Αποδεσμεύονται εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση του κυβερνητικού έργου
Βροχή από... εκλογικά πακέτα, ενώ επιχειρήσεις δίνουν μάχη για τα ισχνά φιλέτα
’ρχισαν οι προεκλογικές κινήσεις από τη μεριά υπουργείων και κρατικών φορέων, καθώς όλα δείχνουν πως το σκηνικό μυρίζει εκλογές. Κάτι το ΕΣΠΑ, κάτι η κρατική διαφήμιση, κάτι τα έργα πληροφορικής, η χώρα, όπως γράφει το SECRET, ένθετο της εφημερίδας Παραπολιτικά, δείχνει πως περνάει σε μια καινούργια φάση, στην οποία το δημόσιο χρήμα, αν και λιγοστό (όχι βέβαια σε όλες τις περιπτώσεις), θα ξεκινήσει να ρέει.
Το υπουργείο Ανάπτυξης, υπό τον Κ. Σκρέκα, για παράδειγμα, δεσμεύεται πως 700 έργα θα ξεκινήσουν αμέσως και 700 εκατ. ευρώ θα πάνε για την απασχόληση, ενώ επιταχύνονται τα έργα του ΕΣΠΑ 2014-2020, ώστε να προλάβουν τις εξελίξεις στη χώρα.
Την ίδια ώρα, το υπουργείο Περιβάλλοντος προχωρά σε έναν διαγωνισμό-ανάσα για τη διαφημιστική αγορά, ύψους 3,5 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για περιβαλλοντικά θέματα σε έναν διαγωνισμό με πολύ υψηλό ποσό, το οποίο λογικά κινεί το ενδιαφέρον του κλάδου, που έχει τόσο δοκιμαστεί από την κρίση.
Ταυτόχρονα, διαγωνισμούς διαφήμισης έχει προκηρύξει και ο ΕΟΤ με το υπουργείο Τουρισμού, ώστε να υπάρξει πρόβλεψη για την επόμενη τουριστική σεζόν, αλλά και πλήθος Περιφερειών, που θα βοηθήσουν (καθότι οι περισσότερες είναι «γαλάζιες») την κυβέρνηση.
Εκεί που υπάρχει επίσης μεγάλη κινητικότητα είναι στον κλάδο της πληροφορικής, με την «Κοινωνία της Πληροφορίας» να προχωρεί σε διαγωνισμό αξίας 26,6 εκατ. ευρώ για το έργο «Σύζευξις ΙΙ - Κεντρικές Υπηρεσίες ISP & SLA», του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση». Ενα έργο που έχει κινήσει το ενδιαφέρον μεγάλων ομίλων πληροφορικής και αποτελεί την κορωνίδα («μητέρα των μαχών» κατ άλλους) πολύ σημαντικών επιχειρήσεων της αγοράς.