
"Παιχνίδι" για λίγους η αγορά αθλητικών ειδών - Ανακατατάξεις με κίνδυνο πτωχεύσεων
Διαβάστε στο Powergame.gr
Ο κλάδος των αθλητικών ειδών στην Ελλάδα αναμένεται να περάσει σημαντικές ανακατατάξεις, με αυξανόμενο κίνδυνο πτωχεύσεων και αλλαγή στρατηγικών από τις εταιρείες
Μια πορεία αντίστοιχη με αυτή που καταγράφηκε τα προηγούμενα χρόνια στον κλάδο λιανικής πώλησης ηλεκτρικών ειδών —με πτωχεύσεις, συγχωνεύσεις και απορροφήσεις επιχειρήσεων— εκτιμάται ότι ενδέχεται να ακολουθήσει και ο κλάδος των αθλητικών ειδών στην Ελλάδα.
Η αγορά αθλητικών —συμπεριλαμβανομένων και των αξεσουάρ— υπολογίζεται πως παράγει ετήσιο τζίρο κοντά στο 1 δισ. ευρώ, ενώ αφαιρώντας τα αξεσουάρ, ο κύριος όγκος φτάνει περίπου τα 800 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η υπερπληθώρα καταστημάτων σε μια χώρα με περιορισμένες δυνατότητες ανάπτυξης δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό και οδηγεί, όπως φαίνεται, σε φαινόμενα κορεσμού.
Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της αγοράς με μακροχρόνια παρουσία στον χώρο των ηλεκτρικών, των ειδών σπιτιού και επίπλων, αλλά και των αθλητικών, η συγκέντρωση στον κλάδο των αθλητικών έχει ήδη αρχίσει. Μιλώντας στο powergame.gr, το στέλεχος ανέφερε ότι το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι ανακατατάξεις, με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να ενισχύουν τη θέση τους και τις μικρότερες να αδυνατούν να παραμείνουν βιώσιμες, όπως ακριβώς συνέβη και στον χώρο των ηλεκτρικών.
Η πρόσφατη ιστορία με εταιρείες όπως το Ράδιο Κορασίδη που πτώχευσε, το Ράδιο Αθήναι που απορροφήθηκε από την Κωτσόβολος, η Saturn, η Media Markt, αλλά και η Ηλεκτρονική Αθηνών, αναδεικνύει τον κίνδυνο του κατακερματισμού της αγοράς και τις συνέπειες που μπορεί να έχει σε περιόδους οικονομικής πίεσης ή αλλαγής καταναλωτικών συνηθειών.
Διαβάστε στο Powergame.gr
Η αγορά αθλητικών —συμπεριλαμβανομένων και των αξεσουάρ— υπολογίζεται πως παράγει ετήσιο τζίρο κοντά στο 1 δισ. ευρώ, ενώ αφαιρώντας τα αξεσουάρ, ο κύριος όγκος φτάνει περίπου τα 800 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η υπερπληθώρα καταστημάτων σε μια χώρα με περιορισμένες δυνατότητες ανάπτυξης δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό και οδηγεί, όπως φαίνεται, σε φαινόμενα κορεσμού.
Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της αγοράς με μακροχρόνια παρουσία στον χώρο των ηλεκτρικών, των ειδών σπιτιού και επίπλων, αλλά και των αθλητικών, η συγκέντρωση στον κλάδο των αθλητικών έχει ήδη αρχίσει. Μιλώντας στο powergame.gr, το στέλεχος ανέφερε ότι το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι ανακατατάξεις, με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να ενισχύουν τη θέση τους και τις μικρότερες να αδυνατούν να παραμείνουν βιώσιμες, όπως ακριβώς συνέβη και στον χώρο των ηλεκτρικών.
Η πρόσφατη ιστορία με εταιρείες όπως το Ράδιο Κορασίδη που πτώχευσε, το Ράδιο Αθήναι που απορροφήθηκε από την Κωτσόβολος, η Saturn, η Media Markt, αλλά και η Ηλεκτρονική Αθηνών, αναδεικνύει τον κίνδυνο του κατακερματισμού της αγοράς και τις συνέπειες που μπορεί να έχει σε περιόδους οικονομικής πίεσης ή αλλαγής καταναλωτικών συνηθειών.
Διαβάστε στο Powergame.gr