ΔΕΔΔΗΕ: Προσοχή στις απάτες - Δεν έχουμε σχέση με τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος
Τι τονίστηκε από το διαχειριστή εθνικού δικτύου ηλεκτρισμού
Ο ΔΕΔΔΗΕ για ακόμα μία φορά εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κ.λπ.)
Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κ.λπ.)
Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κ.λπ.)