Το δείπνο του Άδωνι με μενού… Χόλιγουντ, ο πόλεμος για τα καύσιμα και οι τίτλοι τέλους για το Village
Θέμα ημερών είναι η ανακήρυξη της ένωσης εταιρειών ΤΕΡΝΑ-Egis ως προτιμητέου επενδυτή για την Εγνατία Οδό. Η απόφαση μπορεί να ληφθεί και μέχρι τέλος του μήνα, αφού πρώτα, ο προσωρινός πλειοδότης, βελτιώσει το τίμημα σύμφωνα με την ακολουθούμενη διαδικασία. Τον τελευταίο λόγο στις αποφάσεις έχει η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, παρά το γεγονός ότι επσπεύδων φορέας είναι το ΤΑΙΠΕΔ.
Γι’ αυτό άλλωστε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής, κλήθηκε εσπευσμένα στη Βουλή για να ενημερώσει το σώμα. Η ενημέρωση θα γίνει την ερχόμενη Πέμπτη κατά τη συνεδρίαση της Μόνιμης Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Ελληνικής Βουλής.
Η διαδικασία αποκρατικοποίησης τόσο της Εγνατίας όσο και άλλων περιουσιακών στοιχείων (ΔΕΠΑ Υποδομων) επιταχύνθηκαν μόλις έγινε η αλλαγή φρουράς στο ΤΑΙΠΕΔ. Η προηγούμενη διοίκηση, εκτός από τις συνεχείς αναβολές στις διαδικασίες, είχε πετύχει να δημιουργήσει και ένα τελείως ψυχροπολεμικό κλίμα με την κυβέρνηση και ειδικά με την ηγεσία του υπουργείο Υποδομών.
Δείπνο με μενού …Χόλυγουντ
Με τους παραγωγούς της ταινίας «Greek Freak» (βιογραφική ταινία για τον Γιάννη Αντετοκούμπο) δείπνησε την Παρασκευή ο Άδωνις Γεωργιάδης. Στο μενού τα σχέδια για νέες παραγωγές στην Ελλάδα, με τους Αμερικανούς να δηλώνουν εξαιρετικά ικανοποιημένοι και με την ποιότητα ζωής στα νότια προάστια της Αθήνας όπου διαμένουν. Χαρακτηριστικό για την δυναμική που αναπτύσσει ο τομέας της παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών στην Ελλάδα είναι ρεπορτάζ που δημοσίευσε το Σαββατοκύριακο το πρακτορείο Bloomberg με τον εύγλωττο τίτλο «Φώτα, κάμερα… σουβλάκι».
Η Ελλάδα 2.0 στο Ecofin
Η έγκριση του Ελληνικού σχεδίου για το Ταμείο Ανάκαμψης, το γνωστό πλέον ως «Ελλάδα 2.0», όπως και το σύνολο των άλλων 11 σχεδίων, σύμφωνα με κυβερνητικό στέλεχος έγινε σχεδόν αβλεπεί την περασμένη Τρίτη. Έτσι όχι μόνον δεν άλλαξε το «Ελλάδα 2.0» και δεν «τράβηξαν το αυτί» της ελληνικής κυβέρνησης για τα αυστηρά τραπεζικά κριτήρια χορήγησης των δανείων του Ταμείου Ανάκαμψης -όπως ισχυρίζονταν τα φίλα προσκείμενα media στην αξιωματική αντιπολίτευση- αλλά στις εκτελεστικές αποφάσεις που λήφθηκαν, υπογραμμίζονταν η αναγκαιότητα τήρησης αυτών των κριτηρίων.
Βλέπετε, όπως έλεγε παράγοντας του υπ. Οικονομικών που συμμετείχε στο Ecofin, οι βορειοευρωπαϊκές κυβερνήσεις έχουν και αυτές τα εκλογικά τους ακροατήρια, τα οποία σε αντίθεση με τα εγχώρια ακροατήρια, ανησυχούν ιδιαίτερα για τους πόρους που συνεισφέρουν οι πολίτες τους.
Η μάχη των πρατηρίων
Τα πρατήρια καυσίμων είναι από τους πλέον χτυπημένους κλάδους κατά την διάρκεια της πανδημίας. Αρχικά τα lockdown που πήγαν την κίνηση στα τάρταρα και τώρα η αύξηση στις τιμές των καυσίμων που πάλι περιορίζουν την κινητικότητα. Πραγματικά δίνεται μάχη μεταξύ των εταιριών για να κερδίσουν τους πελάτες που τα υπολογίζουν όλα. Μία τέτοια μάχη δόθηκε και πριν από λίγες ημέρες στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας. Εκεί μετά από αίτηση της Revoil αποφασίστηκε ότι η ΕΛΙΝ θα πρέπει να τροποποιήσει την καμπάνια της για το καύσιμο Crystal Next που υπόσχονταν «οικονομία καυσίμου που φθάνει το 10%» καθώς λόγω μικρού δείγματος της μέτρησης – συγκεκριμένα σε πέντε αυτοκίνητα – η καμπάνια μπορεί να λειτουργήσει παραπλανητικά.
«Λουκέτο» στο Village του Φαλήρου
Ένα ακόμη multiplex φαίνεται ότι δεν άντεξε τόσο στην μείωση των εισιτηρίων όσο και στα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία. Ο λόγος για το Village στο Φάληρο το οποίο δεν άνοιξε τις πόρτες του μετά από την άρση των περιοριστικών μέτρων για τις κλειστού τύπου κινηματογραφικές αίθουσες. Η περίπτωση του έρχεται να προστεθεί σε αυτές του Village στην Φραγκοκλησιάς, του Odeon Kosmopolis στο Μαρούσι που έγινε Leroy Merlin και του Odeon Starcity στην Συγγρού που προορίζεται για ξενοδοχειακός χώρος.
Γι’ αυτό άλλωστε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής, κλήθηκε εσπευσμένα στη Βουλή για να ενημερώσει το σώμα. Η ενημέρωση θα γίνει την ερχόμενη Πέμπτη κατά τη συνεδρίαση της Μόνιμης Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Ελληνικής Βουλής.
Η διαδικασία αποκρατικοποίησης τόσο της Εγνατίας όσο και άλλων περιουσιακών στοιχείων (ΔΕΠΑ Υποδομων) επιταχύνθηκαν μόλις έγινε η αλλαγή φρουράς στο ΤΑΙΠΕΔ. Η προηγούμενη διοίκηση, εκτός από τις συνεχείς αναβολές στις διαδικασίες, είχε πετύχει να δημιουργήσει και ένα τελείως ψυχροπολεμικό κλίμα με την κυβέρνηση και ειδικά με την ηγεσία του υπουργείο Υποδομών.
Δείπνο με μενού …Χόλυγουντ
Με τους παραγωγούς της ταινίας «Greek Freak» (βιογραφική ταινία για τον Γιάννη Αντετοκούμπο) δείπνησε την Παρασκευή ο Άδωνις Γεωργιάδης. Στο μενού τα σχέδια για νέες παραγωγές στην Ελλάδα, με τους Αμερικανούς να δηλώνουν εξαιρετικά ικανοποιημένοι και με την ποιότητα ζωής στα νότια προάστια της Αθήνας όπου διαμένουν. Χαρακτηριστικό για την δυναμική που αναπτύσσει ο τομέας της παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών στην Ελλάδα είναι ρεπορτάζ που δημοσίευσε το Σαββατοκύριακο το πρακτορείο Bloomberg με τον εύγλωττο τίτλο «Φώτα, κάμερα… σουβλάκι».
Η Ελλάδα 2.0 στο Ecofin
Η έγκριση του Ελληνικού σχεδίου για το Ταμείο Ανάκαμψης, το γνωστό πλέον ως «Ελλάδα 2.0», όπως και το σύνολο των άλλων 11 σχεδίων, σύμφωνα με κυβερνητικό στέλεχος έγινε σχεδόν αβλεπεί την περασμένη Τρίτη. Έτσι όχι μόνον δεν άλλαξε το «Ελλάδα 2.0» και δεν «τράβηξαν το αυτί» της ελληνικής κυβέρνησης για τα αυστηρά τραπεζικά κριτήρια χορήγησης των δανείων του Ταμείου Ανάκαμψης -όπως ισχυρίζονταν τα φίλα προσκείμενα media στην αξιωματική αντιπολίτευση- αλλά στις εκτελεστικές αποφάσεις που λήφθηκαν, υπογραμμίζονταν η αναγκαιότητα τήρησης αυτών των κριτηρίων.
Βλέπετε, όπως έλεγε παράγοντας του υπ. Οικονομικών που συμμετείχε στο Ecofin, οι βορειοευρωπαϊκές κυβερνήσεις έχουν και αυτές τα εκλογικά τους ακροατήρια, τα οποία σε αντίθεση με τα εγχώρια ακροατήρια, ανησυχούν ιδιαίτερα για τους πόρους που συνεισφέρουν οι πολίτες τους.
Η μάχη των πρατηρίων
Τα πρατήρια καυσίμων είναι από τους πλέον χτυπημένους κλάδους κατά την διάρκεια της πανδημίας. Αρχικά τα lockdown που πήγαν την κίνηση στα τάρταρα και τώρα η αύξηση στις τιμές των καυσίμων που πάλι περιορίζουν την κινητικότητα. Πραγματικά δίνεται μάχη μεταξύ των εταιριών για να κερδίσουν τους πελάτες που τα υπολογίζουν όλα. Μία τέτοια μάχη δόθηκε και πριν από λίγες ημέρες στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας. Εκεί μετά από αίτηση της Revoil αποφασίστηκε ότι η ΕΛΙΝ θα πρέπει να τροποποιήσει την καμπάνια της για το καύσιμο Crystal Next που υπόσχονταν «οικονομία καυσίμου που φθάνει το 10%» καθώς λόγω μικρού δείγματος της μέτρησης – συγκεκριμένα σε πέντε αυτοκίνητα – η καμπάνια μπορεί να λειτουργήσει παραπλανητικά.
«Λουκέτο» στο Village του Φαλήρου
Ένα ακόμη multiplex φαίνεται ότι δεν άντεξε τόσο στην μείωση των εισιτηρίων όσο και στα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία. Ο λόγος για το Village στο Φάληρο το οποίο δεν άνοιξε τις πόρτες του μετά από την άρση των περιοριστικών μέτρων για τις κλειστού τύπου κινηματογραφικές αίθουσες. Η περίπτωση του έρχεται να προστεθεί σε αυτές του Village στην Φραγκοκλησιάς, του Odeon Kosmopolis στο Μαρούσι που έγινε Leroy Merlin και του Odeon Starcity στην Συγγρού που προορίζεται για ξενοδοχειακός χώρος.