Δύο Ελληνίδες βάζουν φρένο στην παραπληροφόρηση για τον κορονοϊό
«Ταυτόχρονα με την υγειονομική κρίση, υποφέρουμε από μια μεγάλη πανδημία, την ψευδή πληροφόρηση». Με αυτή τη φράση ο Andy Pattison, υπεύθυνος ψηφιακών μέσων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) περιέγραφε προ ημερών, στη διάρκεια ψηφιακού συνεδρίου, τις διαστάσεις που λαμβάνει η παραπληροφόρηση για την πανδημία του κορονοϊού και πως υπονομεύει τη συνολική προσπάθεια για αντιμετώπιση της ίδια της νόσου.
Η Κέρστιν Τρικαλίτη
Στο ίδιο συνέδριο ομιλήτρια ήταν η Κέρστιν Τρικαλίτη, διευθύνουσα σύμβουλος και συν-ιδρύτρια της Out There Media, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες διεθνώς στον χώρο της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία, με το ελληνικό DNA, πολεμά από τον Δεκέμβριο του 2020 μέχρι σήμερα στο πλευρό του ΠΟΥ, ώστε ο πλανήτης να κερδίσει τη μάχη ενάντια στην παραπληροφόρηση για τη νόσο COVID-19.
Χάρη στην τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας, που εφαρμόζει η Out There Impact, τμήμα της Out There Media, περισσότερα από 300 εκατ. άνθρωποι σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική θα λάβουν ενημέρωση μέσω του κινητού τους τηλεφώνου για τον τρόπο που μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους από τη νόσο, σταματώντας τη μετάδοση του κορονοϊού.
Η Out There Impact, της οποίας η βασική φιλοσοφία είναι «τεχνολογία για καλό», «τρέχει» pro-bono τη μεγαλύτερη, μέχρι σήμερα, παγκόσμια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον COVID-19 και τη μεγαλύτερη mobile messaging καμπάνια διεθνώς.
State of the art τεχνολογία
Οι πολίτες σε όλο τον κόσμο ενημερώνονται στο πλαίσιο της εκστρατείας του ΠΟΥ απευθείας στο κινητό τους, σε διάφορες γλώσσες, για το πώς μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο μόλυνσης ή διάδοσης του COVID-19 λαμβάνοντας τις απαραίτητες προφυλάξεις. Η ενημέρωση διαφοροποείται ανάλογα με το πoιό messaging format χρησιμοποιείται: sms με link, RCS (Rich Communication Services), system notifications.
Η καμπάνια πατά πάνω στην πλατφόρμα Mobucks, που έχει αναπτύξει εσωτερικά η Out There Media, και η οποία έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές παγκόσμιες ενημερωτικές εκστρατείες στο παρελθόν, με ηχηρά ονόματα, όπως αυτά του ΟΗΕ, να εμπιστεύονται την εταιρεία.
Η εκστρατεία για λογαριασμό του ΠΟΥ έχει καλύψει μέχρι σήμερα πάνω από 200 εκατ. ανθρώπους, ενώ με την ολοκλήρωσή της ένα παγκόσμιο κοινό 300 εκατ. θα έχει πρόσβαση στην ορθή και ασφαλή ενημέρωση για τη νόσο. Για τις ανάγκες της καμπάνιας έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους δεκάδες τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι σε όλο τον κόσμο: Vodafone, Telefonica, O02, MTN, Ooredoo Indosat, Orange, Vodacom, 9Mobile.
«Όταν οι άνθρωποι έχουν την κατάλληλη πληροφόρηση δεν προστατεύουν μόνο τον εαυτό τους. Βοηθούν την παγκόσμια κοινότητα να μείνει υγιής και ασφαλής» τονίζει ο Andy Pattison. Άλλωστε και το moto της Out There Media για την εκστρατεία ενημέρωσης είναι πως «μια παγκόσμια πανδημία απαιτεί παγκόσμια δράση».
Ενδεικτικό της απήχησης που έχει η καμπάνια, την οποία υπογράφει η Out There Media, είναι ότι το 96% των παραληπτών διάβασε τα μηνύματα, που έλαβε, ενώ εξ αυτών ένας στους τέσσερις πολίτες ζήτησε πρόσθετες πληροφορίες από τον ΠΟΥ.
Ψηφιακή καινοτομία made in Greece
Η Out There Media αποτελεί επιχειρηματικό παιδί της Κέρστιν Τρικαλίτη και της Δάφνης Λούκας, συνιδρύτρια και COO της εταιρείας. Η Out There Media ξεκίνησε την εταιρική της διαδρομή από την Αυστρία το 2008, για να αποκτήσει πολύ σύντονα θυγατρική στην Ελλάδα, και να αρχίσει να γράφει επιχειρηματική ιστορία στον χώρο της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων.
Σήμερα το γραφείο της Αθήνας δεν είναι απλά το πολυπληθέστερο της εταιρείας, που απασχολεί συνολικά περισσότερα από 30 άτομα. Είναι ο τεχνολογικός πυρήνας της Out There Media, αφού ομάδα developers και data scientists, Έλληνες στην πλειοψηφία τους, αναπτύσσουν από το Μαρούσι τη state of the art καινοτομία της πλατφόρμας Mobucks, πάνω στην οποία «πατούν» οι καμπάνιες της εταιρείας.
Σε αναζήτηση ταλέντων στην Ελλάδα
Μάλιστα, όπως διευκρινίζουν στο powergame.gr στελέχη της εταιρείας, η Out There Media βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση ταλέντων στην Ελλάδα, εκτιμώντας ότι οι γνώσεις των developers και οι δυνατότητές τους βρίσκονται σε εξαιρετικό υψηλό επίπεδο. Η εταιρεία αναζητά ειδικότερα νέα ταλέντα από τους τομείς του Data Scientists, Data Analysts, καθώς και Developers (Angular, Golang, Fullstack), με στόχο να εμπλουτίσει την τεχνολογική της καινοτομίας.
Σε αυτή την τεχνολογική καινοτομία δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης κορυφαίοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας του πλανήτη, με τους οποίους έχει συνάψει συμφωνίες η Out There Media, αλλά και βαριά ονόματα της διεθνούς επιχειρηματικής σκηνής, που αποτελούν το πελατολόγιό της.
Ένα πελατολόγιο, που περιλαμβάνει εταιρείες όπως οι Deutsche Telekom, Vodafone, Nestle, McDonalds, Unilever, P&G, Samsung, Diageo. Χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία που έχει αναπτύξει η εταιρεία τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι μπορούν να προσεγγίσουν με έναν πιο στοχευμένο και προσωποποιημένο τρόπο καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των κινητών τηλεφώνων.
Η Κέρστιν Τρικαλίτη
Στο ίδιο συνέδριο ομιλήτρια ήταν η Κέρστιν Τρικαλίτη, διευθύνουσα σύμβουλος και συν-ιδρύτρια της Out There Media, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες διεθνώς στον χώρο της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία, με το ελληνικό DNA, πολεμά από τον Δεκέμβριο του 2020 μέχρι σήμερα στο πλευρό του ΠΟΥ, ώστε ο πλανήτης να κερδίσει τη μάχη ενάντια στην παραπληροφόρηση για τη νόσο COVID-19.
Χάρη στην τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας, που εφαρμόζει η Out There Impact, τμήμα της Out There Media, περισσότερα από 300 εκατ. άνθρωποι σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική θα λάβουν ενημέρωση μέσω του κινητού τους τηλεφώνου για τον τρόπο που μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους από τη νόσο, σταματώντας τη μετάδοση του κορονοϊού.
Η Out There Impact, της οποίας η βασική φιλοσοφία είναι «τεχνολογία για καλό», «τρέχει» pro-bono τη μεγαλύτερη, μέχρι σήμερα, παγκόσμια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον COVID-19 και τη μεγαλύτερη mobile messaging καμπάνια διεθνώς.
State of the art τεχνολογία
Οι πολίτες σε όλο τον κόσμο ενημερώνονται στο πλαίσιο της εκστρατείας του ΠΟΥ απευθείας στο κινητό τους, σε διάφορες γλώσσες, για το πώς μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο μόλυνσης ή διάδοσης του COVID-19 λαμβάνοντας τις απαραίτητες προφυλάξεις. Η ενημέρωση διαφοροποείται ανάλογα με το πoιό messaging format χρησιμοποιείται: sms με link, RCS (Rich Communication Services), system notifications.
Η καμπάνια πατά πάνω στην πλατφόρμα Mobucks, που έχει αναπτύξει εσωτερικά η Out There Media, και η οποία έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές παγκόσμιες ενημερωτικές εκστρατείες στο παρελθόν, με ηχηρά ονόματα, όπως αυτά του ΟΗΕ, να εμπιστεύονται την εταιρεία.
Η εκστρατεία για λογαριασμό του ΠΟΥ έχει καλύψει μέχρι σήμερα πάνω από 200 εκατ. ανθρώπους, ενώ με την ολοκλήρωσή της ένα παγκόσμιο κοινό 300 εκατ. θα έχει πρόσβαση στην ορθή και ασφαλή ενημέρωση για τη νόσο. Για τις ανάγκες της καμπάνιας έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους δεκάδες τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι σε όλο τον κόσμο: Vodafone, Telefonica, O02, MTN, Ooredoo Indosat, Orange, Vodacom, 9Mobile.
«Όταν οι άνθρωποι έχουν την κατάλληλη πληροφόρηση δεν προστατεύουν μόνο τον εαυτό τους. Βοηθούν την παγκόσμια κοινότητα να μείνει υγιής και ασφαλής» τονίζει ο Andy Pattison. Άλλωστε και το moto της Out There Media για την εκστρατεία ενημέρωσης είναι πως «μια παγκόσμια πανδημία απαιτεί παγκόσμια δράση».
Ενδεικτικό της απήχησης που έχει η καμπάνια, την οποία υπογράφει η Out There Media, είναι ότι το 96% των παραληπτών διάβασε τα μηνύματα, που έλαβε, ενώ εξ αυτών ένας στους τέσσερις πολίτες ζήτησε πρόσθετες πληροφορίες από τον ΠΟΥ.
Ψηφιακή καινοτομία made in Greece
Η Out There Media αποτελεί επιχειρηματικό παιδί της Κέρστιν Τρικαλίτη και της Δάφνης Λούκας, συνιδρύτρια και COO της εταιρείας. Η Out There Media ξεκίνησε την εταιρική της διαδρομή από την Αυστρία το 2008, για να αποκτήσει πολύ σύντονα θυγατρική στην Ελλάδα, και να αρχίσει να γράφει επιχειρηματική ιστορία στον χώρο της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων.
Σήμερα το γραφείο της Αθήνας δεν είναι απλά το πολυπληθέστερο της εταιρείας, που απασχολεί συνολικά περισσότερα από 30 άτομα. Είναι ο τεχνολογικός πυρήνας της Out There Media, αφού ομάδα developers και data scientists, Έλληνες στην πλειοψηφία τους, αναπτύσσουν από το Μαρούσι τη state of the art καινοτομία της πλατφόρμας Mobucks, πάνω στην οποία «πατούν» οι καμπάνιες της εταιρείας.
Σε αναζήτηση ταλέντων στην Ελλάδα
Μάλιστα, όπως διευκρινίζουν στο powergame.gr στελέχη της εταιρείας, η Out There Media βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση ταλέντων στην Ελλάδα, εκτιμώντας ότι οι γνώσεις των developers και οι δυνατότητές τους βρίσκονται σε εξαιρετικό υψηλό επίπεδο. Η εταιρεία αναζητά ειδικότερα νέα ταλέντα από τους τομείς του Data Scientists, Data Analysts, καθώς και Developers (Angular, Golang, Fullstack), με στόχο να εμπλουτίσει την τεχνολογική της καινοτομίας.
Σε αυτή την τεχνολογική καινοτομία δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης κορυφαίοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας του πλανήτη, με τους οποίους έχει συνάψει συμφωνίες η Out There Media, αλλά και βαριά ονόματα της διεθνούς επιχειρηματικής σκηνής, που αποτελούν το πελατολόγιό της.
Ένα πελατολόγιο, που περιλαμβάνει εταιρείες όπως οι Deutsche Telekom, Vodafone, Nestle, McDonalds, Unilever, P&G, Samsung, Diageo. Χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία που έχει αναπτύξει η εταιρεία τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι μπορούν να προσεγγίσουν με έναν πιο στοχευμένο και προσωποποιημένο τρόπο καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των κινητών τηλεφώνων.