Τεράστιες παραλείψεις, που έχουν τις ρίζες τους ώρες πριν τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, δείχνει το πρώτιστο έγγραφο που συντάχθηκε από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος μετά την τραγωδία και έφερε στη δημοσιότητα ο ΑΝΤ1. 

Ο σταθμάρχης Λάρισας είναι το πρόσωπο στο οποίο επιρρίπτονται ευθύνες, καθώς, όπως σημειώνεται, παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή, δηλαδή το κλειδί 118 στην κυριά γραμμή, αφήνοντας την εμπορική αμαξοστοιχία στην παρακαμπτήριο.

Όμως, αυτό που έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, είναι αυτό που σημειώνει το έγγραφο για το ρόλο του μηχανοδηγού του Intercity 62.

Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα σημειώνονται, ο μηχανοδηγός ως όφειλε ακολούθησε τη σωστή διαδικασία που επιτάσσει να ζητήσει επανάληψη του τηλεγραφήματος -της εντολής, δηλαδή, για το πού πηγαίνει- από το σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί ενδεχομένως κάποιο λάθος.

Ωστόσο,, ο σταθμάρχης του έδωσε την απάνταση πως «έχετε γραμμή εισόδου μέχρι Νέους Πόρους». Τέλος, το έγγραφο σημειώνει χαρακτηριστικά ότι «Δυστυχώς σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν».