Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Αυτό είναι το σημείο που ξεκίνησε η τραγωδία
Το σημείο της διακλάδωσης των γραμμών βρίσκεται 900 μέτρα μακριά από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και τον πίνακα ελέγχου
Το σημείο που δεν άλλαξαν οι γραμμές στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και έλαβε χώρα η τραγωδία στα Τέμπη, με τους δεκάδες νεκρούς, τραυματίες και αγνοούμενους από τη σύγκρουση τρένων, αποκαλύπτει η εκπομπή TLive, με την Τατιάνα Στεφανίδου.
Όπως όλα δείχνουν, ένα κλειδί που δεν γύρισε ποτέ, οδήγησε στη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία της Ελλάδας και μία από τις μεγαλύτερες των τελευταίων ετών γενικότερα.
Το φανάρι στη διακλάδωση των γραμμών λειτουργεί κανονικά και ενημερώνει τον εκάστοτε μηχανοδηγό πού βρίσκεται το κλειδί και ποια γραμμή θα ακολουθήσει με το τρένο που χειρίζεται.
Όπως φαίνεται, ο κύβος με τα σήματα για τους μηχανοδηγούς δεν γύρισε ποτέ από τον σταθμάρχη και έτσι το τρένο έφυγε στην ίδια γραμμή, με αποτέλεσμα την τραγωδία στα Τέμπη.
Το κλειδί της διακλάδωσης θα πρέπει, κανονικά, να γυρίσει από τον σταθμάρχη, ο οποίος συνελήφθη και έχει οδηγηθεί ενώπιον των Αρχών, για να δώσει εξηγήσεις.
Σημειώνεται ότι το σημείο της διακλάδωσης των γραμμών βρίσκεται 900 μέτρα μακριά από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και τον πίνακα ελέγχου.
Αν και αρχικά ο σταθμάρχης ισχυριζόταν ότι γύρισε το κλειδί αλλά δεν λειτούργησε το σύστημα, λίγες ώρες μετά έγινε γνωστό πως παραδέχθηκε ότι έστειλε το επιβατικό τρένο στη λάθος γραμμή.
Σύμφωνα με την εκπομπή LIVE NEWS με τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο 60χρονος ισχυρίστηκε πως εκείνη την ώρα που ήρθε το τρένο, προσπαθούσε να βάλει στην κατάλληλη θέση ένα άλλο τοπικό τρένο.
Έτσι, άλλαξε τα κλειδιά των γραμμών και δεν το επανάφερε στη θέση του. Έβαλε το τρένο που αναχώρησε από την Λάρισα στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία από λάθος, επειδή μπερδεύτηκε.
Όπως όλα δείχνουν, ένα κλειδί που δεν γύρισε ποτέ, οδήγησε στη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία της Ελλάδας και μία από τις μεγαλύτερες των τελευταίων ετών γενικότερα.
Το φανάρι στη διακλάδωση των γραμμών λειτουργεί κανονικά και ενημερώνει τον εκάστοτε μηχανοδηγό πού βρίσκεται το κλειδί και ποια γραμμή θα ακολουθήσει με το τρένο που χειρίζεται.
Όπως φαίνεται, ο κύβος με τα σήματα για τους μηχανοδηγούς δεν γύρισε ποτέ από τον σταθμάρχη και έτσι το τρένο έφυγε στην ίδια γραμμή, με αποτέλεσμα την τραγωδία στα Τέμπη.
Το κλειδί της διακλάδωσης θα πρέπει, κανονικά, να γυρίσει από τον σταθμάρχη, ο οποίος συνελήφθη και έχει οδηγηθεί ενώπιον των Αρχών, για να δώσει εξηγήσεις.
Σημειώνεται ότι το σημείο της διακλάδωσης των γραμμών βρίσκεται 900 μέτρα μακριά από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και τον πίνακα ελέγχου.
Αν και αρχικά ο σταθμάρχης ισχυριζόταν ότι γύρισε το κλειδί αλλά δεν λειτούργησε το σύστημα, λίγες ώρες μετά έγινε γνωστό πως παραδέχθηκε ότι έστειλε το επιβατικό τρένο στη λάθος γραμμή.
Σύμφωνα με την εκπομπή LIVE NEWS με τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο 60χρονος ισχυρίστηκε πως εκείνη την ώρα που ήρθε το τρένο, προσπαθούσε να βάλει στην κατάλληλη θέση ένα άλλο τοπικό τρένο.
Έτσι, άλλαξε τα κλειδιά των γραμμών και δεν το επανάφερε στη θέση του. Έβαλε το τρένο που αναχώρησε από την Λάρισα στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία από λάθος, επειδή μπερδεύτηκε.