Η αλυσίδα παιχνιδιών Μουστάκας είναι μια εταιρεία που θέλει μεν να γίνει «χαλίφης στη θέση του χαλίφη», όχι όμως και «Jumbo στη θέση της Jumbo».

Κι αυτό διότι η στόχευση της εταιρείας που εδώ κι ένα χρόνο, μετά το θάνατο του δημιουργού της Γιώργου Μουστάκα διοικεί ο υιός του Νίκος, ουδέποτε υπήρξε το… πλαστικό και μοντέλο του ανταγωνιστή της. Σκοπός της ήταν και είναι η επένδυση στο ποιοτικό παιχνίδι.

Η Μουστάκας επένδυσε σε αυτή την κατεύθυνση και στις συνεργασίες με τους κορυφαίους προμηθευτές παιχνιδιών κι όχι στις αθρόες εισαγωγές φθηνών παιχνιδιών ή πρώτων υλών όπως έκανε ο Απόστολος Βακάκης της Jumbo .

Έτσι, η αλυσίδα Μουστάκας δικαιούται να λέει πως είναι μια αμιγώς επιχείρηση λιανικής στο χώρο του παιχνιδιού κι όχι ένας retailer που πουλάει ποτήρια, κεριά, μαχαίρια, πιρούνια, σοκολάτες, γαριδάκια κ.α

Οι καινοτομίες λοιπόν του Νίκου Μουστάκα συνεχίζονται. Δεν είναι τυχαίο ότι προ ημερών ανακοινώθηκε πως η εταιρεία διανομών Wolt θα έχει στρατηγική συνεργασία για τις διανομές παιχνιδιών ενόψει και του Πάσχα με τα καταστήματα Μουστάκα στη εφαρμογή της με πάνω από 500 κωδικούς προϊόντων.

Μέσα από την εφαρμογή της Wolt οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, τα οποία οι συνεργαζόμενοι διανομείς παραδίδουν στην πόρτα τους σε περίπου 30 λεπτά.

Η υπηρεσία αρχικά είναι διαθέσιμη στην Αθήνα από τα καταστήματα Μουστάκα σε Κάτω Κηφισιά, Περιστέρι, Μοναστηράκι, Αιγάλεω, Πειραιά, Μελίσσια, ΟΑΚΑ/ Μαρούσι και Ελληνικό.

Κι αυτή είναι μόνο η αρχή του νεαρού Νίκου Μουστάκα, ο οποίος επένδυσε και στο διαδίκτυο αλλά και σε ανανέωση των μαγαζιών.

Η ιστορία της Μουστάκας
Ο πατέρας του νυν προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Γιώργος, ήταν ένας αυτοδημιούργητος άνθρωπος από την Κίμωλο.

Για την ακρίβεια, είχε τη φήμη του σκληρού παίκτη. Ενός businessman που έπαιρνε ρίσκα και που οι σχέσεις του με τους εργαζόμενους είχε διακυμάνσεις. Πέθανε σε ηλικία 81 ετών.

Εμπορική αλυσίδα, για πάνω από 43 χρόνια, η εταιρεία λιανικής παιχνιδιών κυριαρχεί κυρίως στα δυτικά και νότια προάστια.

Τα γραφεία – έδρα της βρίσκονται στο Περιστέρι όμως μαγαζιά του βρίσκονται στον Πειραιά ή και στο Αιγάλεω.

Ο γιος του Γιώργου Μουστάκα, Νίκος, ήταν εκείνος που εισήγαγε το ηλεκτρονικό κατάστημα αγορών, το οποίο το 2018 εμφανίζεται να φιλοξενεί 2,52 εκατ. μοναδικούς χρήστες που επέλεξαν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου. Και σε αυτή την επιτυχία της νέας γενιάς Μουστάκα βασίστηκε η συμφωνία

Επιχειρηματίας συνετός, ο Γιώργος Μουστάκας είχε δημιουργήσει μια πλήρως ελεγχόμενη από τον ίδιο εταιρεία, στην οποία ασκούσε πλήρως το μάνατζμεντ και άφηνε ελάχιστες πρωτοβουλίες.

Όταν κάποιος τον ρωτούσε για τον μεγάλο του ανταγωνιστή, την Jumbo μονίμως εξεγειρόταν. Κι αυτό διότι δεν θεωρούσε τον Απόστολο Βακάκη ως άμεσο ανταγωνιστή αλλά ως «κάτι άλλο».

«Μα αυτός δεν πουλάει παιχνίδια. Πουλάει …τα πάντα. Αυτός είναι σούπερ μάρκετ» ανέφερε. Σύντομα η αλυσίδα πέρασε και σε άλλες περιοχές όπως στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη Αττική με επιτυχία. Σήμερα, μετρά 15 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιά, Κρήτη και Ρόδο.

Η επιχείρηση εμπορίας παιχνιδιών Μουστάκας συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των 30 ταχύτερα αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων στη χώρα, ενώ απασχολεί 400 εργαζόμενους.

Η εταιρεία Μουστάκας αυτή την στιγμή κατέχει περίπου το 15% της αγοράς παιχνιδιών όμως οι φιλοδοξίες της είναι πολύ μεγαλύτερες καθώς στόχος της διοίκησης είναι να δημιουργήσει άλλα τουλάχιστον πέντε μαγαζιά σε πόλεις όπως η Πάτρα, η Λάρισα κ.ά. Όλα αυτά όμως με τρόπο αργό καθώς τα ανοίγματα ποτέ δεν άρεσαν στη συγκεκριμένη οικογένεια.