Φώτης Σεργουλόπουλος & Κρατερός Κατσούλης: Ανακοίνωσαν τη συνέχιση των εκπομπών τους στην ΕΡΤ (Βίντεο)
«Μην πάτε πιο αργά», είπε
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος και ο Κρατερός Κατσούλης επιβεβαίωσαν ότι οι εκπομπές τους συνεχίζουν κανονικά στην ΕΡΤ και τη νέα τηλεοπτική σεζόν, στέλνοντας μήνυμα συνέχειας και αισιοδοξίας
Κανονικά θα συνεχιστούν και τη νέα τηλεοπτική σεζόν οι δύο πρωινές εκπομπές της Δημόσιας Τηλεόρασης, με τον Φώτη Σεργουλόπουλο και τον Κρατερό Κατσούλη να επιβεβαιώνουν on air τη συνέχιση της παρουσίας τους στην ΕΡΤ.Η αποκάλυψη έγινε κατά τη διάρκεια της ενότητας της μαγειρικής στο «Πρωίαν σε είδον», όπου οι δύο παρουσιαστές, μέσα από έναν σύντομο αλλά χαρακτηριστικό διάλογο, άφησαν να εννοηθεί πως το τηλεοπτικό τους «ταξίδι» συνεχίζεται και την επόμενη χρονιά.
Φώτης Σεργουλόπουλος & Κρατερός Κατσούλης: «Του χρόνου εδώ; Εδώ – Όλοι εδώ του χρόνου»
Με διάθεση χαλαρή και αυθόρμητη, ο Φώτης Σεργουλόπουλος άνοιξε τη συζήτηση, δίνοντας ουσιαστικά και την είδηση για τη συνέχεια της εκπομπής.«Του χρόνου εδώ; Εδώ. Να το πούμε κι αυτό», ανέφερε αρχικά ο παρουσιαστής.Από την πλευρά του, ο Κρατερός Κατσούλης απάντησε με μια δόση αμηχανίας αλλά και χιούμορ, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά τη συνέχιση της συνεργασίας τους.«Του χρόνου… εδώ. Εδώ, πού εδώ; Με ρωτάς; Εντάξει, ναι. Του χρόνου εδώ. Όλοι εδώ του χρόνου».
«Μην πάτε πιο αργά»
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος συνέχισε με χιουμοριστική διάθεση, αναφερόμενος στη ζώνη προβολής της εκπομπής και τη σταθερή της ώρα.«Νωρίς νωρίς. Μην πάτε πιο αργά», σχολίασε χαρακτηριστικά.Ο Κρατερός Κατσούλης απάντησε στο ίδιο ύφος, δείχνοντας πως η ομάδα παραμένει δεμένη και έτοιμη για τη νέα σεζόν.«Όχι, πώς και πού να πάμε πιο αργά; Αν μας ρωτάς, θέλουμε αλλά μπορούμε; Δεν μπορούμε», σημείωσε με χιούμορ, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά πως το τηλεοπτικό δίδυμο παραμένει ενεργό στην ΕΡΤ και την επόμενη χρονιά.
En