Τα μυστικά μίας επιτυχημένης διαχείρισης κρίσεων περιγράφει με άρθρο του στα «Νέα» ο βουλευτής της ΝΔ, Θόδωρος Ρουσόπουλος, δίνοντας με τον τρόπο του... συμβουλές προς την κυβέρνηση και το κεντρικό επικοινωνιακό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου.

«Οι διαχειριστές της επικοινωνίας κάθε κυβέρνησης είναι καταδικασμένοι να ακούνε κριτική. Το έζησα από πρώτο χέρι επί οκτώμισι χρόνια ως ο μακροβιότερος εκπρόσωπος αντιπολίτευσης και κυβέρνησης μαζί. Το αποτέλεσμα όμως είναι που θα θυμούνται όλοι στο τέλος. Και αυτό σε δικαιώνει», αναφέρει με νόημα ο κ. Ρουσόπουλος θυμίζοντας την θητεία του και τις εμπειρίες του από τις κρίσεις που διαχειρίστηκε επί διακυβέρνησης Κώστα Καραμανλή.

Ο ίδιος συνεχίζει: «Το ερώτημα που μου ετέθη από τα «Νέα» είχε να κάνει με τη διαχείριση κρίσεων και την επικοινωνία. Χρόνια υποστηρίζω πως η επικοινωνία και η πολιτική είναι σαν τις ράγες του τρένου. Παράλληλες και αλληλοεξαρτώμενες για να κυλήσουν πάνω τους τα βαγόνια», σημειώνει μεταξύ άλλων και προσθέτει: «Το μυστικό στη διαχείριση κρίσεων δεν σχετίζεται με τις εναλλακτικές καλό-κακό, αλλά με την αποφυγή του κακού να γίνει χειρότερο. Έτσι ερμηνεύεται πολύ απλά, γιατί ενώ έχουν υπάρξει μεγάλες κρίσεις με απώλειες ζωών και περιουσιών, οι πολιτικοί που τις διαχειρίστηκαν σωστά, κέρδισαν. Διότι έδρασαν με σχέδιο –ευέλικτο στις διαρκείς εναλλαγές που είναι σύμφυτες με τις εν εξελίξει κρίσεις- με διαρκή ενημέρωση των πολιτών και ενσυναίσθηση».

Ο βουλευτής της ΝΔ συνεχίζει δίνοντας εύσημα στην κυβέρνηση Μητσοτάκη για την διαχείριση της πανδημίας: «Στην πανδημία και το πως τη διαχειρίστηκε η κυβέρνηση, απάντηση δίνει η σύγκριση με τους άλλους και η αποφυγή του χειρότερου. Η αποτελεσματικότητα, η ταχύτητα λήψης αποφάσεων, η αύξηση του νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού καθώς και των κλινών ΜΕΘ, τα 36,5 δις ευρώ που δόθηκαν σε έννα χρόνο στην αγορά είναι στοιχεία αληθή».