Αυτό το Σάββατο 27.05 τα Παραπολιτικά σας προσφέρουν το νέο τεύχος του μεγαλύτερου περιοδικού αυτοκινήτου στον κόσμο “Car and Driver”, έναν υπερπολυτελή σκληρόδετο τόμο από τη μεγαλειώδη σειρά «Βιβλιοθήκη Τέχνης» με τα αριστουργήματα της παγκόσμιας Τέχνης και μαζί ένα κουπόνι 80€ για την παιδική κατασκήνωση «The Ranch»!

Αυτό το Σάββατο 27/05 αποκλειστικά με τα Παραπολιτικά το μεγαλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο, Car and Driver, κυκλοφορεί το τεύχος Ιουνίου!

Στο Car and Driver Ιουνίου

Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα:

Νέο Citroën C4 X 1.2 PureTech 130 EAT8
Άνεση, πρακτικότητα και φινέτσα για όλη την οικογένεια
First Drives
Dacia Spring Extreme ELECTRIC 65
Οδηγούμε τo πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia
Jeep Grand Cherokee 4xe
Φτάνουμε στα όρια με το εξαιρετικά ικανό μοντέλο της εμβληματικής φίρμας.
ΜΙΝΙ Cooper SΕ Cabrio
Χαλαρώνουμε με το νέο ηλεκτρικό cabriolet.
Test Drives
Lexus RX 500h F-SPORT
Tο νέο σπορ υβριδικό μοντέλο της premium ιαπωνικής φίρμας εντυπωσιάζει με την τεχνολογία του.
BMW iX1 xDRIVE 30
Ανανέωση για το ηλεκτρικό SUV
Ford Ranger Raptor
Το πανίσχυρο, σπορ pick-up κόβει την ανάσα με τις δυνατότητές του.

Ακόμη,

Δοκιμάζουμε και αναλύουμε τα κορυφαία ηλεκτρικά Mercedes-Benz EQS SUV 450 4MATIC και Audi Q8 e-tron 55 quattro, και συγκρίνουμε τα Hyundai IONIQ 5 AWD 77kWh και Audi Q4 e-tron 50 quattro αλλά και τα τετρακίνητα Subaru XV 1.6i-S CVT AWD και Suzuki S-Cross 1.5 Strong Hybrid AGS 4WD.
ESCAPE: Στην Εύβοια με Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200
+
Συνέντευξη: Σπύρος Χρυσικόπουλος
Ο ρέκορντμαν κολυμβητής υπέρ-αποστάσεων μας αποκαλύπτει τα μυστικά του

Ακόμα,

«Βιβλιοθήκη Τέχνης - Οι Μεγαλοφυΐες»: Μια μεγαλειώδης σειρά σε υπερπολυτελείς σκληρόδετες εκδόσεις, αυτό το Σάββατο 27 Μαΐου, αποκλειστικά με τα Παραπολιτικά
«ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΕΧΝΗΣ»
ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα Παραπολιτικά σας προσφέρουν για πρώτη φορά μια μεγαλειώδη σειρά με τα αριστουργήματα της παγκόσμιας Τέχνης σε υπερπολυτελείς σκληρόδετες εκδόσεις!

Αυτό το Σάββατο 27.05 αποκτήστε με τα Παραπολιτικά μια μεγαλειώδη σειρά από καταλόγους διάσημων ζωγράφων και γλυπτών που άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στην παγκόσμια Τέχνη. Κάθε βιβλίο είναι αφιερωμένο σε μια μεγαλοφυΐα, και περιέχει περισσότερες από 100 εικόνες με ακριβείς αναπαραγωγές κορυφαίας ποιότητας, που αναδεικνύονται από το μεγάλο μέγεθος των βιβλίων, 27×30 εκατοστά. Γραμμένα από ονομαστούς ειδικούς της τέχνης τα βιβλία παρουσιάζουν, πέρα από τα έργα, τις κοινωνικές και πολιτιστικές δυνάμεις που επηρέασαν κάθε δημιουργό, καθώς και τις αλληλεπιδράσεις με άλλους μεγάλους καλλιτέχνες. Μια εξαιρετική συλλογή που επιβάλλεται να υπάρχει στην βιβλιοθήκη εκείνων που αγαπούν την τέχνη.

Αυτό το Σάββατο 27 Μαΐου, αποκλειστικά με τα Παραπολιτικά, επιλέξτε ανάμεσα στα εξής βιβλία:

REMBRANDT
BRUNO SILVIA

Στο πλούσιο καλλιτεχνικό στερέωμα του 17ου αιώνα, και πιθανόν στη διάρκεια ολόκληρης της περιόδου πριν από την εμφάνιση των μοντέρνων καλλιτεχνικών τάσεων, ο Ρέμπραντ ήταν ο μόνος ο οποίος φιλοτέχνησε τόσο πολλές αυτοπροσωπογραφίες. Το πρόσωπό του είναι γνωστό από τουλάχιστον 30 οξυγραφίες, 12 σχέδια και περισσότερους από 40 πίνακες, που δεν ήταν προϊόν ανάθεσης ούτε προορίζονταν για προστάτες ή χορηγούς, αλλά έγιναν για προσωπική ευχαρίστηση, στο πλαίσιο μιας εσωτερικής αναζήτησης.

Αυτή η μανία αποτύπωσης του προσώπου του, στα νεανικά του χρόνια και την περίοδο της πρώτης ωριμότητάς του, δεν ήταν ίδιον ενός εκκεντρικού καλλιτέχνη ούτε επρόκειτο για κάποια σπουδή πάνω στην ένταση του φωτός. Αφορούσε μια βαθιά εσωτερική αναζήτηση, μια επιθυμία για ερμηνεία θεατρικών ρόλων. Από πολυάριθμα έγγραφα που σώζονται προκύπτει η σχέση του Ρέμπραντ με το θέατρο του Άμστερνταμ: η προσωπογραφία του δραματουργού και θεατρικού παραγωγού Γιαν Χάρμενσζον Κρουλ, μια ομάδα από σχέδια που αναπαριστούν ηθοποιούς και μελοδραματικές σκηνές, οι εικονογραφίες για τις εκτυπώσεις της Μήδειας του Γιαν Σιξ (1648), ακόμα και η προτίμηση του καλλιτέχνη να αποδίδει τον εαυτό του με αρχαιοπρεπή κοστούμια, αποτελούν αδιαμφισβήτητες αποδείξεις της ενασχόλησης με τα θεατρικά δρώμενα της πόλης. Στο εργαστήριό του ο Ρέμπραντ απαιτούσε από τους μαθητές του να «ερμηνεύουν» όπως ακριβώς κάνουν οι ηθοποιοί πάνω στη σκηνή. Από διάφορες μαρτυρίες της εποχής γνωρίζουμε ότι οι μαθητές του ήταν μόνιμα απασχολημένοι με τη δημιουργία «σκηνικών» για το θέατρο, που χρησιμοποιήθηκαν από τους φίλους του ως βάση για το ανέβασμα των παραστάσεών τους - τις σκηνές αυτές αργότερα ζωγράφιζαν στο ίδιο ατελιέ. Ο Ρέμπραντ, βαθυστόχαστος καθώς ήταν, αμφέβαλλε ακόμα και για το ρόλο του ως ζωγράφου, και αυτή του η αυτογνωσία τον έκανε να ξεχωρίζει. [...] (Από την έκδοση)

RAFFAELLO
MAJO IPPOLITA. DI

Το 1508, τη χρονιά που έφτασε στη Ρώμη, στην πόλη όπου φιλοτέχνησε τα σπουδαιότερα έργα του, ο Ραφαήλ ήταν ένας αρκετά γνωστός καλλιτέχνης. Είχε ήδη εμπειρία αρκετών χρόνων, την οποία είχε αποκτήσει στην Ούμπρια -στην Τσίτα ντι Καστέλο και στην Περούτζα-, αλλά και κατά την παραμονή του σε μία από τις πιο καλλιεργημένες και εκλεπτυσμένες Αυλές της κεντρικής Ιταλίας.

Ο Ραφαήλ γεννήθηκε στο Ουρμπίνο και την εκπαίδευσή του ανέλαβαν ο πατέρας του και η Αυλή της οικογένειας των Μοντεφέλτρο. Εργάστηκε εκεί ακολουθώντας τις αρχές της Αναγέννησης του 1500 και, μεταξύ άλλων, δημιούργησε τα πορτρέτα του δούκα Γκουιντομπάλντο ντα Μοντεφέλτρο και της δούκισσας Ελιζαμπέτα Γκοντσάγκα. Στη συνέχεια πήγε στη Φλωρεντία, σε μια εποχή έντονων πολιτικών και πνευματικών διεργασιών, αφού η κατάρρευση της δυναστείας των Μεδίκων είχε ως αποτέλεσμα να γεννηθεί το όνειρο της δημοκρατίας (κυριότερος εκπρόσωπος θα γινόταν ο Μικελάντζελο). Αν στην Ούμπρια ο Ραφαήλ, έχοντας το βλέμμα στραμμένο προς το φλωρεντινό εργαστήρι του Περουτζίνο, έμαθε πολλά για τον τρόπο εργασίας μιας ομάδας ζωγράφων που ήταν σε θέση να αντεπεξέρχονται σε δύσκολες καταστάσεις, στο Ουρμπίνο και στη Φλωρεντία διδάχτηκε τη «χάρη» και τη «λεπτότητα» των πορτρέτων, ενημερώθηκε σχετικά με τα σημαντικότερα εικαστικά δρώμενα της εποχής και δέχτηκε παραγγελίες για έργα που θα ενίσχυαν το κύρος του. Έχοντας, λοιπόν, αποκομίσει πολλές εμπειρίες, έφτασε στη Ρώμη όπου κυριολεκτικά κατατρόπωσε κάθε αντίπαλό του στον καλλιτεχνικό στίβο. Στο περιβάλλον της παπικής Ρώμης ο Σάντσιο είχε μόνο έναν αντίπαλο: τον Μικελάντζελο. (Από την εισαγωγή της έκδοσης)

MANTEGNA
FACCHINETTI SIMONE

Στη Μάντοβα, το ζεστό Αύγουστο του 1506, η ζέστη και η πανούκλα συναντιόνταν στον αέρα και άρχισαν να προκαλούν θανάτους. Κατά τη διάρκεια εκείνου του καλοκαιριού η μαρκησία Ισαβέλλα είχε αποστείλει στο σπίτι του Αντρέα Μαντένια τον αυλικό Τζοβάνι Τζάκομο Καλάντρα. Ο ζωγράφος, πάνω από τα εβδομήντα, είχε πρόσφατα αναρρώσει από μια σοβαρή ασθένεια. Ανακτώντας δυνάμεις και με καθαρό μυαλό, ξαφνικά άρχισε να παραπονιέται στον Καλάντρα, για τα χρέη, τα γηρατειά, τις ασθένειες και τα ανίκανα παιδιά που του έλαχαν. Και οι δύο ήξεραν ότι δεν επρόκειτο για μια εθιμοτυπική επίσκεψη. Το μήλον της έριδος ήταν η Φαουστίνα, ένα ρωμαϊκό γλυπτό που πιθανότατα απέκτησε ο Μαντένια κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Αυλή του Βατικανού του Πάπα Ιννοκέντιου Ή. Η Ισαβέλλα ντ' Έστε επιθυμούσε σφόδρα να περιέλθει στην κατοχή της το έργο, αν και γνώριζε ότι ο ζωγράφος έτρεφε ιδιαίτερα συναισθήματα για εκείνη την προτομή, την οποία με οικειότητα αποκαλούσε «η αγαπημένη μου Φαουστίνα».
Η οδυνηρή ιστορία της συνδιαλλαγής θα διευθετηθεί τελικά υπέρ της μαρκησίας της Μάντοβα, που υπομονετικά ύφανε την πλεκτάνη. Ένα μήνα αργότερα, στις 13 Σεπτεμβρίου, πεθαίνει ο Αντρέα Μαντένια. [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσης)

GOYA
BRUNO SILVIA

Το έργο του Γκόγια, για το οποίο οι σύγχρονοί του είτε αδιαφόρησαν είτε εξέφρασαν θαυμασμό, κέρδισε την αποδοχή των τεχνοκριτικών και έγινε ευρύτερα γνωστό στην Ευρώπη το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα. Παρόλο που ο Βαλεντίν Καλδερέρα και ο Φρανθίσκο Θαπατέρ έγραψαν τη βιογραφία του Ισπανού καλλιτέχνη, ο πρώτος το 1863 και ο δεύτερος το 1868, εκείνοι που αναφέρθηκαν με ενθουσιασμό στο άτομό του δεν ήταν συμπατριώτες του.

Οι συνθέσεις του Γκόγια συγκαταλέγονται στα σπουδαιότερα δείγματα ελευθερίας της έκφρασης, που επηρέασαν καλλιτεχνικά κινήματα και στα οποία είναι εμφανής η επίδραση από το πολιτικοκοινωνικό γίγνεσθαι της εποχής -Διαφωτισμό, ορθό λόγο, Γαλλική Επανάσταση, εποποιία του Ναπολέοντα, αντιφιλελεύθερη πολιτική του Φερδινάνδου Ζ'. Ο Ισπανός καλλιτέχνης παρέμεινε πάντα στενά συνδεδεμένος με τους διανοούμενους και τους πεφωτισμένους μεταρρυθμιστές (π.χ., το συγγραφέα, πολιτικό και φιλόσοφο Γκασπάρ Μελτσόρ δε Χοβεγιάνος, το ζωγράφο, ιστορικό και τεχνοκριτικό Θεάν Βερμουδέν, το δραματουργό και ποιητή Λέανδρο Φερνάντεθ δε Μορατίν), το έργο των οποίων και μελετούσε αδιαλείπτως. Επίσης, αν και στις δημιουργίες του απομακρύνθηκε από τον ακαδημαϊσμό και τους καθιερωμένους κανόνες, ποτέ δεν αποδεσμεύτηκε από το κατεστημένο της εποχής. Συνδεόταν με επίσημους κύκλους, με την αριστοκρατία και την αστική τάξη της Ιβηρικής Χερσονήσου, και ήταν προσωπογράφος της αυλής και του βασιλιά -κάποιοι από τους τίτλους που είχε λάβει ήταν: "ζωγράφος του βασιλιά", "ζωγράφος της αίθουσας του βασιλιά", "πρώτος ζωγράφος της αίθουσας του βασιλιά". Αυτοί που πρώτοι ανακάλυψαν τον Γκόγια ήταν Γάλλοι τεχνοκριτικοί. Μάλιστα, ο πρώτος ο οποίος ασχολήθηκε με το έργο του, που αντικατόπτριζε την επικαιρότητα, ήταν ο σπουδαίος Γάλλος ποιητής Σαρλ Μποντλέρ. Στις 15 Οκτωβρίου του 1 857 ανέφερε στην εφημερίδα "Le Present" για τον Ισπανό ζωγράφο: «Οι συνθέσεις του αποπνέουν την αγάπη για το δυσνόητο, έντονες αντιθέσεις, τον ανθρώπινο τρόμο, ενώ χαρακτηριστική είναι η αποτύπωση δεισιδαιμονιών, ελαττωμάτων, δυσμορφιών, καθώς και η τάση για καυστική κριτική. [...] Η αξία του Γκόγια έγκειται στο ότι προσδίδει αληθοφάνεια στο τερατώδες. Οι δάσκαλοί του άσκησαν καταλυτική επίδραση πάνω του. Κανείς δεν τόλμησε περισσότερο από αυτόν να καταστήσει "δυνατό το παράλογο". Όλα αυτά τα τερατώδη πρόσωπα, όλη αυτή η διαβολική ασχήμια είναι γεμάτη ανθρωπιά, ενώ τα σώματα διέπονται από αρμονία. Το σημείο σύνδεσης ανάμεσα στο πραγματικό και στο φανταστικό δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό, ούτε από τον πιο έμπειρο αναλυτή, καθώς η τέχνη είναι μερικές φορές υπερβατική». [...] (Από την έκδοση)

Και μαζί,
Ένα κουπόνι αξίας 80€ για τις παιδικές κατασκηνώσεις The RANCH, αυτό το Σάββατο αποκλειστικά με τα Παραπολιτικά

Ζήστε ένα αξέχαστο καλοκαίρι σε ένα τόπο θρυλικό! Στη μαγευτική κοιλάδα του Σοφικού Κορινθίας ένας θρύλος ζωντανεύει σε μια έκταση 330 στρεμμάτων. Σε απόσταση μόλις 97 χιλιομέτρων από την Αθήνα, το The RANCH σας προσφέρει με ασφάλεια στιγμές δράσης, άθλησης, ψυχαγωγίας, χαλάρωσης και παιχνιδιού σε ένα χώρο που «δένει» αρμονικά το φυσικό περιβάλλον με τις υπερσύγχρονες οικολογικές μας εγκαταστάσεις άθλησης & διαμονής

Για παιδιά 6 έως 16 ετών

-Ένα κουπόνι αξίας 80€ για τις παιδικές κατασκηνώσεις The RANCH - 15 ημέρες με 510€ (αντί για 590€), για την περίοδο 17/06/23- 01/07/23

-Ένα κουπόνι αξίας 80€ για τις παιδικές κατασκηνώσεις The RANCH - 15 ημέρες με 470€ (αντί για 550€), για την περίοδο 19/08/23- 02/09/23

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟΥ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ

1. Δικαίωμα χρήσης του κουπονιού έχουν όσοι έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας τους, σε περίπτωση δε που αυτό χρησιμοποιηθεί για την διαμονή ανήλικου, θα πρέπει η κάρπωσή του να γίνει από το/α πρόσωπο/α που ασκεί/ούν την γονική μέριμνά του.
2. Το εκπτωτικό κουπόνι των ογδόντα (80,00) ευρώ ισχύει για ένα δεκαπενθήμερο διαμονής ενός παιδιού ηλικίας 6 έως 16 ετών στις παιδικές κατασκηνώσεις THE RANCH, που βρίσκονται στην Κοιλάδα Σοφικού Κορινθίας, για μία κατασκηνωτική περίοδο αφαιρούμενο από το συνολικό κόστος ανά άτομο ποσού πεντακοσίων ενενήντα (590,00) ευρώ για την περίοδο από 17-06-2023 έως 01-07-2023 και ονομαστικής αξίας ογδόντα (80,00) ευρώ, αφαιρούμενο από το συνολικό κόστος ανά άτομο ποσού πεντακοσίων πενήντα (550,00) ευρώ για την περίοδο από 19-08-2023 έως 02-09-2023.
3. Οι κατασκηνωτικές περίοδοι διάρκειας δεκαπέντε (15) ημερών έκαστη, χωρίζονται ως εξής: α) 17-06-2023 έως 01-07-2023 ή 19-08-2023 έως 02-09-2023. Η επιλογή της κατασκηνωτικής περιόδου εξαρτάται από την διαθεσιμότητα της κατασκήνωσης, για την οποία θα τηρηθεί υποχρεωτικά σειρά χρονικής προτεραιότητας και η χρήση του κουπονιού για το ίδιο πρόσωπο, αφορά αποκλειστικά σε μία εκ των ανωτέρω κατασκηνωτικών περιόδων.
4. Το κουπόνι δεν ανταλλάσσεται με χρήματα ούτε δύναται να ζητηθεί η αντικατάστασή του με οιοδήποτε άλλο αντάλλαγμα.
5. Κάθε κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για μεμονωμένα άτομα ηλικίας 6 έως 16 ετών, υπό τους ασκούντες την γονική μέριμνά τους και αποκλειστικά για μία κατασκηνωτική περίοδο. Δεν επιτρέπεται χρήση δεύτερου κουπονιού από το ίδιο άτομο για την ίδια κατασκηνωτική περίοδο. Δεν επιτρέπεται χρήση κουπονιού στα άτομα που έχουν κάνει κράτηση στις παιδικές κατασκηνώσεις THE RANCH πριν τις 06-05-2023.
6. Το κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι την προηγούμενη ημέρα της κυκλοφορίας του επόμενου κατά σειρά φύλλου της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, άλλως η εφημερίδα και η ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ δικαιούνται να αρνηθούν την κάρπωση της προσφοράς.
7. Για την ισχύ του κουπονιού θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν στα παρακάτω στοιχεία τις ώρες 09:00 έως 17:00, κατά τις εργάσιμες ημέρες. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι: τηλ. 210 4100121/210 4100122,/email: info@ranch.gr, website: htpp://www.ranch.gr, www.facebook.com/theranchsa και είναι υποχρεωτική η προεγγραφή από τους κατόχους του κουπονιού έως 12/6/2023 για την κατασκηνωτική περίοδο Α και έως 10/8/2023 για την κατασκηνωτική περίοδο Ε, ώστε να ενημερωθούν για την διαθεσιμότητα της κατασκήνωσης και της δυνατότητας κάρπωσης της προσφοράς.
8. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε. ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιοδήποτε πραγματικό, νομικό ή άλλης φύσεως ελάττωμα τυχόν παρουσιάσει η παρούσα προσφορά καθώς και για οποιαδήποτε βλάβη τυχόν προκληθεί στον χρήστη-αναγνώστη του εκπτωτικού κουπονιού ή στο παιδί ηλικίας 6 έως 16 ετών εξ οιουδήποτε λόγου και αιτίας. Δεν φέρει επίσης καμία ευθύνη σχετική με καθυστερήσεις, αλλαγές, ακυρώσεις, ματαιώσεις, αδυναμία αξιοποίησης της παρούσας προσφοράς εξαιτίας τοπικών αργιών και εορτών ή άλλων συνθηκών που εμποδίζουν την χρήση του κουπονιού και οι οποίες δεν αποδίδονται σε δόλο ή βαριά αμέλειά της. Επίσης, ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση που δεν δύναται να τηρήσει τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από το παρόν για λόγους ανωτέρας βίας, και ουδόλως εγγυάται καθ' οιονδήποτε τρόπο για την ποιότητα/καταλληλότητα/εμπορευσιμότητα οιουδήποτε προϊόντος/υπηρεσίας της παρούσας προσφοράς, καθώς και ουδεμία ευθύνη φέρει για οιαδήποτε απώλεια ή ζημία (συμπεριλαμβανομένης της έμμεσης ή αποθετικής ζημίας) ή σωματική βλάβη ή περιουσιακή ζημία ήθελαν τυχόν υποστούν οιοσδήποτε ένεκα της αξιοποίησης της παρούσας προσφοράς, για την οποία αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η εταιρεία με την επωνυμία «ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.».
9. Η εφημερίδα ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής του κουπονιού ή σε περίπτωση εξάντλησης των θέσεων της κατασκήνωσης.
10. Οι παρόντες όροι και οι κάθε είδους συμβατικές και εξωσυμβατικές σχέσεις που προκύπτουν κατ’ εφαρμογή τους διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Κάθε διαφορά σχετικά με την παρούσα προσφορά, που ενδέχεται να προκύψει στο μέλλον, υποβάλλεται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων των Αθηνών.
11. Οι όροι του Διαγωνισμού δύναται να τροποποιηθούν οποτεδήποτε από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε.. Κάθε τροποποίηση θα ισχύει από το χρόνο δημοσίευσής της στην ιστοσελίδα της εφημερίδας www.parapolitika.gr.
12. Η χρήση του κουπονιού προϋποθέτει και συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή του συνόλου των παρόντων όρων.