Στο Ντουμπάι ο Απόστολος Τζιτζικώστας (ΦΩΤΟ)
Παρουσίασε τις δυνατότητες και το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας στο Ντουμπάι
Στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow, που έγινε στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, στο πλαίσιο εκδήλωσης προβολής ελληνικών προορισμών τουρισμού πολυτελείας, παρουσίασε χτες στους μεγαλύτερους τουριστικούς φορείς και δημοσιογράφους των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων τις δυνατότητες και το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η πρωτοβουλία του Greek Deluxe Travel Roadshow έχει ως στόχο, τόσο την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλής εισοδηματικής ικανότητας προς τη χώρα μας από πολλά υποσχόμενες αγορές τουρισμού πολυτελείας, όσο και τη δημιουργία νέων αποδοτικών συνεργασιών για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις.
«Η επιλογή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων να ενταχθoύν στο φετινό τουριστικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στηρίχτηκε στη δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς, αλλά και στη διάθεση που έχουν εκφράσει οι τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής μας να προσεγγίσουν ευρύτερα την αγορά της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες υποδοχής τουριστών υψηλών απαιτήσεων και βαλαντίου, που υπάρχουν στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Παρουσίασα επίσης το πλάνο τουριστικής ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και τις υψηλών προδιαγραφών τουριστικές υπηρεσίες που παρέχουμε στην περιοχή μας, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν ισχυρά θέλγητρα για τους τουρίστες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αποτελούν για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μια παρθένα αγορά, στην οποία η διοίκησή μας επιλέγει συνειδητά να επενδύσει για πρώτη φορά. Με την παρουσία μας στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow διερευνήσαμε αυτή τη δυνατότητα, καθώς θεωρούμε ότι η περιοχή μας διαθέτει τις υποδομές και την ποιότητα των υπηρεσιών για να διεκδικήσει με αξιώσεις τουριστικό μερίδιο», τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Ο κ. Τζιτζικώστας είχε σειρά επαφών με σημαντικούς τουριστικούς φορείς των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Ντουμπάι. Συγκεκριμένα, την Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015 συναντήθηκε στα κεντρικά γραφεία της Emirates Airline με τον Α’ Αντιπρόεδρο της εταιρείας, Σεΐχη Majid Al Mualla, που είναι και μέλος της βασιλικής οικογένειας του Ντουμπάι και τον Β’ Αντιπρόεδρο, αρμόδιο της Emirates Airline για την Ευρώπη, Thierry Aucoc, με τους οποίους ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας συζήτησε τη δυνατότητα περαιτέρω συνεργασίας, ώστε η αεροπορική εταιρία να εξετάσει την πιθανότητα σύνδεσης του Ντουμπάι με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Επίσης, συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί αποστολή τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων του Ντουμπάι στην Κεντρική Μακεδονία το επόμενο διάστημα.
Χτες μάλιστα την παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Κεντρικής Μακεδονίας από τον κ. Τζιτζικώστα, παρακολούθησε και ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Badr Abbas.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει σε όλα τα μεγάλα διεθνή τουριστικά γεγονότα, με στόχο την εξωστρέφεια και την προώθηση του μοναδικού τουριστικού προϊόντος της και συμβάλλει με όλες τις δυνάμεις της στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από όλο τον κόσμο. Επενδύουμε στις δυνατότητες της περιοχής μας, με στόχο να έχουμε τουρισμό 365 μέρες το χρόνο, που σημαίνει νέο εισόδημα, νέες θέσεις εργασίας και συνολική ανάπτυξη για την περιοχή μας. Πηγαίνουμε απευθείας στις αγορές – στόχους, οι οποίες αποτυπώνονται πολύ συγκεκριμένα στο φετινό πρόγραμμα τουριστικής προβολής και ήδη έχουμε προβάλει την Κεντρική Μακεδονία στις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις», επισήμανε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow συμμετείχαν 71 tour operators και τουριστικοί πράκτορες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και 17 εκπρόσωποι των κορυφαίων τουριστικών και πολιτικών μέσων μαζικής ενημέρωσης της περιοχής. Επίσης πραγματοποιήθηκαν 142 Β2Β επιχειρηματικές συναντήσεις.