Πόσο αυξήθηκαν τα έσοδα στα σούπερ μάρκετ από τις 24 Φεβρουαρίου έως 19 Απριλίου
Αύξηση εσόδων της τάξεως του 31% που μεταφράζεται σε συνολικό τζίρο 1,197 δισ. ευρώ στις ταχυκίνητες κατηγορίες αγαθών, εμφανίζουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 19 Απριλίου 2020, σε διάστημα δηλαδή οκτώ εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) ανήλθε σε 31% για την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020 σε σχέση με 25/02/2019-21/4/2019).
Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 19/4/2020 (την Μεγάλη εβδομάδα), η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), άγγιξε το 32,8%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 17,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 21 Απριλίου 2019.
Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 1,197 δισ. ευρώ έναντι 913,84 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-21/4/2019), σημειώνοντας αύξηση 31%. Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανήλθε σε 53,9% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.
Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (29,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (44% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (33,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 450,2%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 346%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 293,9% και το οινόπνευμα με αύξηση 289%.
Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 19/4/2020 (την Μεγάλη εβδομάδα), η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), αγγίζει το 32,8%. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 161,08 εκατ. ευρώ έναντι 121,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή.
Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 52% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,9%. Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 34,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (20,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 10,4%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 66,9%).
Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 455,4%, τα μπισκότα σαβουαγιάρ, με αύξηση 341,2%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 279,9%, ο εξοπλισμός παιδικής ζωγραφικής με αύξηση 265,5%, καθώς επίσης και τα παιχνίδια με αύξηση 236%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) ανήλθε σε 31% για την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020 σε σχέση με 25/02/2019-21/4/2019).
Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 19/4/2020 (την Μεγάλη εβδομάδα), η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), άγγιξε το 32,8%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 17,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 21 Απριλίου 2019.
Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 1,197 δισ. ευρώ έναντι 913,84 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-21/4/2019), σημειώνοντας αύξηση 31%. Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανήλθε σε 53,9% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.
Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (29,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (44% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (33,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 450,2%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 346%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 293,9% και το οινόπνευμα με αύξηση 289%.
Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 19/4/2020 (την Μεγάλη εβδομάδα), η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), αγγίζει το 32,8%. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 161,08 εκατ. ευρώ έναντι 121,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή.
Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 52% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,9%. Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 34,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (20,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 10,4%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 66,9%).
Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 455,4%, τα μπισκότα σαβουαγιάρ, με αύξηση 341,2%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 279,9%, ο εξοπλισμός παιδικής ζωγραφικής με αύξηση 265,5%, καθώς επίσης και τα παιχνίδια με αύξηση 236%.