Καλάθι του νοικοκυριού: Μεγάλη η αποδοχή του μέτρου από τους καταναλωτές - Πάνω από 120.000 επισκέψεις τη μέρα στο site
Πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους, προσωπικά καλάθια και παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών
Τέσσερις εβδομάδες λειτουργίας του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού» και ήδη έχουν μετρηθεί επιπλέον 80.000 downloads στην εφαρμογή e-καταναλωτής φτάνοντας αθροιστικά τις 220.000.
Επίσης, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 120.000 επισκέψεις την ημέρα στο site, ενώ πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους, προσωπικά καλάθια και παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών.
Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση της εταιρείας Warply, στην οποία ανέθεσε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τον σχεδιασμό, την τεχνική υλοποίηση και την υποστήριξη για το «καλάθι του νοικοκυριού» που λανσαρίστηκε στις 2 Νοεμβρίου σε όλα τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και αποτελεί ήδη το βασικό σημείο αναφοράς για τη συγκράτηση των τιμών και της ακρίβειας στα είδη πρώτης ανάγκης.
Το «καλάθι του νοικοκυριού» ανανεώνεται κάθε Τετάρτη μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, με νέα προϊόντα απ' όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πάνω από 1.000 κωδικοί προϊόντων, από 14 αλυσίδες, σε 51 βασικές κατηγορίες αγαθών με τις πιο χαμηλές / συμφέρουσες για τον καταναλωτή/ πελάτη αναρτώνται κάθε Τετάρτη πρωί στο e-καταναλωτής mobile app και στο https://e-katanalotis.gov.gr/, που επίσης έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η Warply.
Η Warply για το «καλάθι του νοικοκυριού» ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό, τη διασύνδεση και την εκπαίδευση των σούπερ μάρκετ, για την τεχνική υλοποίηση σε app και website, καθώς επίσης έχει αναλάβει τον ποιοτικό έλεγχο των δεδομένων που λαμβάνει από τις επιχειρήσεις, τις παραμέτρους που καταδεικνύουν -μέσω των αγορών-, τις ανάγκες και τις τάσεις για τους ίδιους τους καταναλωτές και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων διαμορφώνει τις απαραίτητες αλλαγές στο «καλάθι του νοικοκυριού».
Σε δήλωσή του ο Γιάννης Δοξαράς, ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis, σημειώνει: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την αποδοχή που έχει λάβει το μέτρο του "καλαθιού του νοικοκυριού" από τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προσθέσει τα προτεινόμενα προϊόντα στο σύνολο των καλαθιών τους, ενώ ταυτόχρονα νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τις αλυσίδες για την άψογη συνεργασία».
Επίσης, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 120.000 επισκέψεις την ημέρα στο site, ενώ πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους, προσωπικά καλάθια και παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών.
Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση της εταιρείας Warply, στην οποία ανέθεσε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τον σχεδιασμό, την τεχνική υλοποίηση και την υποστήριξη για το «καλάθι του νοικοκυριού» που λανσαρίστηκε στις 2 Νοεμβρίου σε όλα τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και αποτελεί ήδη το βασικό σημείο αναφοράς για τη συγκράτηση των τιμών και της ακρίβειας στα είδη πρώτης ανάγκης.
Το «καλάθι του νοικοκυριού» ανανεώνεται κάθε Τετάρτη μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, με νέα προϊόντα απ' όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πάνω από 1.000 κωδικοί προϊόντων, από 14 αλυσίδες, σε 51 βασικές κατηγορίες αγαθών με τις πιο χαμηλές / συμφέρουσες για τον καταναλωτή/ πελάτη αναρτώνται κάθε Τετάρτη πρωί στο e-καταναλωτής mobile app και στο https://e-katanalotis.gov.gr/, που επίσης έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η Warply.
Η Warply για το «καλάθι του νοικοκυριού» ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό, τη διασύνδεση και την εκπαίδευση των σούπερ μάρκετ, για την τεχνική υλοποίηση σε app και website, καθώς επίσης έχει αναλάβει τον ποιοτικό έλεγχο των δεδομένων που λαμβάνει από τις επιχειρήσεις, τις παραμέτρους που καταδεικνύουν -μέσω των αγορών-, τις ανάγκες και τις τάσεις για τους ίδιους τους καταναλωτές και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων διαμορφώνει τις απαραίτητες αλλαγές στο «καλάθι του νοικοκυριού».
Σε δήλωσή του ο Γιάννης Δοξαράς, ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis, σημειώνει: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την αποδοχή που έχει λάβει το μέτρο του "καλαθιού του νοικοκυριού" από τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προσθέσει τα προτεινόμενα προϊόντα στο σύνολο των καλαθιών τους, ενώ ταυτόχρονα νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τις αλυσίδες για την άψογη συνεργασία».