Ολοκληρώθηκαν οι απεργίες των εργαζομένων στον επισιτισμό - Ποια τα αιτήματά τους (Βίντεο)
Πλήθος κόσμου συμμετείχε
Χιλιάδες εργαζόμενοι προχώρησαν το πρωί της Τετάρτης (24/06) σε απεργιακές κινητοποιήσεις, διεκδικώντας αυξήσεις μισθών, καλύτερες συνθήκες εργασίας και νέες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων
Οι εργαζόμενοι στα Τρόφιμα και τα Ποτά συγκεντρώθηκαν στις 11:00 έξω από τα γραφεία του ΣΕΒ, ενώ στις 12:00 πραγματοποίησαν πορεία προς το υπουργείο Εργασίας. Αντίστοιχες κινητοποιήσεις ανακοινώθηκαν στη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκίδα, την Καβάλα, τα Χανιά, τη Δράμα και τη Γαστούνη. Οι εργαζόμενοι στον Επισιτισμό και τον Τουρισμό συγκεντρώθηκαν στις 11:00 έξω από το υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο 24ωρης πανελλαδικής απεργίας του κλάδου.
Στάση εργασίας από τους εμποροϋπαλλήλους της Αθήνας
Στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 14:00 πραγματοποίησαν οι εμποροϋπάλληλοι της Αθήνας, με συγκέντρωση στις 11:00 στα γραφεία της Συνομοσπονδίας Εμπορίου.
Στην απεργία συμμετείχαν και οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες όλης της χώρας. Μεταξύ των βασικών αιτημάτων τους ήταν η ενίσχυση του προσωπικού, η αύξηση των αποδοχών κατά 20%, η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, καθώς και η υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Η κεντρική συγκέντρωση των υπαλλήλων των Περιφερειών στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε στις 10:30 έξω από το υπουργείο Οικονομικών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
En