myΔΕΗ: Προσφέρει υπηρεσίες και λύνει... απορίες με ένα «κλικ» - Η ΔΕΗ «μιλάει» ηλεκτρονικά με τους πελάτες της και τους δίνει λύσεις, απαντήσεις και προνόμια
Στο myΔΕΗ μπορεί να ενεργοποιηθεί ηλεκτρονικά το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό, κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ, που περιέχει δωρεάν την υπηρεσία GreenPass
Η ΔΕΗ, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής ενέργειας της χώρας, βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής καινοτομίας αλλά και παροχής νέων και πρωτοποριακών υπηρεσιών στους πελάτες της. Σταθμίζοντας διαρκώς τις απαιτήσεις τους για καθαρή και οικονομική ενέργεια, σε συνδυασμό με πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο πληροφόρησης και επικοινωνίας με την εταιρεία, η ΔΕΗ αναπτύσσει τεχνολογικά προηγμένα συστήματα εκμετάλλευσης και παροχής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, προσφέροντας ταυτόχρονα νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της, είτε μέσω του συνεχώς αυξανόμενου δικτύου των νέων καταστημάτων της είτε μέσω κινητού, tablet ή ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Η ΔΕΗ εμπλουτίζει τώρα ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πελατών της, προσφέροντάς τους την υπηρεσία myΔΕΗ, η οποία τους παρέχει άμεση και δωρεάν επικοινωνία με την εταιρεία για μια ευρύτατη γκάμα θεμάτων και υπηρεσιών, που αφορά ή σχετίζεται με τις συνδέσεις τους.
Το myΔΕΗ είναι ο νέος ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να διαχειρίζονται τις παροχές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία και να ενεργοποιούν νέες υπηρεσίες και προϊόντα. Παράλληλα, τους προσφέρει εργαλεία και συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας, καθώς και προγράμματα επιβράβευσης.
Το myΔΕΗ ανανεώνεται συνεχώς με νέες εφαρμογές, δυνατότητες και προσφορές, φέρνοντας ό,τι καινούργιο υπάρχει στον κόσμο της ΔΕΗ στις οθόνες των καταναλωτών.
«Βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας είναι η πελατοκεντρική φιλοσοφία», τονίζει ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος εμπορικών δραστηριοτήτων της ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης, και προσθέτει: «Κάθε καινούργιο προϊόν που λανσάρουμε, κάθε νέα υπηρεσία, θέλουμε να κάνει τη ζωή των πελατών μας καλύτερη. Το myΔΕΗ είναι μία νέα εμπειρία, που κάνει τη συνολική διαχείριση της σχέσης με τη ΔΕΗ, του κάθε πελάτη ξεχωριστά, εύκολη και άμεση, ενώ προσφέρει πολλά προνόμια στους χρήστες. Προτρέπουμε όλους τους πελάτες μας να κατεβάσουν την εφαρμογή, να γνωρίσουν τη νέα ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης και να επωφεληθούν από τα προγράμματα επιβράβευσης και εξοικονόμησης».
myΔΕΗ: Σύνδεση με την υπηρεσία
Οι πελάτες της ΔΕΗ, κατεβάζοντας την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους (στο app store ή στο google store) ή μπαίνοντας στο https://mydei.dei.grκαι, αφού εγγραφούν, αποκτούν πρόσβαση στον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.
myΔΕΗ: Εύκολη και γρήγορη διαχείριση λογαριασμών Στο myΔΕΗ οι πελάτες μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους, να τους εξοφλούν και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους. Η εφαρμογή myΔΕΗ έρχεται να αντικαταστήσει και ταυτόχρονα να βελτιώσει την υπηρεσία e-bill, οι χρήστες της οποίας μπορούν να μπουν στο myΔΕΗ με τους υπάρχοντες κωδικούς τους. Επιπλέον, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να βλέπουν το ιστορικό τους και να βρίσκουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών.
myΔΕΗ: Προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας
Ενα σημαντικό χαρακτηριστικό του myΔΕΗ είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης μιας σειράς προϊόντων, αλλά και πρόσθετων υπηρεσιών καθαρής ενέργειας και ασφάλειας. Για παράδειγμα, στο myΔΕΗ μπορεί να ενεργοποιηθεί ηλεκτρονικά το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό, κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ, που περιέχει δωρεάν την υπηρεσία GreenPass, δίνοντας τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει όταν εξοικονομούν ενέργεια.
Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν να ενεργοποιήσουν μόνοι τους και το Green Pass, την πρόσθετη υπηρεσία από τη ΔΕΗ, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνουν στο σπίτι τους, τόση παράγεται και δεσμεύεται γι’ αυτούς από ανανεώσιμες πηγές.
Για περισσότερη ασφάλεια, οι εγγεγραμμένοι στο myΔΕΗ μπορούν να ενεργοποιήσουν το FixIt, την καινοτόμο υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας, με την οποία μπορούν να καλούν τεχνικό 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο για άμεση αποκατάσταση απροσδόκητων βλαβών ή ζημιών στο σπίτι. Αντίστοιχα, για όσους έχουν στο σπίτι φυσικό αέριο, η υπηρεσία FixIt Dual προσφέρει άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρολόγο, υδραυλικό, κλειδαρά ή τεχνικό ατομικού καυστήρα Φυσικού Αερίου.
myΔΕΗ: Καταχώριση της πραγματικής κατανάλωσης
Με το e-Selfmetering, οι καταναλωτές μπορούν να καταχωρίζουν μόνοι τους online στο myΔΕΗ την πραγματική τους κατανάλωση, ώστε να πληρώνουν μόνο ό,τι έχουν καταναλώσει. Έτσι, μπορούν να αποφύγουν εκπλήξεις στους λογαριασμούς και να έχουν την ακριβή εικόνα της κατανάλωσής τους.
myΔΕΗ: Εξοικονόμηση ενέργειας
Από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του νέου myΔΕΗ είναι ότι ο myEnergy Coach, ο εξειδικευμένος σύμβουλος, με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους, είναι διαθέσιμος πάντα και από παντού. Με το ΔΕΗ myEnergyCoach, οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας, να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης και να επικοινωνούν απευθείας με έναν σύμβουλο ενέργειας στο κέντρο εξυπηρέτησης της ΔΕΗ.
myΔΕΗ: Επιβράβευση της εμπιστοσύνης του πελάτη
Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ, οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να επωφεληθούν από τα νέα προγράμματα επιβράβευσης, καθώς και από προσφορές από κορυφαία brands της αγοράς. Η ενότητα myRewards θα ανανεώνεται συχνά, με νέες προσφορές και προνόμια.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» στις 17/6