Η LG δηλώνει έτοιμη να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία χρήσης των οικιακών συσκευών στην ελληνική αγορά, επενδύοντας στρατηγικά σε premium κατηγορίες και ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και οι έξυπνες λειτουργίες. Όπως ανέφεραν τα στελέχη της ελληνικής θυγατρικής σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, η εταιρεία δεν στοχεύει στον όγκο πωλήσεων, αλλά στην ποιότητα, επιλέγοντας σταθερά να κινείται στο «πάνω ράφι» της αγοράς, με έμφαση στην καινοτομία και τη διαφοροποίηση.

Διαβάστε: Μέσος μισθός 1.500 ευρώ έως το 2027: To δύσκολο στοίχημα και ο σχεδιασμός της κυβέρνησης

Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο Άρης Κούτελος, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, «οι λευκές συσκευές είναι πλέον κοντά στην εμπειρία ενός υπολογιστή». Με αυτή τη λογική ευθυγραμμίζονται οι νέες προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας, ειδικά στην κατηγορία των εντοιχιζόμενων συσκευών, οι οποίες διαθέτουν δυνατότητα σύνδεσης με Wi-Fi, έξυπνη διάγνωση βλαβών και δυνατότητα προγραμματισμού μέσω εφαρμογών.

Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr