Τραγωδία στον Πειραιά: Οι μοιραίες παραλείψεις και παραβιάσεις του πληρώματος του Blue Horizon
Παράνομες, επικίνδυνες κι εγκληματικές τελικά ενέργειες από τα μέλη του πληρώματος
Mοιραίες ήταν οι παραλείψεις του πληρώματος του πλοίου Blue Horizon, που είχαν κατάληξη την τραγωδία στο λιμάνι του Πειραιά το βράδυ της 5ης Σεπτεμβρίου, με το θάνατο του 36χρονου Αντώνη.
Παράνομες, επικίνδυνες κι εγκληματικές τελικά ενέργειες από τα μέλη του πληρώματος Blue Horizon κι όχι μόνο, κόστισαν – σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας – την ζωή στον 36χρονο από την Κρήτη στο δραματικό συμβάν, χθες το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, πρώτον, το πλοίο έλυσε τους κάβους, χωρίς να έχει σηκώσει τον καταπέλτη του φερι μποτ –σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες του απόπλου- προκειμένου να κερδίσει χρόνο 2-3 λεπτών στο δρομολόγιο κι από «βιασύνη» του πλοιάρχου.
Επιπλέον πολύ κρίσιμο είναι το ζήτημα της παρουσίας ή όχι λιμενικού. Εν προκειμένω αν υπήρχε λιμενικός δεν θα έπρεπε να υπάρξει η αυτοδικία, θα έπρεπε να κληθεί ο εκπρόσωπος της λιμενικής αρχής και να παρέμβει.
Ένα άλλο κεντρικό θέμα είναι η καθυστέρηση 44 λεπτών να κληθεί πίσω το πλοίο.
Παράνομες, επικίνδυνες κι εγκληματικές τελικά ενέργειες από τα μέλη του πληρώματος Blue Horizon κι όχι μόνο, κόστισαν – σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας – την ζωή στον 36χρονο από την Κρήτη στο δραματικό συμβάν, χθες το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, πρώτον, το πλοίο έλυσε τους κάβους, χωρίς να έχει σηκώσει τον καταπέλτη του φερι μποτ –σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες του απόπλου- προκειμένου να κερδίσει χρόνο 2-3 λεπτών στο δρομολόγιο κι από «βιασύνη» του πλοιάρχου.
Επιπλέον πολύ κρίσιμο είναι το ζήτημα της παρουσίας ή όχι λιμενικού. Εν προκειμένω αν υπήρχε λιμενικός δεν θα έπρεπε να υπάρξει η αυτοδικία, θα έπρεπε να κληθεί ο εκπρόσωπος της λιμενικής αρχής και να παρέμβει.
Ένα άλλο κεντρικό θέμα είναι η καθυστέρηση 44 λεπτών να κληθεί πίσω το πλοίο.