Και στο real estate «στρίβει» την Ελλάκτωρ η Reggeborgh

Ξέρω ότι πρωί πρωί θα στεναχωρήσω το φιλαράκι μου, που προφανώς έχει πει στα νέα αφεντικά πόσο «καλό» και «ήσυχο παιδί» είμαι. Έχουμε και λέμε λοιπόν. Οι Ολλανδοί της Reggeborgh ήρθαν για να μείνουν στην Ελλάδα ως επενδυτές. Μάλιστα η πρόσφατη απόφαση του ισχυρού άνδρα της εταιρείας να προχωρήσει στην εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της Ελλάκτωρ κινείται ακριβώς προς αυτή την κατεύθυνση. Οι Ολλανδοί πιστεύουν, άλλωστε επιβεβαιώθηκαν προσφάτως όταν αποφάσισαν να αποεπενδύσουν από τη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, ότι στη χώρα μας μπορεί να βγάλει ένας επενδυτής (πολλά) λεφτά.

-Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, o Χένρι Χόλτερμαν, έχει αποφασίσει πέραν των όσων συμβατικών αναπτύσσει δράση η Ελλάκτωρ να επεκτείνει τη δραστηριότητα της και στο real estate. Το group διαθέτει στην Ολλανδία τέτοια τεχνογνωσία. Και μην φανταστείτε ότι θα βάλει τον Τούμπουρο να κάνει τον μεσίτη. Όταν μιλάμε για real estate, αναφερόμαστε σε πολυτελή οικιακά συγκροτήματα – κατοικίες, εντός και εκτός Αττικής. Στο πλαίσιο αυτό ήδη έχει ξεκινήσει εκτεταμένη έρευνα προκειμένου να βρεθούν οι κατάλληλες εκτάσεις, πάνω στις οποίες θα «απλωθεί» το επιχειρηματικό πλάνο των Ολλανδών.

! Και μιας και αναφέρθηκα στην Ελλάκτωρ να σας πω ότι τα ευρήματα του εσωτερικού ελέγχου που συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς υπό την εποπτεία του προέδρου της εταιρείας Γιώργου Μυλωνογιάννη, έχει «βγάλει» κανονικά φίδια. Ήδη κάποια εξ αυτών έχουν προωθηθεί στους εισαγγελείς που αναμένεται αργά ή γρήγορα να πιάσουν δουλειά.
Πουλάει (γενικώς) ο Ιβάν

-Παρά τις διαψεύσεις και τις ανακοινώσεις που παραπέμπουν στον Χρήστο Παναγιωτόπουλο (είναι ακόμη διευθυντής στο Open), ο Ιβάν Σαββίδης που επιστρέφει προσεχώς, μετά από πολύ καιρό, στην Ελλάδα εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να απαλλαγεί από τα ζημιογόνα asset. Κάπως έτσι ακούγεται ότι ο ομογενής επιχειρηματίας αν έβρισκε ακόμη και χθες αγοραστή για τον αγαπημένο του ΠΑΟΚ, αλλά και για το όχι και τόσο αγαπημένο του Open, θα είχε πει με το άκουσμα της πρότασης το «ναι».

-Λογικό αφού πλέον έχει καταλάβει ότι όσα κι αν διαθέτει, η μαύρη τρύπα σε ΠΑΟΚ και Open, δεν έχει πάτο! Απεναντίας κάθε χρόνο μεγαλώνει και γίνεται πιο απαιτητική. Όσοι «τρέχουν» τα μαγαζιά δηλαδή ο εξής ένας κύριος Νταβιντιάν, έχει καταλήξει στο συμπέρασμα της αποχώρησης. Την ίδια ώρα, ο ίδιος άνθρωπος εισηγείται στον Σαββίδη, περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του ομίλου στα projects των λιμανιών. Εκεί όπως λέει ο συνεργάτης του Ιβάν «κρύβονται πολλά λεφτά».

– Ενδεικτικό άλλωστε είναι το γεγονός ότι σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρόνια για το διεθνές εμπόριο, με μειωμένα τα κοντέινερ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η εταιρεία που διαχειρίζεται επιχειρηματικά τον ΟΛΘ, κατέγραψε κέρδη. Οι επόμενος στόχος για τους ανθρώπους του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ, είναι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας., για το οποίο έχουν εκδηλώσει (εκεί που πρέπει) σχετικό ενδιαφέρον.
Πόσα βάζει φέτος σε Open και Sdna

-Σε κάθε περίπτωση ο Ιβάν έχει αποφασίσει να «μαζευτεί». Η αρχή έγινε από τα χρήματα που δαπανά στα media τα τελευταία χρόνια. Ήδη ο Νταβιντιάν έχει ενημερώσει για τις προθέσεις της ιδιοκτησίας. Για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν ο Σαββίδης, δεν δείχνει διατεθειμένος να ξοδέψει περισσότερα από 15 εκ. ευρώ για το σύνολο των μιντιακών δραστηριοτήτων. Τα περισσότερα, όπως είναι λογικό θα τα «ρίξει» στο Open (κάπου 10-12 εκατ. ευρώ) και τα υπόλοιπα θα τα «πετάξει» (με την καλή πάντα έννοια του όρου) στα διαδικτυακά συμπεριλαμβανομένου και του αθλητικού site Sdna που «τρέχει» ο Βασίλης Παπαθεοδώρου. Το τελευταίο «μαγαζί» ήταν ιδιαίτερα ακριβούτσικο.

-Κόστιζε κάτι περισσότερο από 700.000 ευρώ το χρόνο στον Σαββίδη. Φέτος λοιπόν η απόφαση, που δεν άρεσε καθόλου στον Παπαθεοδώρου, που έστησε το site, είναι να δοθούν κάτι λιγότερο από τα μισά. Δηλαδή από τις 700.000 ευρώ, να ξοδευτούν κάπου στις 300.000 ευρώ. Άλλωστε όπως λένε οι άνθρωποι του Ιβάν , ο διευθυντής του Sdna, πλέον μπορεί να στηριχθεί και από άλλους ισχυρούς του ποδοσφαίρου, με τους οποίους διατηρεί άριστες (όπως διαπιστώνεται) σχέσεις.

! Στενές σχέσεις με το Μέγαρο Μαξίμου διαθέτουν (και τις διαφημίζουν) οι ιδιοκτήτες δυο μεγάλων digital ομίλων, που εκτός από τα Μέσα Ενημέρωσης, αναπτύσσουν και άλλες επιχειρηματίες δραστηριότητες.