ΜΜΕ: Ζηµιές πάνω από 200 εκατ. ευρώ φέρνει ο κοροναϊός
Τα αποτελέσματα της κρίσης του κοροναϊού αρχίζουν να γίνονται ορατά στα μέσα ενημέρωσης, καθώς η πτώση της διαφήμισης φτάνει και το 40% σε ορισμένες περιπτώσεις, γεγονός που σημαίνει ότι, αν πάει έτσι η κατάσταση έως το τέλος της χρονιάς, όλος ο κλάδος των ΜΜΕ θα έχει πτώση εσόδων από διαφήμιση από 200 εκατ.στην καλύτερη των περιπτώσεων, έως και 350 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο media.gr
Διαβάστε τη συνέχεια στο media.gr
En