Σε δύσκολο σημείο βρίσκονται οι σχέσεις του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, με τη Hellenic Train, καθώς καθυστερεί σημαντικά η προμήθεια των νέων τρένων. Ως αποτέλεσμα, έχει «παγώσει» η σύμβαση που είχε συμφωνηθεί προ ολίγων μηνών μεταξύ του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και της Ιταλίδας ομολόγου του, Τζόρτζια Μελόνι.

Σημειώνεται πως η προμήθεια των νέων τρένων αποτελούσε βασικό πυρήνα της συμφωνίας Ελλάδας και Ιταλίας, ενώ θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμη για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών της χώρας.

Μολονότι τα αίτια της έντασης παραμένουν αδιευκρίνιστα, όλα δείχνουν ότι οι σχέσεις του υπουργείου με τη Hellenic Train έχουν οδηγηθεί σε αδιέξοδο. Το ψυχρό αυτό κλίμα επιβεβαιώθηκε, έστω και έμμεσα, από τον ίδιο τον κ. Κυρανάκη, κατά την ομιλία του στο 8ο Athens Investment Forum, όπου δεν δίστασε να αφήσει σαφείς αιχμές προς τη διοίκηση της εταιρείας.

Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος αποτέλεσε την πρώτη "βολή"

Η πρώτη «βολή» ήρθε με αφορμή τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, όταν ο αναπληρωτής υπουργός ανακοίνωσε ότι σύντομα τα δρομολόγια θα εκτελούνται ανά 20 λεπτά, σπεύδοντας όμως να προσθέσει με νόημα ότι: «Αν οι Ιταλοί τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους και φέρουν τα νέα τρένα, θα μπορέσουμε να πυκνώσουμε ακόμη περισσότερο τα δρομολόγια». Η αναφορά αυτή δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς άφηνε να εννοηθεί ότι η καθυστέρηση στην παράδοση του νέου στόλου αποτελεί τροχοπέδη στην προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr