Η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή στο last mile, η περαιτέρω αυτοματοποίηση των logistics και η ενδυνάμωση του τομέα των χρηματοδοτήσεων αγορών είναι μερικές από τις προτεραιότητες της Πλαίσιο, σύμφωνα με τον πρόεδρος της κ. Γιώργο Γεράρδο. Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου για την βράβευση του ως Επιχειρηματία της Χρονιάς από την EY, η εταιρεία διαθέτει ισχυρή ρευστότητα ώστε να υλοποιήσει τους στόχους που έχει θέσει.

Επένδυση 10 εκατ. ευρώ στα logistics
Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να αυξάνει σταθερά το ποσοστό του, τόσο στο Πλαίσιο όσο και στον ανταγωνισμό, η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει αυτό το διάστημα την βελτίωση της στον τομέα των logistics και του last mile.

Ως προς το τελευταίο, αναμένεται η ενίσχυση του στόλου – ήδη διαθέτει 90 οχήματα – με επιπλέον βανάκια χωρίς να αποκλείεται και η επέκταση με δίκυκλα. Πρόκειται για μια επένδυση η οποία αναμένεται να διαμορφωθεί στα 10 εκατ. ευρώ το 2022.


Σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο, στόχος δεν είναι μόνο η μείωση του χρόνου παράδοσης, αλλά και η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή μέσω online παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας, βαθμολόγησης της εξυπηρέτησης κ.α.

Παράλληλα ο κ. Γεράρδος θέτει ως βασική προτεραιότητα την ενδυνάμωση του τομέα των υπηρεσιών, όπως είναι αυτές του after sale και της χρηματοδότησης. Ως προς τα τελευταία, στόχος είναι η εταιρεία να έχει τα πλέον ανταγωνιστικά πακέτα και επιτόκια στην αγορά.

«Είναι ένας τομέας όπου ο ανταγωνισμός έχει σημαντική παράδοση όμως θεωρούμε ότι λόγω ρευστότητας που διαθέτουμε και της ευελιξίας που μας χαρακτηρίζει, θα καταφέρουμε να πρωταγωνιστήσουμε και στην συγκεκριμένη δραστηριότητα» σημείωσε.


Χαρακτηριστικό του ενδιαφέροντος που δείχνει η Πλαίσιο για την συγκεκριμένη αγορά είναι ότι προσφέρει χαμηλότερο επιτόκιο κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τον leader της αγοράς.

Θετικές πωλήσεις παρά τις δυσκολίες στην τροφοδοσία της αγοράς
Σε ό,τι αφορά την πορεία των πωλήσεων αυτές συνεχίζουν να είναι θετικές παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά και αφορούν την τροφοδοσία από αγορές της Ασίας αλλά και τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις αυξήσεις σε βασικά αγαθά που έχουν επηρεάσει την ψυχολογία των καταναλωτών.

Ως προς τις ελλείψεις, σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο, η Πλαίσιο έχει το μικρότερο πρόβλημα στην αγορά καθώς η ρευστότητα της τής επιτρέπει να έχει ικανοποιητικά αποθέματα.

Δίνοντας κάποια στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων, σημείωσε ότι οι λευκές συσκευές, που είναι η πιο πρόσφατη μεγάλη προϊοντική επέκταση, αγγίζουν σήμερα το 10% των πωλήσεων της Πλαίσιο.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο επίσης εμφανίζει σημαντική δυναμική, καταλαμβάνοντας περίπου το 15% του τζίρου της εταιρείας, ενώ ισχυρός παραμένει και ο τομέας των private label (Turbo x), καθώς αφορά περίπου το 25% του κύκλου εργασιών που πραγματοποιεί η επιχείρηση.