Λιβαδειά: "Για πού το έβαλες, αστέρι μου" - Το σπαρακτικό μήνυμα του συζύγου της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννα
Θρήνος για τον θάνατο της γυναίκας
Η ξαφνική απώλεια της άτυχης 35χρονης μητέρας στη Λιβαδειά βύθισε στη θλίψη την οικογένειά της και όσους τη γνώριζαν, ενώ μόλις λίγες μέρες πριν μια γιατρός από τη Μυτιλήνη άφησε κι αυτή την τελευταία πνοή της μόλις λίγα 24ωρα μετά τον τοκετό
Σπαρακτική είναι η ανάρτηση του συζύγου της άτυχης 35χρονης γυναίκας στη Λιβαδειά που πέθανε λίγες ώρες αφότου γέννησε το δεύτερο παιδί της. Ο σύζυγος αποχαιρετά την αγαπημένη του σύντροφο με μια εικόνα του ζευγαριού αγκαλιά με τον πρώτο τους γιο. Μέσα από τα λόγια του εκφράζει τον αβάσταχτο πόνο για την απώλεια της συντρόφου του αλλά και μια υπόσχεση ότι θα σταθεί δίπλα στα δύο παιδιά τους και θα τα μεγαλώσει με τις ίδιες αξίες και την ίδια αγάπη που τους πρόσφερε η μητέρα τους.
Διαβάστε: Λιβαδειά: Αυτή είναι η 35χρονη Βοσιάνα που έχασε τη ζωή της λίγο μετά τη γέννηση του παιδιού της - Δεύτερη τραγωδία μέσα σε λίγες ημέρες
«Για πού το έβαλες, αστέρι μου… Και μου άφησες μια πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ. Μου πήρες μαζί σου το μεγαλύτερο κομμάτι της καρδιάς μου και άφησες πίσω μια σιωπή που πονάει κάθε δευτερόλεπτο. Η αγάπη μου για σένα δεν τελείωσε σήμερα. Αντίθετα, από σήμερα θα σε αγαπώ ακόμα περισσότερο, μέχρι την τελευταία μου ανάσα. Θα ζεις μέσα στην καρδιά μου, στις αναμνήσεις μας και σε κάθε στιγμή της ζωής μου. Σου δίνω μια υπόσχεση. Θα κάνω τα πάντα για τα δύο μας αγγελούδια. Θα σταθώ δίπλα τους σαν πατέρας και σαν μάνα μαζί. Θα μεγαλώσουν με την ίδια αγάπη, τις ίδιες αξίες και την ίδια ζεστασιά που τους χάρισες εσύ όλα αυτά τα χρόνια. Κανείς δεν μπορεί να σε αντικαταστήσει, αλλά θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να νιώθουν κάθε μέρα πόσο πολύ τα αγαπούσες» γράφει.
«Και σου υπόσχομαι ακόμα κάτι… Δεν θα σταματήσω μέχρι να μάθω όλη την αλήθεια για όσα συνέβησαν. Αν έγινε το παραμικρό λάθος ή αμέλεια, θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη. Το χρωστάω σε σένα, στα παιδιά μας και στην αγάπη που ζήσαμε. Καλό ταξίδι, Αστερι μου… Μέχρι να ξανασυναντηθούμε, θα σε κουβαλάω μέσα μου κάθε μέρα. Θα είσαι για πάντα η γυναίκα της ζωής μου. Σ' αγαπώ σήμερα, αύριο και για πάντα» καταλήγει.
To τραγικό περιστατικό σημειώθηκε λίγα 24ωρα μετά τον θάνατο της γιατρού στη Μυτιλήνη, με τις δύο περιπτώσεις να έχουν αρκετές ομοιότητες.
Σύμφωνα με το Mega, η 35χρονη πήγε την Τετάρτη να γεννήσει στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς με προγραμματισμένη καισαρική το δεύτερο παιδί της, ενώ είχε ήδη ένα αγοράκι 8 ετών, όμως μετά από λίγες ώρες παρουσίασε κάποιες επιπλοκές.
Η γυναίκα είχε ακατάσχετη αιμορραγία, με αποτέλεσμα να υποβληθεί σε χειρουργείο. Στη συνέχεια, μεταφέρθηκε στο Θριάσιο, όπου η 35χρονη άφησε την τελευταία της πνοή.
Διαβάστε: Λιβαδειά: Αυτή είναι η 35χρονη Βοσιάνα που έχασε τη ζωή της λίγο μετά τη γέννηση του παιδιού της - Δεύτερη τραγωδία μέσα σε λίγες ημέρες
«Για πού το έβαλες, αστέρι μου… Και μου άφησες μια πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ. Μου πήρες μαζί σου το μεγαλύτερο κομμάτι της καρδιάς μου και άφησες πίσω μια σιωπή που πονάει κάθε δευτερόλεπτο. Η αγάπη μου για σένα δεν τελείωσε σήμερα. Αντίθετα, από σήμερα θα σε αγαπώ ακόμα περισσότερο, μέχρι την τελευταία μου ανάσα. Θα ζεις μέσα στην καρδιά μου, στις αναμνήσεις μας και σε κάθε στιγμή της ζωής μου. Σου δίνω μια υπόσχεση. Θα κάνω τα πάντα για τα δύο μας αγγελούδια. Θα σταθώ δίπλα τους σαν πατέρας και σαν μάνα μαζί. Θα μεγαλώσουν με την ίδια αγάπη, τις ίδιες αξίες και την ίδια ζεστασιά που τους χάρισες εσύ όλα αυτά τα χρόνια. Κανείς δεν μπορεί να σε αντικαταστήσει, αλλά θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να νιώθουν κάθε μέρα πόσο πολύ τα αγαπούσες» γράφει.
Λιβαδειά: Το σπαρακτικό μήνυμα του συζύγου της 35χρονης
Παράλληλα, δηλώνει αποφασισμένος να αναζητήσει όλη την αλήθεια για τις συνθήκες του θανάτου της, τονίζοντας πως, αν υπήρξε το παραμικρό λάθος ή αμέλεια, θα παλέψει ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη.«Και σου υπόσχομαι ακόμα κάτι… Δεν θα σταματήσω μέχρι να μάθω όλη την αλήθεια για όσα συνέβησαν. Αν έγινε το παραμικρό λάθος ή αμέλεια, θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη. Το χρωστάω σε σένα, στα παιδιά μας και στην αγάπη που ζήσαμε. Καλό ταξίδι, Αστερι μου… Μέχρι να ξανασυναντηθούμε, θα σε κουβαλάω μέσα μου κάθε μέρα. Θα είσαι για πάντα η γυναίκα της ζωής μου. Σ' αγαπώ σήμερα, αύριο και για πάντα» καταλήγει.
Το χρονικό της τραγωδίας
To τραγικό περιστατικό σημειώθηκε λίγα 24ωρα μετά τον θάνατο της γιατρού στη Μυτιλήνη, με τις δύο περιπτώσεις να έχουν αρκετές ομοιότητες.Σύμφωνα με το Mega, η 35χρονη πήγε την Τετάρτη να γεννήσει στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς με προγραμματισμένη καισαρική το δεύτερο παιδί της, ενώ είχε ήδη ένα αγοράκι 8 ετών, όμως μετά από λίγες ώρες παρουσίασε κάποιες επιπλοκές.
Η γυναίκα είχε ακατάσχετη αιμορραγία, με αποτέλεσμα να υποβληθεί σε χειρουργείο. Στη συνέχεια, μεταφέρθηκε στο Θριάσιο, όπου η 35χρονη άφησε την τελευταία της πνοή.