Τα δημοφιλέστερα τηλεοπτικά σποτ του 2013
Ποια σποτ έκαναν περισσότερο share οι χρήστες των social media τη χρονιά που τελειώνει
Σχεδόν δεν περνάει μέρα κατά την οποία κάποιος φίλος στο Facebook ή κάποιος που ακολουθούμε στο Twitter να μην μοιραστεί μία διαφήμιση που του έκανε εντύπωση. Και σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς την έχουμε κάνει share στους δικούς μας φίλους και followers.
Το πόσα views έχει μία διαφήμιση στο YouΤube ή το Vimeo είναι ένας πολύ καλός δείκτης για τη δημοφιλία της, αλλά τα share στα κοινωνικά δίκτυα δείχνουν πολλά περισσότερα για την εξάπλωση, τη διεισδυτικότητα και τη διάθεση των θεατών να αναμεταδώσουν το μήνυμά της. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
H εταιρεία ερευνών Unruly μέτρησε τα share των δημοφιλέστερων διαφημίσεων και, σύμφωνα με τη δήλωση που συνοδεύει την ανακοίνωσή της, «το μοίρασμα είναι το νόμισμα της επιτυχίας στα κοινωνικά δίκτυα και όλες οι κορυφαίες εταιρείες μάρκετινγκ έχουν πια ως πρώτη προτεραιότητα να δημιουργούν υλικό που θα μοιραστεί ταχύτερα και ευκολότερα σε όσο γίνεται περισσότερους χρήστες».
Παρατηρώντας τις δέκα κορυφαίες σε share διαφημίσεις, δεν βρίσκει κανείς κάποια «συνταγή». Η κάθε μία έγινε viral για διαφορετικό λόγο, δεκάδες εκατομμύρια άνθρωποι «υπάκουσαν» μόνο στη διάθεση, το χαμόγελο ή την ταραχή που τους προκάλεσε και δεν ακολούθησαν καμία εντολή που γεννήθηκε στο γραφείο κάποιου ειδικού της επικοινωνίας. Συνέβη επειδή απλώς άρεσαν!
Διαβάστε περισσότερα στο fortunegreece.com