχε.
Σημειώνεται πως ο Κιρ και η Βικτόρια Στάρμερ είναι παντρεμένοι από το 2007 και έχουν δύο παιδιά: έναν γιο (γεννημένο το 2008) και μια κόρη (γεννημένη το 2010).